student chemiequote:
ja okay, neuk maar door danquote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog aan het werk, daarom
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hij is niet dood
deze wel
Student sterft door ontploffende kauwgom
Je zal als ouder maar het lijk vindenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Flessiepes![]()
Vanaf 8 februari gaan we een keer samen koffie leuten daaro hoor
Partytime?quote:
Liever niet zegquote:Op woensdag 9 december 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zal als ouder maar het lijk vinden
tot morgenquote:
operatie stofwolkquote:
Dat ook jaquote:
ik heb hongerquote:
Nasiquote:Op woensdag 9 december 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb honger
wat heb je gemaakt?
Ach, de hele avond een fles water naast de bank en het probleem is opgelostquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
NasiMet iets meer sambal dan eigenlijk de bedoeling was
![]()
Suiker is effectieverquote:Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, de hele avond een fles water naast de bank en het probleem is opgelost
Oh lekkahquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
NasiMet iets meer sambal dan eigenlijk de bedoeling was
![]()
Melk of droog brood werkt beter, sterker nog: het water versterkt het brandenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, de hele avond een fles water naast de bank en het probleem is opgelost
dat van die suiker wist ik nog nietquote:Op woensdag 9 december 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Suiker is effectiever
Maar nee, ik ben er zo een die prima tegen sambal kanNu is het alleen een beetje jammer dat het de rest van de smaken overheerst.
Ik wist het niet van broodquote:Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
dat van die suiker wist ik nog niet
wel van een thai de melk en broodtip gekregen
Nja hoorde dat het vet in de melk het hete doet afzwakkenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist het niet van broodEn ipv melk doe ik altijd yoghurt aanbieden
Oeh die moet ik ook onthoudenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hoorde dat het vet in de melk het hete doet afzwakken
droog (wit)brood is trouwens ook handig als je dronken bent
mn schooma had eens 2 wijntjes op een nuchtere maag gedronken (drinkt normaal niet) en was dus goed aangeschoten (zon scheen ook nog eens..) toen ging ze dus brood eten (blij dat we BBQ hadden en dus brood erbij)
dat wist ik dus ook niet
Helpt wit brood ook bij een kater dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hoorde dat het vet in de melk het hete doet afzwakken
droog (wit)brood is trouwens ook handig als je dronken bent
mn schooma had eens 2 wijntjes op een nuchtere maag gedronken (drinkt normaal niet) en was dus goed aangeschoten (zon scheen ook nog eens..) toen ging ze dus brood eten (blij dat we BBQ hadden en dus brood erbij)
dat wist ik dus ook niet
Voor je gaat slapen zoveel mogelijk water drinken en de volgende dag zout eten. Eigenlijk is koffie drinken met een kater juist niet slim (maar wel lekkerquote:Op woensdag 9 december 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Tegen een kater helpt het alleen om brak in bed te liggen en vette hap kebab/shoarma te eten![]()
Gewoon niet zoveel zuipen. En het heeft trouwens meer zin om al tijdens het alcohol drinken afwisselend water te drinkenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor je gaat slapen zoveel mogelijk water drinken en de volgende dag zout eten. Eigenlijk is koffie drinken met een kater juist niet slim (maar wel lekker)
Of gewoon geen alcohol drinken.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel zuipen. En het heeft trouwens meer zin om al tijdens het alcohol drinken afwisselend water te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |