Je kunt best alcohol drinken zonder katerquote:
Dat is ook wel. Zo vaak komt een kater gelukkig ook niet voorquote:Op woensdag 9 december 2009 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt best alcohol drinken zonder kater
OA je doet iets fout hoorquote:
Ja, een verkeerde carpoolcollega kiezenquote:
Het is dat ik geen rijbewijs heb, ook geen auto,niet weet waar ik heen moet en straks naar een cursus moet.. maar anders kwam ik je reddenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, een verkeerde carpoolcollega kiezen
Desondanks toch lief aangebodenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is dat ik geen rijbewijs heb, ook geen auto,niet weet waar ik heen moet en straks naar een cursus moet.. maar anders kwam ik je redden
Hihiquote:
Dat weet hij vast wel, maar hij is niet op kantoor.... wel onderweg, maar er zijn veel filesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi
Maar ga die collega dan eens even snel vertellen hoe laat is het is!!
Kun je hem niet alvast tegemoet lopen?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet hij vast wel, maar hij is niet op kantoor.... wel onderweg, maar er zijn veel files
Nee, het regentquote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je hem niet alvast tegemoet lopen?
Dan is het onmogelijk inderdaad. Ik denk dat er niets anders opzit dan te wachtenquote:
Ik heb al koffie gedronken bij de avondploeg, maar die moeten nu weer werken.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan is het onmogelijk inderdaad. Ik denk dat er niets anders opzit dan te wachtenArme jij!
quote:
Succesquote:Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef Fha het volgende:
Ik wens je sterkte
Ik ga nu (door de regen) naar collega lopen zodat ik dan gelukkig in een warme auto nog een stukkie verder kan naar een of ander pokkedorp om cursus te volgen
![]()
![]()
Faalt schoonOA weer eens ja?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, een verkeerde carpoolcollega kiezen
Randstadquote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat weet hij vast wel, maar hij is niet op kantoor.... wel onderweg, maar er zijn veel files
Genoeg werk te doen. Actielijstje in 89 is inmiddels wel weggewerkt, of nietquote:Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al koffie gedronken bij de avondploeg, maar die moeten nu weer werken.
Hmmm....
...
Werken? Mja, misschien ga ik nog maar wat doen
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:00 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis, boodschappen gedaan en nu eten koken.
Hoe heet ze?quote:En voor vanavond wat lekkers meegenomen voor bij de thee.
Spinazie met een speklap... die gisterenavond toen ik hem uit de vriezer haalde nog op een karbonade leekquote:
Kerststolquote:Hoe heet ze?
Mooi, dan schuif ik aan. Het is woensdagquote:Op woensdag 9 december 2009 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spinazie met een speklap... die gisterenavond toen ik hem uit de vriezer haalde nog op een karbonade leek.
quote:[..]
Kerststol.
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik zal blij zijn als de Kerst volledig teloorgegaan is.
Nee, schoonOA niet, maar dequote:
welquote:[..]
Randstad.
Niet bepaaldquote:[..]
Genoeg werk te doen. Actielijstje in 89 is inmiddels wel weggewerkt, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |