Dat is waar, maar dat waren ook niet de door onze stierenvechter onderstreepte aannames.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze kent niet de man die haar maandenlang bedreigde. Ze kan eerwraak dan ook niet uitsluiten.
ze werd in brand gestoken toen ze de deur opendeed. en dat wordt verteld door iemand die familie is of een bekende en die niet met haar eigen stem op de radio wil. hoezo niet? als het familie of een goede bekende is wil je toch vooral dat de dader wordt gepakt, dan ben je toch niet meer bang voor die ene dader?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef O0tje het volgende:
[..]
Anoniem interview. En ze was in hetzelfde huis, kennelijk, want ze hoorde de telefoonverbinding met beneden. Waar ze woont is niet bekend.
Mijn aannames zijn gebaseerd op wat iemand die er heel dichtbij was zegt. De andere aannames zijn volledig gebaseerd op de eigen hersenspinsels. Want niet op wat er staat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want dat is mijn inzet niet. JIJ bent degene die je opwindt over "aannames" van anderen. Ik vind het best wat voor aannames jij of ik of wie dan ook doet.
Jij bent hypocriet en dat vind ik veel erger.
je heb toch zelf ook hersenspinsels. die heb je laten zien in dit topic. dat jouw hersenspinsels haaks staan op andere hersenspinsels, wil toch niet zeggen dat je zelf niet veel interpreteert en impliceert.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef O0tje het volgende:
[..]
Mijn aannames zijn gebaseerd op wat iemand die er heel dichtbij was zegt. De andere aannames zijn volledig gebaseerd op de eigen hersenspinsels. Want niet op wat er staat.
Volgens haar eigen zeggen weet zij niet door wie het meisje bedreigd was. Dan kun je haar ofwel voor leugenaar uitmaken en denken dat ze het wel weet ofwel aannemen dat ze goede redenen heeft om het niet te zeggen ofwel geloven dat ze het echt niet weet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze werd in brand gestoken toen ze de deur opendeed. en dat wordt verteld door iemand die familie is of een bekende en die niet met haar eigen stem op de radio wil. hoezo niet? als het familie of een goede bekende is wil je toch vooral dat de dader wordt gepakt, dan ben je toch niet meer bang voor die ene dader?
ik heb het niet over directe leugens. ik heb het over een bepaalde angst, daar hoef je geen nostradamus voor te heten. luister anders het hele gesprek nog een keer terug. de angst is enorm. net alsof er meer mensen achter die dood zitten, waar zij en haar familie bang voor is. en ja, luister goed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:12 schreef O0tje het volgende:
[..]
Volgens haar eigen zeggen weet zij niet door wie het meisje bedreigd was. Dan kun je haar ofwel voor leugenaar uitmaken en denken dat ze het wel weet ofwel aannemen dat ze goede redenen heeft om het niet te zeggen ofwel geloven dat ze het echt niet weet.
Ik opteer voor het laatste, aangezien iemand onschuldig is tot zijn/haar schuld bewezen wordt. Waarbij ik de andere mogelijkheden niet uitsluit.
En zolang de dader niet gepakt is en achter slot en grendel zit, kun je een goede reden hebben om bang te zijn. En daartegen zijn al maatregelen genomen door een anoniem interview en het voorlezen van de verklaring door een ander. Al de rest is gespeculeer.
Helemaal te vermijden zijn ze niet, nee. Maar dat is wel een wereld van verschil met er hard achteraan rennen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je heb toch zelf ook hersenspinsels. die heb je laten zien in dit topic. dat jouw hersenspinsels haaks staan op andere hersenspinsels, wil toch niet zeggen dat je zelf niet veel interpreteert en impliceert.
ergo: het is geen schande om afstand te doen van barbaarse methodes. dáárvoor ga je naar een nieuw land.
Die zijn er inderdaad al een stuk of wat geweest. Ik snap ze niet, maar dat kan me ook niet schelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben te laat met turbo turbo grappen zeker
best wel.. jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja. Deze barbaarse daad is wmb niet om grapjes over te maken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat is het mooiste van dat volk. Als je bijvoorbeeld zegt dat je een hekel hebt aan mensen die de islam misbruiken om aanslagen te plegen om zo onschuldige mensen de dood in te jagen, gaan ze die mensen verdedigen of gelijk in de aanval. Het komt dan niet in ze op het met je eens te zijn en dat het hun geloof is die misbruikt wordt. Typischquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze werd in brand gestoken toen ze de deur opendeed. en dat wordt verteld door iemand die familie is of een bekende en die niet met haar eigen stem op de radio wil. hoezo niet? als het familie of een goede bekende is wil je toch vooral dat de dader wordt gepakt, dan ben je toch niet meer bang voor die ene dader?
Dus die flat heeft een slechte naam, en wat ik zo van jou hoor niet onterecht. Verschrikkelijk voor je nichtje. Wat is dat voor primitief volk die dit soort dingen doet? Wat een verrijking voor Nederlandquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Tarabass het volgende:
Toen ik 1 was woonde ik in die flat daar, ben blij dat mijn ouders al snel inzagen dat het hem niet werd daar in Zeist. Het was toen al verschrikkelijk, het is nu verschrikkelijk en het blijft daar verschrikkelijk. Mijn nichtje is een tijd geleden nog door zo'n mafketel in haar nek gestoken bij de sociale dienst (ze werkte daar) omdat hij geen geld kreeg. Die lui sporen niet
Als je die laan noemt weet iedereen met een beetje kennis van buurten aldaar welke je bedoeld. En die slechte naam hadden ze toen al, ben nu 30quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus die flat heeft een slechte naam, en wat ik zo van jou hoor niet onterecht. Verschrikkelijk voor je nichtje. Wat is dat voor primitief volk die dit soort dingen doet? Wat een verrijking voor Nederland
Ik geef niks om voetbal en ik ben niet stupide.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keesje stapt geheel onbevooroordeeld met zijn Ajaxshirt het thuisvak in de Kuip binnen.
Euh? Kun je even in ABN uitleggen wat je hier bedoelt?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:54 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat is het mooiste van dat volk. Als je bijvoorbeeld zegt dat je een hekel hebt aan mensen die de islam misbruiken gebruiken om aanslagen te plegen om zo onschuldige mensen de dood in te jagen, gaan ze die mensen verdedigen of gelijk in de aanval. Het komt dan niet in ze op het met je eens te zijn en dat het hun geloof is die misbruikt wordt. Typisch
En dan daarbij: de spreker maakt het verkeerde deel vet. Want meestal blijkt alle ophef gebaseerd op een onvolledig artikel. Zeker als de Telegrof de bron is. Want die krant heeft nadrukkelijk niet als motto, dat de waarheid bekend moet worden. Integendeel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keesje stapt geheel onbevooroordeeld met zijn Ajaxshirt het thuisvak in de Kuip binnen.
Ah, ik woon in die flat, bedankt dat je even meldt dat ik niet spoor!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:52 schreef Tarabass het volgende:
Toen ik 1 was woonde ik in die flat daar, ben blij dat mijn ouders al snel inzagen dat het hem niet werd daar in Zeist. Het was toen al verschrikkelijk, het is nu verschrikkelijk en het blijft daar verschrikkelijk. Mijn nichtje is een tijd geleden nog door zo'n mafketel in haar nek gestoken bij de sociale dienst (ze werkte daar) omdat hij geen geld kreeg. Die lui sporen niet
Inderdaad, want dit komt echt zó vaak voor. Allemaal tuig.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat kom je dan uit een domme cultuur als de 'eer' van de familie zwaarder weegt dan het leven van een medemens. En dit soort mongolen halen we nog steeds volop binnen, iedereen die woont waar er rottigheid is, mag binnenkomen, of ze nou zelf zo geschift en gevaarlijk zijn als de oorlogvoerenden in hun thuisland maakt tenslotte niet uit. We zijn de afgelopen 30 jaar van dit land echt een derdewereldland aan het maken
Jij blijkbaar ook niet geweldig als je 'ken je wel Nederlands' schrijft.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Euh? Kun je even in ABN uitleggen wat je hier bedoelt?
Ken je wel Nederlands, eigenlijk?
Ach, vaak doet een zoon in de familie zoiets. En natuurlijk weten de andere familieleden ervan. Tegenover de politie doen ze alsof ze van niks weten natuurlijk, maar ze hebben waarschijnlijk zelf de koppen samengestoken om het plan te smeden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het niet over directe leugens. ik heb het over een bepaalde angst, daar hoef je geen nostradamus voor te heten. luister anders het hele gesprek nog een keer terug. de angst is enorm. net alsof er meer mensen achter die dood zitten, waar zij en haar familie bang voor is. en ja, luister goed.
Jij vind het vrij normaal dat dat volk daar anderen in de brand steekt, anderen afgeslacht worden als beesten? Ik niet, en dat zal waar ik nu woon niet zo snel gebeuren. Ik zie mijn kinderen 1000 keer liever hier opgroeien, dan tussen dat dood en verderf daar in het westen. En ik heb genoeg meegemaakt om daar een mening over te hebben. Overigens zeg ik niet dat iedereen die daar woont niet spoort, maar het gros van de mensen daar is toch wel van een dusdanig kaliber dat ik dat wel durf te zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ah, ik woon in die flat, bedankt dat je even meldt dat ik niet spoor!
idioot
Ik had iig een brief van slachtofferhulp in de bus, 2 dagen na het incident, thumbs up!
Ik vind het overigens wel vrij luguber dat ik de nacht van zondag op maandag tot 3x toe gedroomd heb over een brand in de portiek van de flat waar ik woonde (in mijn droom was het niet dezelfde flat, maar wel de flat waarin ik woonde in die droom) en vervolgens werd ik vermoord...
Apart....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |