student chemiequote:
ja okay, neuk maar door danquote:Op woensdag 9 december 2009 15:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog aan het werk, daarom
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hij is niet dood
deze wel
Student sterft door ontploffende kauwgom
Je zal als ouder maar het lijk vindenquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Flessiepes![]()
Vanaf 8 februari gaan we een keer samen koffie leuten daaro hoor
Partytime?quote:
Liever niet zegquote:Op woensdag 9 december 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je zal als ouder maar het lijk vinden
tot morgenquote:
operatie stofwolkquote:
Dat ook jaquote:
ik heb hongerquote:
Nasiquote:Op woensdag 9 december 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb honger
wat heb je gemaakt?
Ach, de hele avond een fles water naast de bank en het probleem is opgelostquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
NasiMet iets meer sambal dan eigenlijk de bedoeling was
![]()
Suiker is effectieverquote:Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, de hele avond een fles water naast de bank en het probleem is opgelost
Oh lekkahquote:Op woensdag 9 december 2009 16:16 schreef Fha het volgende:
[..]
NasiMet iets meer sambal dan eigenlijk de bedoeling was
![]()
Melk of droog brood werkt beter, sterker nog: het water versterkt het brandenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, de hele avond een fles water naast de bank en het probleem is opgelost
dat van die suiker wist ik nog nietquote:Op woensdag 9 december 2009 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Suiker is effectiever
Maar nee, ik ben er zo een die prima tegen sambal kanNu is het alleen een beetje jammer dat het de rest van de smaken overheerst.
Ik wist het niet van broodquote:Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef Ladylike het volgende:
dat van die suiker wist ik nog niet
wel van een thai de melk en broodtip gekregen
Nja hoorde dat het vet in de melk het hete doet afzwakkenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist het niet van broodEn ipv melk doe ik altijd yoghurt aanbieden
Oeh die moet ik ook onthoudenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hoorde dat het vet in de melk het hete doet afzwakken
droog (wit)brood is trouwens ook handig als je dronken bent
mn schooma had eens 2 wijntjes op een nuchtere maag gedronken (drinkt normaal niet) en was dus goed aangeschoten (zon scheen ook nog eens..) toen ging ze dus brood eten (blij dat we BBQ hadden en dus brood erbij)
dat wist ik dus ook niet
Helpt wit brood ook bij een kater dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hoorde dat het vet in de melk het hete doet afzwakken
droog (wit)brood is trouwens ook handig als je dronken bent
mn schooma had eens 2 wijntjes op een nuchtere maag gedronken (drinkt normaal niet) en was dus goed aangeschoten (zon scheen ook nog eens..) toen ging ze dus brood eten (blij dat we BBQ hadden en dus brood erbij)
dat wist ik dus ook niet
Voor je gaat slapen zoveel mogelijk water drinken en de volgende dag zout eten. Eigenlijk is koffie drinken met een kater juist niet slim (maar wel lekkerquote:Op woensdag 9 december 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
Tegen een kater helpt het alleen om brak in bed te liggen en vette hap kebab/shoarma te eten![]()
Gewoon niet zoveel zuipen. En het heeft trouwens meer zin om al tijdens het alcohol drinken afwisselend water te drinkenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor je gaat slapen zoveel mogelijk water drinken en de volgende dag zout eten. Eigenlijk is koffie drinken met een kater juist niet slim (maar wel lekker)
Of gewoon geen alcohol drinken.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel zuipen. En het heeft trouwens meer zin om al tijdens het alcohol drinken afwisselend water te drinken
Je kunt best alcohol drinken zonder katerquote:
Dat is ook wel. Zo vaak komt een kater gelukkig ook niet voorquote:Op woensdag 9 december 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt best alcohol drinken zonder kater
OA je doet iets fout hoorquote:
Ja, een verkeerde carpoolcollega kiezenquote:
Het is dat ik geen rijbewijs heb, ook geen auto,niet weet waar ik heen moet en straks naar een cursus moet.. maar anders kwam ik je reddenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, een verkeerde carpoolcollega kiezen
Desondanks toch lief aangebodenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is dat ik geen rijbewijs heb, ook geen auto,niet weet waar ik heen moet en straks naar een cursus moet.. maar anders kwam ik je redden
Hihiquote:
Dat weet hij vast wel, maar hij is niet op kantoor.... wel onderweg, maar er zijn veel filesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi
Maar ga die collega dan eens even snel vertellen hoe laat is het is!!
Kun je hem niet alvast tegemoet lopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet hij vast wel, maar hij is niet op kantoor.... wel onderweg, maar er zijn veel files
Nee, het regentquote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je hem niet alvast tegemoet lopen?
Dan is het onmogelijk inderdaad. Ik denk dat er niets anders opzit dan te wachtenquote:
Ik heb al koffie gedronken bij de avondploeg, maar die moeten nu weer werken.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is het onmogelijk inderdaad. Ik denk dat er niets anders opzit dan te wachtenArme jij!
quote:
Succesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
Ik wens je sterkte
Ik ga nu (door de regen) naar collega lopen zodat ik dan gelukkig in een warme auto nog een stukkie verder kan naar een of ander pokkedorp om cursus te volgen
![]()
![]()
Faalt schoonOA weer eens ja?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, een verkeerde carpoolcollega kiezen
Randstadquote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet hij vast wel, maar hij is niet op kantoor.... wel onderweg, maar er zijn veel files
Genoeg werk te doen. Actielijstje in 89 is inmiddels wel weggewerkt, of nietquote:Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al koffie gedronken bij de avondploeg, maar die moeten nu weer werken.
Hmmm....
...
Werken? Mja, misschien ga ik nog maar wat doen
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis, boodschappen gedaan en nu eten koken.
Hoe heet ze?quote:En voor vanavond wat lekkers meegenomen voor bij de thee.
Spinazie met een speklap... die gisterenavond toen ik hem uit de vriezer haalde nog op een karbonade leekquote:
Kerststolquote:Hoe heet ze?
Mooi, dan schuif ik aan. Het is woensdagquote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spinazie met een speklap... die gisterenavond toen ik hem uit de vriezer haalde nog op een karbonade leek.
quote:[..]
Kerststol.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik zal blij zijn als de Kerst volledig teloorgegaan is.
Nee, schoonOA niet, maar dequote:
welquote:[..]
Randstad.
Niet bepaaldquote:[..]
Genoeg werk te doen. Actielijstje in 89 is inmiddels wel weggewerkt, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |