Dat is het makkelijkste jaquote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef Hanzel_lane het volgende:
the legend of zelda voor de snes... wat houdt die us versie in? dat je een converter nodig hebt?
Ga ik even over nadenken. Zelda is voor de rest precies hetzelfde als de europese versie?quote:Op zondag 22 november 2009 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is het makkelijkste jaAls je een een tientje extra biedt krijg je mijn converter erbij.
En ik zie nu ook dat ik nog een Super Gameboy heb liggen (GB spelletjes op de SNES) die weg mag voor een tientje ook.
Je speelt nog steeds als Link jaquote:Op zondag 22 november 2009 22:42 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
Ga ik even over nadenken. Zelda is voor de rest precies hetzelfde als de europese versie?
Deal. Stuur maar een PM.quote:
Alsjeblieft: Slide Adventure: Mag Kidquote:Op maandag 23 november 2009 02:08 schreef koei het volgende:
Roy, waarom moet ik nou weer dit topic per ongeluk tegen komenJe weet toch dat je mij eerst in moet seinen!
Dat Slide Kid blablabla had je toch een review van geschreven? Ik kan 'm zo snel niet vinden in de DPS dus ik weet niet meer of ik het een interessante game vond...
Ik twijfel... Zijn er nog andere spellen verschenen voor die slide tool, of is dit het enige (speelbare)?quote:Op maandag 23 november 2009 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deal. Stuur maar een PM.
[..]
Alsjeblieft: Slide Adventure: Mag Kid
Hij heet dus net even iets anders
Deal. Stuur maar een PMquote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef MelanieA het volgende:
Kan ik Need for Speed Carbon voor de PS3 van je overnemen voor 8,50 inclusief verzenden?
Yup, anders was 'ie dubbel zo duur geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |