abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2009 @ 19:16:41 #181
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75586629
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:35 schreef slackster het volgende:

[..]

Als kan worden aangetoond over vele 1000'den jaren dat CO2 en temp. ongeveer tegelijkertijd stijgen en tegelijkertijd dalen,

Alhoewel de volgorde waarmee dat gebeurt omstreden is en het ons in dit geval alleen te doen om de logica van Al Gore op de proef te stellen kun je de volgende vraag stellen,

Waarom wordt vooral de mens als verantwoordelijke aangewezen?

De trends die CO2 als oorzaak van temperatuur stijgingen zouden aantonen bestaan al veel en veel langer

Zoals eerder gezegd stoot de mens door de industrialisatie pas sinds een jaar of 100 veel CO2 uit

Dan zou je denken dat er wel een aantal plausibele verklaringen voor gegeven zouden kunnen worden.

Over de LED lampen enz hoor je me niet klagen of een zuinige auto ook niet..

Maar als het op een orde van grootte gebeurt zoals we middels W.H.O een kennismaking hebben gehad, staan velen daar nogal wantrouwend tegenover.

Dat zal ook wel zo blijven, dan wordt het op gegeven moment een N.W.O. project zoals de pandemie niveau 6 etc.

Schrik je een aantal mensen veel meer angst mee aan als b.v. de griep of klimaatverandering
Zo moeilijk is het concept 'de normale effecten plus de effecten van menselijke activiteiten' toch niet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 13 december 2009 @ 19:18:42 #182
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75586700
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat ik pas fout vind, is de blanke arrogantie. Er zijn maar een paar mensen op aarde die het goed hebben, de rest van de mensen leeft allemaal met honger, oorlog, terreur en armoe.

Dus hoe langer je het "leven" van de aarde rekt, hoe langer je dus ook al dat ernstige leed van al die mensen rekt.

Dus hoe je het wendt of keert: jullie oplossing (los van het feit of Global warming een scam is of niet) is alles behalve humaan en neigt zelfs naar sadisme.

En wat ook echt verwerpelijke blanke arrogantie is, is dat jullie (het zijn jouw mensen) naar straat arme landen gaan, (waar mensen iedere dag moeten vechten om te kunnen overleven) en dan gaan jullie die straatarme mensen vertellen dat ze geen boompjes meer mogen om zagen.
Omdat men er niet eerlijk voor uit kan komen dat er te veel mensen op aarde zijn word een theorie bedacht die moeilijk is te verklaren noch is te ontkennen.

Dit dient vervolgens als een soort wapen om de mens die inmiddels is neergezet als de grote vijand van het milieu dus tevens als vijand v/d aarde mee te bestrijden.

Vervolgens nog een makkelijk te ontkennen smoes om de tegenstanders van de criminele N.W.O. mee uit de weg te ruimen.

Dit zoals alle vormen van oorlog is een methode om de wereldbevolking mee uit te dunnen..

Waardoor dus heel transparant in beeld is gekomen hoe dit altijd in zijn werk gaat.

Belasting betaler vs. Belasting ontvanger (politiek)

Klimaatverandering scepticus vs. Klimaatverandering propaganderen (politiek)

Oorlog voeren vs. Oorlog verklaren (politiek)

Oorlog slachtoffer vs. Oorlog profiteur (politiek)

Vaccinaties ontvangen vs. Vaccinatie propaganderen (politiek)

= burger vs. vijand (politiek)

[ Bericht 3% gewijzigd door slackster op 13-12-2009 21:42:00 ]
pi_75586891
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef slackster het volgende:

[..]

Omdat men er niet eerlijk voor uit kan komen dat er te veel mensen op aarde zijn word een theorie bedacht die moeilijk is te verklaren noch is te ontkennen.
Bingo. De kern van het werkelijke probleem bij de ballen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75587549
quote:
Na terrorisme, islamisering, kredietcrisis (het is erger dan ooit, hoor ik Bos nog wauwelen), een varkensgriepje, mobiel bellen, magnetrons, melkpoedermelk voor baby's en andere massahypes, moest er iets nieuws gevonden worden
Ná de kredietcrisis, mobiel bellen en magnetrons kwam pas het onderzoek naar broeikasgassen, en conclusies met betrekking tot hoe ermee om te gaan? Nu zul je ongetwijfeld een briljante natuurwetenschapper zijn, maar weet je zeker dat je tijdlijn wel klopt?
  zondag 13 december 2009 @ 19:50:57 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_75587862
Euh, nee, Het klimaateffect van de door mensen uitgestoten CO2 is in opdracht van Maggie Thatcher door engelse wetenschappers bedacht om kernenergie er door te drukken, en een reden meer te hebben de mijnen te sluiten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_75587986
O, wel erg gek dan dat het opwarmend effect van kooldioxide in de atmosfeer al bekend was voordat Margaret Tatcher ueberhaupt geboren was. Toch?
  zondag 13 december 2009 @ 19:57:24 #187
45206 Pietverdriet
pi_75588101
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:54 schreef Monidique het volgende:
O, wel erg gek dan dat het opwarmend effect van kooldioxide in de atmosfeer al bekend was voordat Margaret Tatcher ueberhaupt geboren was. Toch?
En dat het verzadigd is weten we inmiddels ook, niet? Sinds Herr Doktor Hug zijn onderzoek publiceerde
pi_75588167
Oké, maar hoe zit het nou? Is het een complot van Thatcher, of niet? Dus en het is een complot, een verzinsel, maar daarnaast is het ook nog waar en is er desastreuze kennis die genegeerd wordt. Ik vind het erg onduidelijk.
  zondag 13 december 2009 @ 20:00:14 #189
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75588218
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:54 schreef Monidique het volgende:
Het effect van temperatuur op koolmonoxide was al bekend..

Het effect van koolmonoxide op temperatuur is iets nieuws..

Het laatste zou het effect zijn van politici op klimatologen.

Ook wel bekend als ClimateGate

pi_75588295
Is goed, hoor. Allemaal een complot. By the way, evolutie is ook maar een atheďstische leugen.
  zondag 13 december 2009 @ 20:08:39 #191
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75588606
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef Monidique het volgende:
Is goed, hoor. Allemaal een complot. By the way, evolutie is ook maar een atheďstische leugen.
1) er is een verband tussen temp en CO2
2) er is een stijging van de temp waargenomen
3) er zijn veel milieu problemen veroorzaakt door vervuiling
4) er is een verhoogt gehalte CO2 in de lucht

hoezo complot? deze zaken worden toch niet ontkent door klimaatverandering sceptici?
  zondag 13 december 2009 @ 20:09:01 #192
45206 Pietverdriet
pi_75588619
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef Monidique het volgende:
Geschat wordt dat we in 2040 zover zijn dat de genanalyse dan voor vrijwel iedere soort op aarde precies weten waar deze zit in de Tree of life.
pi_75588851
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geschat wordt dat we in 2040 zover zijn dat de genanalyse dan voor vrijwel iedere soort op aarde precies weten waar deze zit in de Tree of life.
Totdat door middels van e-maildiefstal blijkt dat de biologen aan het sjoemelen waren met gegevens! De evolutie-HOAX is een business op zich geworden. Hoeveel geld gaat er om in sequencers? De evolutie-kliek zit vol met "wetenschappers" die het dogma aanhangen; alternatieve theoriën, zoals dat een opperwezen voor alle soorten heeft gezorgd, worden genegeerd of weggehoond, en worden niet gepubliceerd in de mainstream wetenschappelijke bladen!
  zondag 13 december 2009 @ 20:16:10 #194
45206 Pietverdriet
pi_75588947
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Totdat door middels van e-maildiefstal blijkt dat de biologen aan het sjoemelen waren met gegevens! De evolutie-HOAX is een business op zich geworden. Hoeveel geld gaat er om in sequencers? De evolutie-kliek zit vol met "wetenschappers" die het dogma aanhangen; alternatieve theoriën, zoals dat een opperwezen voor alle soorten heeft gezorgd, worden genegeerd of weggehoond, en worden niet gepubliceerd in de mainstream wetenschappelijke bladen!
Je hebt door dat je hier kal raast?
pi_75589005
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Monidique het volgende:
Oké, maar hoe zit het nou? Is het een complot van Thatcher, of niet? Dus en het is een complot, een verzinsel, maar daarnaast is het ook nog waar en is er desastreuze kennis die genegeerd wordt. Ik vind het erg onduidelijk.
  zondag 13 december 2009 @ 20:20:55 #196
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75589204
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef slackster het volgende:

[..]

1) er is een verband tussen temp en CO2
2) er is een stijging van de temp waargenomen
3) er zijn veel milieu problemen veroorzaakt door vervuiling
4) er is een verhoogt gehalte CO2 in de lucht

hoezo complot? deze zaken worden toch niet ontkent door klimaatverandering sceptici?
Wat klimaatverandering sceptici zeggen is o.a. dit

1) het verband is er wel maar is het effect van temp op CO2
2) die stijging is er wel geweest maar is inmiddels aan het afnemen
3) deze zouden moeten worden aangepakt door in fossiele br.stof alternatieven te investeren
4) deze zou makkelijk kunnen worden weggenomen door al de vernietiging v/d bio massa ongedaan te maken

Who was behind global warming? (satirische climategate entertainment)

[ Bericht 1% gewijzigd door slackster op 13-12-2009 21:25:28 ]
  zondag 13 december 2009 @ 21:52:01 #197
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75594113
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, bij het zoeken naar oorzaken beland je al snel in een NWO discussie en daar wil ik niet aan. Het maakt me ook weinig uit wat de reden is waarom al die alarmisten zo geil worden van fictieve rampenfilms als The Inconvenient Truth, het feit dat het gebeurt, vind ik onverteerbaar.
vind ik tevens onverteerbaar, je kunt hierin ook duidelijk een patroon ontdekken.

best te omschrijven als het "terror = handel" principe

911 hoax = (politiek draagvlak voor) invasie Iraq, afghanistan etc.
h1n1 hoax = (politiek draagvlak voor) grootschalige vaccinatie campagnes
climate hoax = (politiek draagvlak voor) internationale carbon (co2) tax
banken hoax = (politiek draagvlak voor) miljarden steun noodlijdende banken

m.a.w. toestanden, help, paniek, pleuris breekt uit = ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ?
pi_75595273
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:52 schreef slackster het volgende:

911 hoax = (politiek draagvlak voor) invasie afghanistan ivm war on drugs
pi_75596582
De hele klimaatwetenschap gemeenschap is ziek en heeft haar geloofwaardigheid verloren. De enige manier om dit op te lossen is door de boel open te breken en een aantal sleutenfiguren en instituten te vervangen met nieuwe onderzoekers die opnieuw ernaar gaan kijken. Daarbij is de rauwe data niet meer voldoende, want ik zet grote vraagtekens bij de metingen die zijn uitgevoerd.
  zondag 13 december 2009 @ 22:39:40 #200
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75596765
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wordt dat dan beweerd door klimaatwetenschappers? Voor zover ik weet niet.
Niet door de klimaat wetenschappers zelf, die leveren slechts de cijfers aan en wellicht overtrokken interpretaties van die cijfers.

Regeringen en de Main Stream Media die op de loonlijst staan of zijn in handen zijn van de grote industriëlen en corporaties etc. gaan daar vervolgens weer mee aan de haal

Gevolg is dat de msm de propaganda voor zijn rekening neemt, staat bol van milieu drama's ten gevolge van CO2 en de mens, nood is aan de man! paniek!

Dan komen de grote helden aan bod in Kopenhagen die gaan het klimaat met z'n allen wel even oplossen

Dat vraagt wel flink wat geld natuurlijk want niets is zomaar gratis! op koste v/d belastingbetalers dus dat betekend dat we een internationale CO2 tax in het leven zouden moeten roepen

Eindresultaat is dat je uiteindelijk een club mensen krijgt die de verschillende wereld delen vertegenwoordigen, op een gigantische geldstroom zitten en de wereld tot einde ten dagen dicteren, reguleren en waarschijnlijk nog wel terroriseren ook met een onontkoombare lading Klimaatverandering propaganda waar je u tegen zegt en waar je ook never nooit meer vanaf komt.

Ook wel bekend als n.w.o!

[ Bericht 1% gewijzigd door slackster op 13-12-2009 22:48:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')