Zeg dat je bijles Nederlands hebt.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Marijne-Evaa het volgende:
hallo,
mijn naam is marijne en ik heb een beetje een groot probleem.
ik rook al sinds vorig jaar en me ouers zijn er deze maand achter gekomen dat ik rook.
ze watren echt super kwaad en kreeg huisarest tot aan de kerstvakantie behalve als ze er achter kwam dat ik nog meer loog dan keeg ik of langer huisarrest ofmoet ik misschien naar de jeugdzorg.
nou het probleem is dus nu...
ik en een vriend an mij rookde perongeluk binnen de congerge zag het en moesten naar de bovenbouw leidster. morgen moet ik 2 uur nablijven maar omdat ik huisarrest heb lukt dat eigelijk niet. ik heb dus een smoes nodig dat ik 2 uur langer op school moet blijven.
iemand een idee voor mij?
alvast bedankt dikke kus
dame waarom moest je nablijven, "omdat ik ging rokenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:07 schreef Sachertorte het volgende:
Leg trouwens eens uit waarom je vanwege je husiarrest niet mag nablijven? Je mag toch wel naar school.
Denk ook niet dat de jeugdzorg tijd gaat steken in een rokend pubertje die dat niet aan haar ouders verteltquote:
quote:
Hahahahaha.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik kijk niet waar ik in post... dat is achteraf spannender..
Dat dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeg dat je bijles Nederlands hebt.
Gewoon zeggen dat je een inburgerings klas moet volgen. Dat geloven ze direct!quote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Marijne-Evaa het volgende:
hallo,
ik rook al sinds vorig jaar en me ouers zijn er deze maand achter gekomen dat ik rook.
ze watren echt super kwaad en kreeg huisarest tot aan de kerstvakantie behalve als ze er achter kwam dat ik nog meer loog dan keeg ik of langer huisarrest ofmoet ik misschien naar de jeugdzorg.
ik en een vriend an mij rookde perongeluk binnen de congerge zag het en moesten naar de bovenbouw leidster. morgen moet ik 2 uur nablijven maar omdat ik huisarrest heb lukt dat eigelijk niet. ik heb dus een smoes nodig dat ik 2 uur langer op school moet blijven.
alvast bedankt dikke kus
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:04 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zeg dat je bijles Nederlands hebt.
jij ben een kansloze pauper als ik wil roken doe ik dat en daar heb jij niks over te zeggen. in PUB en ik voel me gelijk weer 16quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Pikhoofd het volgende:
Je zegt tegen je ouders: "ik moet morgen nablijven omdat ik binnen gerookt heb. Ik kan er wel omheen draaien met smoesjes en me verder verstrikken in een web van leugens, maar ik hoop dat jullie mij willen vergeven en mijn eerlijkheid waarderen. Daarnaast zal ik stoppen met roken, want dat is voor paupers en kanslozen. Bovendien ga ik vrijwillig op bijles Nederlands, want ik schaam me diep voor wat ik uit m'n toetsenbord durf te wringen."
Ho even...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Marijne-Evaa het volgende:
hallo,
alvast bedankt dikke kus
Roken is gewoon voor kansloze paupers. Wil jij roken? Moet je vooral doen! Deed ik ook! Maar dan ben je wel een kansloze pauperquote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef garriej het volgende:
[..]
jij ben een kansloze pauper als ik wil roken doe ik dat en daar heb jij niks over te zeggen. in PUB en ik voel me gelijk weer 16
Zeg dat vooral tegen de TSquote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef Koekz het volgende:
[..]
Kinderen liegen. Klaar. Dat houdt vanzelf een keer op. Jeugdzorg doe je bij kansarme kutkinderen die alles verneuken. Volgens mij hoor jij daar niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |