Hij hoort een update te gaan downloaden van iets van 2.7GB als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die code voor de beta van M.A.G. kon ik wel invoeren, alleen het bestand wat hij ging downloaden was maare 37 mb, en de update was ook iets van 37 mb
Als ik hem opstart blijf je alleen die 3 gasten in beeld staan en that's it....
1.6gb volgens mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij hoort een update te gaan downloaden van iets van 2.7GB als ik me niet vergis.
Ah dan heb ik niet goed opgeletquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:33 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb het even opgezocht. Ik moest een update van 2662MB downloadenEcht erg.
Maar je hebt het nog steeds niet opgehalad bij de buren?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:50 schreef lkb9000 het volgende:
Kutburen zijn natuurlijk al dagen niet thuisquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:41 schreef rakotto het volgende:
[..]
Maar je hebt het nog steeds niet opgehalad bij de buren?
Mooi, niet in maart dus. Doe mij maar juni bitte.quote:Zomer 2010 release voor Gran Turismo 5
Waar we met z’n alle op wachten is wel de release datum van Gran Turismo 5 voor de PlayStation 3. Tot nu toe heeft alleen Japan een release datum gekregen van Sony, dat is maart 2010. Maar de grote vraag is hoelang de westerlingen nog moeten wachten.
SCEA Associate Producer Chris Hinojosa-Miranda weet in ieder geval wel een richtlijn te geven. Volgens de beste man verschijnt Gran Turismo 5 in de zomer 2010 in Noord-Amerika en Europa.
Gewoon elke dag stalken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kutburen zijn natuurlijk al dagen niet thuis
Er is een pakketje wat andere buren al anderhalfjaar hebben van mij
Dikke labels op mn deur "NIET BIJ DE BUREN AFLEVEREN" worden door de postbode gewoon lekker van mn deur gehaald
Anderhalf jaar? Klinkt meer als diefstal door je burenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kutburen zijn natuurlijk al dagen niet thuis
Er is een pakketje wat andere buren al anderhalfjaar hebben van mij
Dikke labels op mn deur "NIET BIJ DE BUREN AFLEVEREN" worden door de postbode gewoon lekker van mn deur gehaald
Nja dat ging toen om een internet installatie pakket. Na 3maand zonder internet heb ik toen eindelijk een nieuwe gekregen van ziggo gelukkig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar? Klinkt meer als diefstal door je buren.
Ah op die manier. Wel asociaal van je buren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nja dat ging toen om een internet installatie pakket. Na 3maand zonder internet heb ik toen eindelijk een nieuwe gekregen van ziggo gelukkig.
Dat krijg je als je betaalt wordt per afgeleverd pakketje en niet gewoon per uurquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef lkb9000 het volgende:
Toen mn ps3 opeens bij de buren werd afgeleverd was ik ook flink pissig
Elke keer als de postbode langskomt gaat de deurbel, en zodra ik de deur open doe is de postbode alweer 5huizen verder mn pakketje aan iemand anders aan t geven
Je mag mijn 60gb overkopenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:36 schreef fanboy het volgende:
hoi
mijn Playstation begint steeds vaker vast te lopen, dus ik ben van plan om een nieuwe platte te gaan kopen. Ik heb een aantal accounts van andere mensen ook op mijn Playstation staan (voor gamesharing) en die kan ik niet opnieuw op mijn nieuwe playstation zetten. Is het mogelijk om gewoon de harde schijf van de oude en nieuwe playstation 3 om te wisselen en kan ik daardoor mijn accounts en savegames meenemen naar mijn nieuwe playstation? Heeft een platte playstation verder nog voordelen? Ik twijfel nog tussen een nieuwe platte kopen, of naar een oude grote zoeken. De oude vind ik wel een stuk mooier.
voor hoeveel geld?quote:
Awesome! (met name B:AA dan)quote:Op zondag 13 december 2009 02:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Vers van de Spike Video Game Awards:
Een nieuwe True Crime en Batman Arkham Asylum 2 (!) zijn aangekondigd. More to come.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef lkb9000 het volgende:
Toen mn ps3 opeens bij de buren werd afgeleverd was ik ook flink pissig
Elke keer als de postbode langskomt gaat de deurbel, en zodra ik de deur open doe is de postbode alweer 5huizen verder mn pakketje aan iemand anders aan t geven
Hmm, trailer doet me nog niet zoveel. Weer Joker zou ik ook niet tof vinden denk ik...quote:Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Spike TV VGAs 2009 World Premieres:
Batman: Arkham Asylum 2 Exclusive Debut Trailer HD
Wat een poep-prinsquote:
Huh? Hoezo? Je krijgt gewoon een filmpje te zien hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 16:57 schreef gniffie het volgende:
uncharted 2 was wel vet alleen miste ik een vet eindfilmpje zoals in uncharted 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Geen toffe familie?quote:Op zondag 13 december 2009 16:59 schreef dannietjuh47 het volgende:
Even klein vraagje..
Hoe gooi je een wachtwoord op een ps3, zodat enkelt IK hem kan gebruiken...
dus dat de ander niet doodleuk ene nieuw profiel kan aanmaken
Al weken te koop voor maar 5 euro:quote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef KaMo het volgende:
Ik kwam vandaag Tony Hawks Project 8 tegen voor maar 15 euro
Gelijk meegenomen
Ow,quote:Op zondag 13 december 2009 19:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al weken te koop voor maar 5 euro:
[TK] Heel veel games voor bijna alle consoles!
Vre-se-lijk!quote:
Ik vind hem zelfs beter. Ik hou wel van deze demonische, helse settingquote:Op zondag 13 december 2009 22:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net de demo van Dante's Inferno gespeeld en het is een heel goede God of War kloon! Combat voelt hetzelfde en de setting is vergelijkbaar (alleen nu Christelijk ipv Grieks). Ik hoop dat het verhaal boeiend genoeg kan blijven en net zulke epische momenten oplevert als in GoW. Hij staat in ieder geval definitief op mijn wanted lijstje
Nu Bayonetta.
hoeft gelukkig ook niet, ik heb de demo blind uitgespeeldquote:Op zondag 13 december 2009 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vre-se-lijk!
Ik zie niet wat er allemaal gebeurt op het scherm
Ik ben het zoals je al gelezen hebt niet helemaal met je eensquote:Op maandag 14 december 2009 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb de demo van DI ook maar eens aan de tand gevoeld. Het was al duidelijk dat we hier te maken hadden met een regelrechte rip van God of War, maar om zelf te mogen ervaren leverde toch plaatsvervangende schaamte op. Alleen al het openen van kisten health/magic/souls (serieus, welke druiloor verzint het om voortdurend op cirkel te moeten drukken?). Het is bijna plagiaat.
Wel draait het spel op een constante 60fps, maar de details en animaties verbleken letterlijk bij die van GoW III. Sterker nog, audiovisueel ziet het er behoorlijk matig uit. De gameplay en gevechten voelen ook aanzienlijk minder episch aan.
Met Bayonetta en Darksiders in dezelfde window, en God of War enkele maandjes later kan ik me niet voorstellen dat een slasherfanaat deze game op release, of misschien wel überhaupt koopt.
Als jij dat vindt, primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |