abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76849820
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:53 schreef STING het volgende:

[..]

De MMO's zonder monthly fee die er zijn, zijn het volgens mij niet waard om te spelen. Of wel?
Er zijn er gewoon weinig. Ik heb Guild Wars vrij veel gespeeld. Erg sterke game. NWN, alhoewel niet als MMO bedoeld, had ook die potentie gezien de custom content en persistent worlds die opgezet waren. Daarnaast heb je nog een zooi WoW-derivatives, die het idd niet waard zijn, en wat geflopte ex-monthly-fee MMOs, maar die zijn dan ook geflopt met een reden.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76849889
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Er zijn er gewoon weinig. Ik heb Guild Wars vrij veel gespeeld. Erg sterke game. NWN, alhoewel niet als MMO bedoeld, had ook die potentie gezien de custom content en persistent worlds die opgezet waren. Daarnaast heb je nog een zooi WoW-derivatives, die het idd niet waard zijn, en wat geflopte ex-monthly-fee MMOs, maar die zijn dan ook geflopt met een reden.
Neverwinter Nights
Een juweeltje onder de RPG's
pi_76850049
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:58 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Er zijn er gewoon weinig. Ik heb Guild Wars vrij veel gespeeld. Erg sterke game. NWN, alhoewel niet als MMO bedoeld, had ook die potentie gezien de custom content en persistent worlds die opgezet waren. Daarnaast heb je nog een zooi WoW-derivatives, die het idd niet waard zijn, en wat geflopte ex-monthly-fee MMOs, maar die zijn dan ook geflopt met een reden.
GW is ook geen mmorpg
pi_76850277
Van de MMO's zonder betaling heb ik heel lang Silkroad gespeeld.
Dat was een aantal jaren geleden best een aardig spel, hedendaags is het helaas overbevolkt door bots.
Dusdanig overbevolkt, dat je wel moet betalen voor extra items wil je het nog een beetje fatsoenlijk kunnen spelen.
pi_76852222
Denk dat ik een jaartje ofzo wacht totdat er wat patches zijn geweest voordat ik er aan ga beginnen. Zelf nog niet gespeeld maar ik lees overal dat het grondgedeelte bijna een reskin is van COH, wat ook logisch is aangezien de ontwikkelaar het spel in 2 jaar moest afronden. Spacebattles zien er wel tof uit en de alien rassen die je kunt samenstellen zijn ook leuk.

Ander bezwaar van wat ik kon zien aan de filmpje en screenshots zijn de interieurs, de bridges en andere lokaties zijn 3x zo groot qua schaal als de echte sets. Is gedaan omdat je anders niet goed met de camera eromheen kan kijken, maar toch. Texturing is ook vreemd, het ziet er bijna niet uit als de vertrouwde sets. Het leek mij juist zo mooi om lekker op een Galaxy Class schip rond te lopen. Perpetual was veel beter op weg, dit ziet er toch schitterend uit:

.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_76852328
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

GW is ook geen mmorpg
By design, niet omdat dat technisch niet haalbaar was met het geld dat ze binnenhaalden.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76852519
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

GW is ook geen mmorpg
En waarom niet? In PVP en steden is behoorlijk druk bevolkt. Ja Missies en Quest zijn instanced maar dan is het nog wel een mmorpg.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_76852575
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef MrData het volgende:
Denk dat ik een jaartje ofzo wacht totdat er wat patches zijn geweest voordat ik er aan ga beginnen. Zelf nog niet gespeeld maar ik lees overal dat het grondgedeelte bijna een reskin is van COH, wat ook logisch is aangezien de ontwikkelaar het spel in 2 jaar moest afronden. Spacebattles zien er wel tof uit en de alien rassen die je kunt samenstellen zijn ook leuk.

Ander bezwaar van wat ik kon zien aan de filmpje en screenshots zijn de interieurs, de bridges en andere lokaties zijn 3x zo groot qua schaal als de echte sets. Is gedaan omdat je anders niet goed met de camera eromheen kan kijken, maar toch. Texturing is ook vreemd, het ziet er bijna niet uit als de vertrouwde sets. Het leek mij juist zo mooi om lekker op een Galaxy Class schip rond te lopen. Perpetual was veel beter op weg, dit ziet er toch schitterend uit:

[ afbeelding ].
Misschien dat het later nog mogelijk wordt.
Ben ook benieuwd wat de huidige functie om naar je bridge te 'beamen' voor toegevoegde waarde heeft.

De gameplay wordt iig nog uitgebreid:
quote:
Hey gang,

We're going to be adding the ability to beam down to more planets without a mission. I know you'll soon be able to beam down and explore places like the Andoria, Vulcan, and Risa.

Of course, this isn't a complete list, and we'll be adding to it as time goes on.

Thanks,

Stormshade
pi_76857371
Is dat spel met soort mix van GW en EVE?..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_76859497
Wat is de maandelijkse fee eigenlijk?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:02:25 #136
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76860109
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is de maandelijkse fee eigenlijk?
Check de topic, swa
batman!
pi_76895157
Net beta binnengekomen via beta key @ eurogamer.net afgelopen avond. Tutorial is inderdaad beetje mager. Maar als je ervaring hebt met andere MMO's is het goed te doen. Eerste stuk van verhaallijn afgewerkt tot aan het space station dat je moet docken. Space combat vond ik wel leuk, maar voelde nog beetje leeg aan qua abilities wat je kan gebruiken. Maar dit zal vast uitbreiden. Qua graphics / gameplay / lag had ik geen moeite. Speel op 1920*1200 , alles op high.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 21:04:36 #138
17061 mvt
blame Canada
pi_76902016
Dit gaat hem voor mij ook niet worden. Denk trouwens dat weinig mensen voor de 2 jaar fee gaan van een paar honderd dollar. Trouwens, als ze dat doen moet het spel wel minstens 2 jaar ondersteunt worden.
We were to understand there would be pie and punch?
  Moderator zaterdag 16 januari 2010 @ 21:24:11 #139
9859 crew  Karina
Woman
pi_76902763
Vandaag een betakey gekregen en ik ben nu aan het installeren, ben benieuwd, maar als ik dit zo allemaal lees, gaat het dus vies tegenvallen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 16 januari 2010 @ 23:32:26 #140
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_76907396
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:24 schreef Karina het volgende:
Vandaag een betakey gekregen en ik ben nu aan het installeren, ben benieuwd, maar als ik dit zo allemaal lees, gaat het dus vies tegenvallen.
Ik vind dat het in sommige posts negatiever overkomt dat dan t zou moeten, het is en blijft nu nog beta.
Al heb ik zelf ook al wel momenten gehad dat ik het niet zag zitten, er is nog niet echt n balance in het spel, en het is nog moeilijk om dingen te solo'en.
Zo heb ik nu op lvl 9 nog wat lagere level dingen open staan die ik nog niet alleen gedaan krijg.
pi_76916708
pi_76963127
iemand interesse in een open beta key? Ik heb er nog 2 liggen.
pi_76963839
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
240 dollar, koopje!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76964088
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 23:32 schreef InFrA-WiZ het volgende:

[..]

Ik vind dat het in sommige posts negatiever overkomt dat dan t zou moeten, het is en blijft nu nog beta.
Al heb ik zelf ook al wel momenten gehad dat ik het niet zag zitten, er is nog niet echt n balance in het spel, en het is nog moeilijk om dingen te solo'en.
Zo heb ik nu op lvl 9 nog wat lagere level dingen open staan die ik nog niet alleen gedaan krijg.
Het spel komt over 2 weken uit, dus dan mag je wel verwachten dat de meeste dingen nu wel opgelost of beter gebalanceerd moeten zijn. Ben ieder geval blij dat ik nu al een tijdje hier meelees en nog geen preorder gedaan heb.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_76969517
Voor de liefhebbers, ik heb nog een key over. Mocht je em willen laat maar horen :-)

[ Bericht 4% gewijzigd door rawdemin op 20-01-2010 07:58:49 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:38:51 #146
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_76998861
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Tain het volgende:

[..]

Het spel komt over 2 weken uit, dus dan mag je wel verwachten dat de meeste dingen nu wel opgelost of beter gebalanceerd moeten zijn. Ben ieder geval blij dat ik nu al een tijdje hier meelees en nog geen preorder gedaan heb.
Daar is het een mmo voor en geen console game.
Dum de dum
pi_76998891
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Tain het volgende:

[..]

Het spel komt over 2 weken uit, dus dan mag je wel verwachten dat de meeste dingen nu wel opgelost of beter gebalanceerd moeten zijn. Ben ieder geval blij dat ik nu al een tijdje hier meelees en nog geen preorder gedaan heb.
Heb je WoW gespeeld de eerste 4 maand na het uitkwam...
pi_76999970
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Heb je WoW gespeeld de eerste 4 maand na het uitkwam...
Ja, heb aan de US en EU beta meegedaan Tuurlijk zitten er bugs en ongebalanceerde dingen in een MMO, maar als ik de verhalen hier lees dan vergelijk ik STO met Fallen Earth en Age of Conan die gewoon veels te gerushed uit zijn gebracht. Age of Conan begon een jaar na release een beetje te lijken op een MMO die de beta-fase ontsprongen was.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_77014575
Ik verwacht zoiets als EVE online. Iemand anders?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_77016580
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef Burakius het volgende:
Ik verwacht zoiets als EVE online. Iemand anders?
Het mag misschien net als EVE een scifi MMO zijn, maar daar blijft het dan ook bij
EVE is een sandbox, een omgeving waar je enorm veel vrijheid hebt.
STO is vrij lineair. Er wordt voor je bepaald waar je heen gaat. De omgevingen waar je in terecht komt zijn veelal gelinkt aan missies.
Het is het beste te vergelijken met Guild Wars.
Je hebt een "shared" omgeving, nl. de Spacedock en de ruimte tussen de star systems. Hier kom je alle andere players tegen. Je kunt alleen naar planeten beamen, als je een missie (quest) hebt geaccepteerd.
Daar ga je vervolgens een aantal vijanden doden en klaar is de ground missie.

Een voordeel tegenover EVE, waarom ik mede EVE niet meer speel, is dat de death penalty niet zwaar is.
In EVE heeft het erg veel impact als je dood gaat, in STO is er op dit moment geen impact, maar verwacht wel dat deze er in een zekere zin komt - maar zeker niet zo zwaar als in EVE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')