abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 10:09:32 #51
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_75473828
Beetje trieste reacties hierboven.

Het is inderdaad een mogelijke verklaring maar het blijft een speculatie. Het is hiermee voor mij ook nog niet af. Ik zie liever feiten ipv speculatieve oorzaken.
Be water my friend
  donderdag 10 december 2009 @ 10:37:37 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75474645
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:09 schreef Charizma het volgende:
Beetje trieste reacties hierboven.

Het is inderdaad een mogelijke verklaring maar het blijft een speculatie. Het is hiermee voor mij ook nog niet af. Ik zie liever feiten ipv speculatieve oorzaken.
Precies.. een (goede) verklaring is dat het mogelijk een raket was, nou als je met die verklaring prima kan slapen is dat mooi. Maar het is niet een feit, russen blijven ontkennen dat het een raket was en tot de tijd dat ze toegeven dat hun het waren kan het eigenlijk nog van alles zijn.
Een bizarre verklaring kan je geven, of een onbekend natuurfenomeen, ik hou het liever nog even open... wel zo spannend ook
The truth was in here.
  donderdag 10 december 2009 @ 10:43:21 #53
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75474804
Jij vindt een nieuw natuurfenomeen spannender dan een mislukte geheime raket-test van de Russen vlak voor het bezoek van een Amerikaanse president.

Owkay. That's it... ik begrijp deze wereld officieel niet meer.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_75475491
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef SpecialK het volgende:
Jij vindt een nieuw natuurfenomeen spannender dan een mislukte geheime raket-test van de Russen vlak voor het bezoek van een Amerikaanse president.

Owkay. That's it... ik begrijp deze wereld officieel niet meer.
Tja, in TRU is rechts links en links rechts.
pi_75475566
tvp
pi_75475691
of het een raket geweest is of niet, het levert wel aparte pics op
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_75475740
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Precies.. een (goede) verklaring is dat het mogelijk een raket was, nou als je met die verklaring prima kan slapen is dat mooi. Maar het is niet een feit, russen blijven ontkennen dat het een raket was en tot de tijd dat ze toegeven dat hun het waren kan het eigenlijk nog van alles zijn.
Een bizarre verklaring kan je geven, of een onbekend natuurfenomeen, ik hou het liever nog even open... wel zo spannend ook
natuurlijk zullen de Russen dat ontkennen, het is immers niet helemaal goed gegaan...

Een nadeel van een aantal van die "foto's" is dat ze zo overduidelijk nep zijn/lijken.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_75475798
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:15 schreef bas-beest het volgende:

[..]

natuurlijk zullen de Russen dat ontkennen, het is immers niet helemaal goed gegaan...

Een nadeel van een aantal van die "foto's" is dat ze zo overduidelijk nep zijn/lijken.
Het is dan ook zo dat we nog niet vaak dergelijke foto's/fenomenen hebben gezien eigenlijk.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75476190
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:16 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is dan ook zo dat we nog niet vaak dergelijke foto's/fenomenen hebben gezien eigenlijk.
Zijn vergelijkebare foto's te vinden. Als dit een mislukt lancering is dan moet dit toch vaker waargenomen zijn.
pi_75477704
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:16 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

-edit: filmpje was al gepost zie ik nu..

[ Bericht 36% gewijzigd door Disorder op 10-12-2009 12:22:29 ]
pi_75478049
Ow Bastard wat ben je toch een debiel! Sommige mensen willen ook zo graag in deze onzin geloven he
pi_75478102
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef Disorder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pwned
pi_75478171
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef Disorder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat stuk, ok. Maar hoe verklaar je dan die perfecte spiraalvorm? Gezichtsbedrog?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75478268
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:26 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat stuk, ok. Maar hoe verklaar je dan die perfecte spiraalvorm? Gezichtsbedrog?
Op afstand lijkt het perfect. Ik denk dat als iemand daar een professionele camera op had gericht en had ingezoomd, dat je wel had kunnen zien dat het van dichtbij niet zo perfect meer lijkt.
pi_75478399
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:29 schreef Disorder het volgende:

[..]

Op afstand lijkt het perfect. Ik denk dat als iemand daar een professionele camera op had gericht en had ingezoomd, dat je wel had kunnen zien dat het van dichtbij niet zo perfect meer lijkt.
Dan blijft de grootste vraag natuurlijk, waarom er niet gewoon iemand naar voren stapt en zegt van hey, dat was onze raket!
pi_75478415
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:29 schreef Disorder het volgende:

[..]

Misschien wel.. misschien ook niet. Er is dus geen stuitend bewijs gegeven en de kwestie blijft open.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:34:29 #67
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75478421
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dan blijft de grootste vraag natuurlijk, waarom er niet gewoon iemand naar voren stapt en zegt van hey, dat was onze raket!
Voila.
http://www.parool.nl/paro(...)kken-rakettest.dhtml
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_75478455
quote:
Daar hebben we wat aan. Dit topic mag wat mij betreft nu wel naar NWS eigenlijk.

De TRU lijkt gevonden.
pi_75478942
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daar hebben we wat aan. Dit topic mag wat mij betreft nu wel naar NWS eigenlijk.

De TRU lijkt gevonden.
Mee eensch
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 10 december 2009 @ 13:01:13 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75479397
quote:
Kijk daar doe ik het dan voor he, users die zelf gaan nadenken en zoeken en een nuttige bijdrage komen leveren aan een kwestie. Thanks!
The truth was in here.
  donderdag 10 december 2009 @ 13:01:51 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75479418
Oh en de photoshop roepers
The truth was in here.
  donderdag 10 december 2009 @ 13:32:39 #72
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75480495
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:01 schreef Bastard het volgende:
Oh en de photoshop roepers
Naarmate er meer informatie over een onderwerp binnen komt valt er meer over te "roepen". Er is niks mis met het projecteren van realistische verklaringen.
  donderdag 10 december 2009 @ 14:04:57 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75481573
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Naarmate er meer informatie over een onderwerp binnen komt valt er meer over te "roepen". Er is niks mis met het projecteren van realistische verklaringen.
Ja precies, het had ook "een slechte photoshop" kunnen zijn, alleen bleek het dan ditmaal weldegelijk een onbewerkte foto te zijn... terwijl we regelmatig foto's zien die een stuk mooier "echt gephotoshopped" zouden zijn.

Enfin.. NWS heeft al een spiral in the sky topic, zag ik, kan hier wel een slotje op.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')