abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 december 2009 @ 10:10:10 #1
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75436430
Deel één: School is te 'divers' voor een kerstboom

En we gaan vrolijk door!

Hier de orginele openingspost:
quote:
Maandag, zeven december. De eerste werkdag na Sinterklaas en traditioneel het moment waarop onze school (de Haagse Hogeschool) een gezellige knots van een kerstboom in het atrium zet. Vol verwachting stapt TS door de deur… en word begroet door hier en daar een knullig slingertje kerstverlichting waar zelfs het Hello Kitty nachtlampje van je kleine nichtje nog een oogverblindende schijnwerper door lijkt.

TS negeert vervelend voorgevoel en maakt zichzelf wijs dat het nog vroeg is en er ‘s middags vast een woudreus van een zilverspar bij de ingang staat. TS kruipt vervolgens tijdens een tussenuur achter de computer en ziet deze mededeling op het studentendeel van de HHS website staan:

“Licht en warmte in het atrium

De Haagse Hogeschool plaatst ieder jaar een grote kerstboom in het atrium. Om het internationale karakter en de diversiteit binnen De Haagse Hogeschool te benadrukken, staat dit jaar echter niet een kerstboom, maar licht en warmte centraal. Dit thema kan door iedereen op zijn/haar eigen manier worden ingevuld.

Daarom wordt het atrium van 7 t/m 18 december in licht gehuld.”


Vertaling: “omdat een handjevol religieuze faalhazen aanstoot neemt aan een boom met wat lampjes en gekleurde ballen erin, moet de rest van jullie (kleine 20.000 man) het dit jaar zonder traditionele kerstboom stellen. We zijn namelijk één keer (terecht, dat wel) op de vingers getikt door de commissie gelijke behandeling, en sindsdien proberen we krampachtig alles te vermijden wat ook maar in de verste verte wel eens politiek incorrect zou kúnnen zijn. Dat ook veel joodse, hindoestaanse en islamitische leerlingen zich nu beledigd voelen omdat ze blijkbaar zulke tere zieltjes hebben, maakt ons niets uit. Wij bepalen namelijk zelf wel voor ze wat kwetsend is en wat niet.”

Als je dan toch zo bang bent om op wat tenen te trappen, verzin dan tenminste nog een kutsmoesje dat je het doet voor het klimaat ofzo. Dit is geen ‘rekening houden’, dit is gewoon wanhopig proberen te laten zien hoe politiek correct je wel niet bent.

Klacht: HHS slaat door en weet niet het verschil tussen een onschuldige kerstboom en een twaalfmeter hoog Christusbeeld met de tekst “bekeer u of anders!”.

UPDATE, 20.51: We hebben inmiddels meerdere kerstbomen, maar donaties zijn nog steeds welkom. Het atrium moet groen!

De HHS weet intussen niet in welke bocht ze moet wringen om de boel te sussen. Her orginele bericht is van de site gehaald en vervangen door een uiterst politiek correct alternatief dat niet alleen voor studenten, maar voor iedereen te lezen is. Maar wat zit er nou werkelijk achter "kerstboom gate"?

In chronologische volgorde:

- Gelul over diversiteit (schoolsite, intussen verwijderd)
- religieuze redenen ( http://www.nd.nl/artikele(...)tboom-te-christelijk )
- We zijn lekker anders en innovatief ( http://www.geenstijl.tv/2(...)eindigt_kerstbo.html )
- Boom was aan vervanging toe en studenten hebben daar zelf een verkeerde interpretatie bij bedacht (tv West teletekst en nu ook hier: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/37538 )

Nog even en ze geven de schuld aan een combinatie van aliens, klimaatverandering en 2012. Toegeven dat ze gewoon een fout hebben gemaakt door voor de studenten te denken, in plaats van te vrágen wat ze denken, zit er zo te zien niet in.
Jingle bells, jingle bells, de school wil moeilijk doen! Jingle bells, jingle bells, het atrium moet GROEN!

UPDATE 14.00, 9 december: 'La Resistance' heeft zich nu ook uitgebreid naar Delft. Casejunkie maakte een paar mooie foto's die hier te bewonderen zijn.

UPDATE 17.35, 9 december: Het College van Bestuur werpt zich in de strijd en zet de HHS opnieuw voor joker. Zie deze post.

Zou het nou echt zo vreselijk zijn om gewoon even te zeggen "sorry, we hebben voor jullie in plaats van mét jullie gedacht, en dat was niet zo slim van ons." i.p.v. te doen alsof wij degene zijn die het allemaal verkeerd begrepen hebben?

UPDATE 16.24, 10 december: VICTORIE!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lente_ninja op 10-12-2009 16:27:20 ]
pi_75436497
gewoon neerzetten tog en dan die balletjes enzo erin hangen want das wel spang jeweettog

Peace.
Ganster for life
  woensdag 9 december 2009 @ 10:15:16 #3
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75436568
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:12 schreef ghetto_leroy het volgende:
gewoon neerzetten tog en dan die balletjes enzo erin hangen want das wel spang jeweettog

Peace.
Er staan er intussen al vier heb ik begrepen, waaronder eentje die is geschonken door de NOS. Maar we willen méér!
pi_75436585
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:15 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Er staan er intussen al vier heb ik begrepen, waaronder eentje die is geschonken door de NOS. Maar we willen méér!
aaaiitt respect das wel respectvol

Peace.
Ganster for life
pi_75436629
HHS
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_75436640
Allereerst wil ik benadrukken dat ik geen moslimhater of politiek rechts georienteerd ben maar...

Heerlijk om te zien hoe wij Nederlanders reageren als er ergens geen kerstboom wordt opgetuigd...automatisch wordt dan de link gelegd dat 't iets met moslims te maken zou hebben...opeens mogen de moslims hun privileges niet meer gebruiken: -geen gebedsruimte -geen halal keuken -geen minaretten
Lieve vrienden het was onze eigen keus... Servie bombarderen omdat ze de strijd aangaan met Albanezen die een deel van hun land proberen te annexeren...Kosovo als onafhankelijke moslim-staat erkennen- de duizende moslim strijders die uit het middenoosten europa zijn binnengedrongen om mee te vechten in de Balkan oorlogen NIET berechten...
Beste vrienden het is al te laat....nu kan je hoog of laag springen...maar van nu af aan wordt alles langzaam maar zeker anders...
  woensdag 9 december 2009 @ 10:18:33 #7
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_75436656
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:16 schreef ghetto_leroy het volgende:

[..]

aaaiitt respect das wel respectvol

Peace.
Ik kan jou niet serieus nemen Hmm.. Waarom zou dat zijn?
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_75436689
Geert moet er één brengen met een leger van beveiligers
pi_75436702
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:18 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Ik kan jou niet serieus nemen Hmm.. Waarom zou dat zijn?
aaiit ik heb respect voor je respectfolle hunesty jeweettog
respect

Peace.
Ganster for life
  woensdag 9 december 2009 @ 10:28:20 #10
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75436951
Het staat nu ook in de Spits en Metro

Oh, oh, wat zullen ze een spijt hebben dat ze niet even bij de studenten hebben nagevraagd wat ze nou zelf willen. Even een massmail of een simpel polletje op het studentennet en deze afgang had kunnen worden voorkomen.
pi_75437007
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef lollypopgirl het volgende:
Allereerst wil ik benadrukken dat ik geen moslimhater of politiek rechts georienteerd ben maar...

Heerlijk om te zien hoe wij Nederlanders reageren als er ergens geen kerstboom wordt opgetuigd...automatisch wordt dan de link gelegd dat 't iets met moslims te maken zou hebben...opeens mogen de moslims hun privileges niet meer gebruiken: -geen gebedsruimte -geen halal keuken -geen minaretten
Lieve vrienden het was onze eigen keus... Servie bombarderen omdat ze de strijd aangaan met Albanezen die een deel van hun land proberen te annexeren...Kosovo als onafhankelijke moslim-staat erkennen- de duizende moslim strijders die uit het middenoosten europa zijn binnengedrongen om mee te vechten in de Balkan oorlogen NIET berechten...
Beste vrienden het is al te laat....nu kan je hoog of laag springen...maar van nu af aan wordt alles langzaam maar zeker anders...
Ja joh, de link tussen die kerstboom en kosovo is opeens een stuk duidelijker, prutser
Doe eens lief!
pi_75437061
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:28 schreef Lente_ninja het volgende:
Het staat nu ook in de Spits en Metro

Oh, oh, wat zullen ze een spijt hebben dat ze niet even bij de studenten hebben nagevraagd wat ze nou zelf willen. Even een massmail of een simpel polletje op het studentennet en deze afgang had kunnen worden voorkomen.
Sowieso dat het jou opviel is al apart Daarna is het een heksenketel geworden Gister al aardig druk met journalisten op de HHS, hoop dat er vandaag nog wat komen.
pi_75437123
hier kwam zojuist de gemeente kerstboom voorbij op een heule lange oplegger gevolgd door een heule grote hijskraan
  woensdag 9 december 2009 @ 10:35:42 #14
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75437146
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:32 schreef StephanL het volgende:

[..]

Sowieso dat het jou opviel is al apart Daarna is het een heksenketel geworden Gister al aardig druk met journalisten op de HHS, hoop dat er vandaag nog wat komen.
Ik ben vrij, maar misschien ga ik nog wel even kijken
pi_75437156
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:35 schreef Salatrel het volgende:
hier kwam zojuist de gemeente kerstboom voorbij op een heule lange oplegger gevolgd door een heule grote hijskraan
waar is hier?

Moet om 13:45 op school zijn.
pi_75437172
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:15 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Er staan er intussen al vier heb ik begrepen, waaronder eentje die is geschonken door de NOS. Maar we willen méér!
pics!
pi_75437199
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:36 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

pics!
Filmpje ook goed?
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18202
  woensdag 9 december 2009 @ 10:38:03 #18
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75437218
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:36 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

pics!
Ik heb geen camera

*Gaat op zoek naar die van haar ouders*
  woensdag 9 december 2009 @ 10:39:06 #19
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_75437265
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef lollypopgirl het volgende:

Beste vrienden het is al te laat....nu kan je hoog of laag springen...maar van nu af aan wordt alles langzaam maar zeker anders...
Alles wordt altijd anders.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_75437289
Kunnen we de burgemeester niet mailen/schrijven voor een kerstboom? Of de PVV, toch sponsors zat
pi_75437360
Even een flauwe TVP.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:43:50 #22
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75437420
Eigenlijk moeten we met groenbeschilderde gezichten het gebouw binnenstormen en schreeuwen: "They may take our lives, but they'll never take... ONZE KERSTBOOM! "
pi_75437457
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:43 schreef Lente_ninja het volgende:
Eigenlijk moeten we met groenbeschilderde gezichten het gebouw binnenstormen en schreeuwen: "They may take our lives, but they'll never take... ONZE KERSTBOOM! "


[ Bericht 0% gewijzigd door StephanL op 09-12-2009 10:53:34 ]
pi_75438195
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:36 schreef StephanL het volgende:

[..]

waar is hier?

Moet om 13:45 op school zijn.
ridderkerk populierenlaan.

die vrachtwagen kachelt gewoon met 50 door hoor dus die is inmiddels wel op plaats van bestemming
pi_75438230
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ridderkerk populierenlaan.

die vrachtwagen kachelt gewoon met 50 door hoor dus die is inmiddels wel op plaats van bestemming
zal wel niet de hhs zijn
  woensdag 9 december 2009 @ 11:07:44 #26
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75438265
Heb intussen de camera van m'n ouders gevonden. Nu nog batterijen
pi_75439081
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Lente_ninja het volgende:
Heb intussen de camera van m'n ouders gevonden. Nu nog batterijen
succes

heb een dslr werkt met een accu, veel relaxter dan batterijen.
pi_75439784
Kamervragen PVV
quote:
Partij voor de Vrijheid (PVV)

Kamervragen over niet plaatsen kerstboom bij Haagse Hogeschool en verbod op dragen christelijk kruis
woensdag 09 december 2009

Vragen van de leden Wilders, Bosma en Fritsma aan de ministers voor Wonen, Wijken en Integratie en OCW over het bericht dat de Haagse Hogeschool dit jaar geen kerstboom in de school plaatst en het bericht dat het Gemeentelijk Vervoerbedrijf (GVB) van Amsterdam een christelijke tramconducteur niet toestaat een christelijk kruisje zichtbaar te dragen.





1) Bent u bekend met het bericht dat de directie van de Haagse Hogeschool heeft besloten dit jaar geen kerstboom te plaatsen omdat de boom te veel verbonden is met het christelijk feest? *


2) Bent u bekend met het bericht dat het Gemeentelijk Vervoerbedrijf van Amsterdam islamitisch vrouwelijk personeel wel toestaat om hoofddoeken te dragen, en dit zelfs stimuleert door `bedrijfshoofddoekjes' ter beschikking te stellen, maar tegelijkertijd een christelijke conducteur verbiedt een christelijk kruisje zichtbaar te dragen. En hem voor dit feit tot tweemaal toe heeft geschorst? **


3) Deelt u de mening dat dit de zoveelste voorbeelden zijn van de voortschrijdende islamisering van de Nederlandse samenleving? Zo ja, wat is hierover uw oordeel? Zo nee, waarom niet?


4) Bent u het eens dat voor de zoveelste keer Nederlandse instanties capituleren voor de islam ten nadele van Nederlandse traditionele waarden, normen en symbolen? Zo ja, vindt u dit een wenselijke ontwikkeling? Zo nee, waarom niet?


5) Deelt u de mening dat er in het geval van het GVB sprake is van schandelijke discriminatie van christenen t.o.v. islamieten? Zo ja, welke actie gaat u ondernemen richting het GVB om deze discriminatie recht te zetten? Zo nee, waarom niet?


6) Welke actie onderneemt u richting zowel de Haagse Hogeschool als het GVB om hen tot inkeer te doen komen en hen te laten inzien dat wij in Nederland wonen en niet in een islamitische heilstaat?


7) Welke acties onderneemt u om in de toekomst dergelijke uitwassen van falend multicultureel denken bij overheidsinstanties of aan de overheid gelieerde instanties te voorkomen, zodat de Nederlandse bevolking gevrijwaard blijft van dit soort idioterieën?


* Telegraaf, dinsdag 8 december, `School te divers' voor kerstboom'


** Telegraaf, woensdag 9 december 2009, `GVB verbiedt dragen van christelijk kruisje'
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2409&Itemid=1
  woensdag 9 december 2009 @ 11:48:37 #29
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75439875
quote:




Dit wordt het reltopic dat alle andere reltopics overbodig maakt.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:49:25 #30
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75439915
doe je goed HHS, ook in het ontbijtnieuws aan de orde gekomen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 9 december 2009 @ 11:51:00 #31
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_75439966
tvp van het atrium moeten fotos gemaakt worden
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 9 december 2009 @ 11:52:44 #32
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75440038
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef wise het volgende:
doe je goed HHS, ook in het ontbijtnieuws aan de orde gekomen


Jan de Hoop = Kerstbaas
pi_75440343
nog even eten en over drie kwartier op naar de HHS
  woensdag 9 december 2009 @ 12:01:28 #34
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75440404
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef StephanL het volgende:
nog even eten en over drie kwartier op naar de HHS
Maak je foto's voor ons?

Ik las net een gerucht op geenstijl (ja, erg betrouwbaar, ik weet het ) dat de protestbomen zijn weggehaald. Dat zou wel heel ver gaan...
pi_75440453
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Maak je foto's voor ons?

Ik las net een gerucht op geenstijl (ja, erg betrouwbaar, ik weet het ) dat de protestbomen zijn weggehaald. Dat zou wel heel ver gaan...
als dat waar is , even geenstijl mailen komt rutger weer langs
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  woensdag 9 december 2009 @ 12:04:52 #36
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75440539
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:02 schreef gers het volgende:

[..]

als dat waar is , even geenstijl mailen komt rutger weer langs
En de NOS, het CDA, Wilders...

Net als je denkt dat ze het niet nog meer kunnen verknallen (als het waar is dan)
pi_75440806
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Maak je foto's voor ons?

Ik las net een gerucht op geenstijl (ja, erg betrouwbaar, ik weet het ) dat de protestbomen zijn weggehaald. Dat zou wel heel ver gaan...
Is goed, zal zo de accu nog even een beetje opladen.
pi_75440822
quote:
wat heerlijk dit
pi_75441066
wat een heisa om een kerstboom Het moet echt niet gekker worden
pi_75441093
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

En de NOS, het CDA, Wilders...

Net als je denkt dat ze het niet nog meer kunnen verknallen (als het waar is dan)
Ik vind het wel tof dat je topic zoveel media-aandacht gekregen heeft.

Het is natuurlijk ook belachelijk om de kerstboom te weren.

Google resultaten

Afgelopen 24 uur - Resultaten 1 - 10 van circa 16.100 voor haagse hogeschool kerstboom (0,14 seconden)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:20:42 #41
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75441105
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:17 schreef lollypopgirl het volgende:
Allereerst wil ik benadrukken dat ik geen moslimhater of politiek rechts georienteerd ben maar...

Heerlijk om te zien hoe wij Nederlanders reageren als er ergens geen kerstboom wordt opgetuigd...automatisch wordt dan de link gelegd dat 't iets met moslims te maken zou hebben...opeens mogen de moslims hun privileges niet meer gebruiken: -geen gebedsruimte -geen halal keuken -geen minaretten
Lieve vrienden het was onze eigen keus... Servie bombarderen omdat ze de strijd aangaan met Albanezen die een deel van hun land proberen te annexeren...Kosovo als onafhankelijke moslim-staat erkennen- de duizende moslim strijders die uit het middenoosten europa zijn binnengedrongen om mee te vechten in de Balkan oorlogen NIET berechten...
Beste vrienden het is al te laat....nu kan je hoog of laag springen...maar van nu af aan wordt alles langzaam maar zeker anders...
Het is of alles wel, of alles niet. En niet wel dit voor de moslims en dat niet voor de Christenen. Die zandbakkers mogen ook hun suikerfeest hier vieren en allemaal dieren slachten op het otterfeest, dan mogen wij een kerstboom opzetten. En een school heeft daar niet tussen te komen, wat zeg ik, die heeft daar niet eens wat over te vinden.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:22:02 #42
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75441159
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:20 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Ik vind het wel tof dat je topic zoveel media-aandacht gekregen heeft.

Het is natuurlijk ook belachelijk om de kerstboom te weren.

Google resultaten

Afgelopen 24 uur - Resultaten 1 - 10 van circa 16.100 voor haagse hogeschool kerstboom (0,14 seconden)
Toen ik gisteren op diezelfde term googelde, waren het er nog maar 1800

Ik had niet gedacht dat dit zo uit de hand zou lopen

Go, Fok! Go!
  woensdag 9 december 2009 @ 12:22:37 #43
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75441177
Komt er nu ook een inzamelingsactie van fok voor een kerstboom op die school? Hangen we er naast kerstballen ook hoofdoekjes, GVB-kruisjes en Boeddhistische zenkleding in

O, en ondergoed natuurlijk
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_75441878
ik ga naar de HHS nu
  woensdag 9 december 2009 @ 12:45:37 #45
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75441895
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef StephanL het volgende:
ik ga naar de HHS nu
Pas op voor de beveiliging, die vinden het niet zo leuk als je foto's maakt

*gaat zelf eten*
pi_75442722
zijn de kerstbomen weggehaald?
There are only 151 Pokémon.
pi_75443575
Intussen zijn door de studentenvereniging Nova van de Haagse Hogeschool Delft al kerstbomen geplaatst op de HHS Delft!

Foto's volgen zo.
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  woensdag 9 december 2009 @ 13:34:25 #48
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75443655
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:32 schreef casejunkie het volgende:
Intussen zijn door de studentenvereniging Nova van de Haagse Hogeschool Delft al kerstbomen geplaatst op de HHS Delft!

Foto's volgen zo.


Als we zometeen maar genoeg bomen hebben, word de hele school lekker gezellig én CO2 neutraal.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:35:43 #49
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_75443706
Handige actie van de HHS. Gratis kerstversiering.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_75443991
Ik heb nog geen foto's gemaakt, doe ik na de les. Er stonden 3 kerstbomen. 1 nep en 2 echte.
pi_75444098
De foto's:

Papieren versie die overal weg worden gezet;


Kerstboom bij de ingang:


Kerstboom in de hal:


Kerstboom op de eerste verdieping;


Nog een kerstboom:


Papieren die door het gebouw op de prikborden hangen met nieuwsitems:
Driving:
Mazda 626 Coupe GT 2.0i 16v
Mazda MX-6 GT 4WS 2.2i 12v turbo intercooled
Mazda MX-5 1.6i 16v
  woensdag 9 december 2009 @ 13:53:31 #52
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75444342
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef casejunkie het volgende:
De foto's:

Papieren versie die overal weg worden gezet;
[ afbeelding ]

Kerstboom bij de ingang:
[ afbeelding ]

Kerstboom in de hal:
[ afbeelding ]

Kerstboom op de eerste verdieping;
[ afbeelding ]

Nog een kerstboom:
[ afbeelding ]

Papieren die door het gebouw op de prikborden hangen met nieuwsitems:
[ afbeelding ]


Heerlijk dit

Ik kom echt niet meer bij van het lachen. Het ophangen van die nieuwsberichten is een leuk detail.
  Redactie Sport woensdag 9 december 2009 @ 14:39:29 #53
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_75446220
Even een tvp.

Briljante actie, ik hoop dat julie nog meer bomen kunnen krijgen
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 9 december 2009 @ 14:55:25 #54
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_75446895
Waar kan je doneren

Even serieus, dit is echt een mooie tegenactie
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:55:51 #55
88418 _Xbox_Master_
Low frequency specialist
pi_75446908
Geweldige actie
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
  woensdag 9 december 2009 @ 14:56:30 #56
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_75446942
lijkt alsof die bomen daar gewoon neergepleurd zijn
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 9 december 2009 @ 15:03:57 #57
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75447254
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:55 schreef honda1990 het volgende:
Waar kan je doneren

Even serieus, dit is echt een mooie tegenactie
Gewoon naar de HHS komen en en mooie boom in het atrium neerzetten

http://portal.hhs.nl/portal/page?_pageid=130,967120&_dad=portal&_schema=PORTAL (hoofdvestiging)
pi_75449796
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Goed dat de studenten dan zelf maar het initiatief gaan nemen.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_75450011
tvp, ben benieuwd of de leiding nog overstag gaat. Wil wel zo'n mooie kerstboom in de hal natuurlijk.
pi_75450282
Ik heb trouwens vandaag die protestbomen niet meer zien staan als ik het goed heb? @ hoofdvestiging..


Niet onbelangerijk: Alle moslims die ik ken en spreek op de HHS vinden het zelf OOK belachelijk dat er geen kerstboom komt, dus dat islamisering is weer ronduit bullshit natuurlijk.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:31:24 #61
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_75450467
ze hebben het bericht @ portal weer gewijzigd

De Haagse Hogeschool heeft dit jaar pragmatisch gekozen voor een lichtvoetige insteek voor de kerstversiering in de centrale hal. Dit jaar is gekozen voor ‘licht’, een breed en positief thema, dat tot uiting komt in de lichtgordijnen, de nieuwjaarskaart en in de ‘give and take-actie’. Dit is geen principiële keus; door het gehele gebouw staan er op vele plaatsen kerstbomen.

er staan echt 5 kerstbomen verspreid over de hele school (hoofdvestiging).
er stond ook nog zo'n mini boom in het atrium @ half 4.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_75450708
Ik heb foto's gemaakt van de bomen in het atrium, moet ze even converteren en op internet gooien.
pi_75450849
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ze hebben het bericht @ portal weer gewijzigd

De Haagse Hogeschool heeft dit jaar pragmatisch gekozen voor een lichtvoetige insteek voor de kerstversiering in de centrale hal. Dit jaar is gekozen voor ‘licht’, een breed en positief thema, dat tot uiting komt in de lichtgordijnen, de nieuwjaarskaart en in de ‘give and take-actie’. Dit is geen principiële keus; door het gehele gebouw staan er op vele plaatsen kerstbomen.

er staan echt 5 kerstbomen verspreid over de hele school (hoofdvestiging).
er stond ook nog zo'n mini boom in het atrium @ half 4.
Kerstbomen die door studenten zijn geplaatst zeker?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_75450923
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef wise het volgende:
lijkt alsof die bomen daar gewoon neergepleurd zijn

Dit.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:26:52 #65
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75452298
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:39 schreef StephanL het volgende:
Ik heb foto's gemaakt van de bomen in het atrium, moet ze even converteren en op internet gooien.
We wachten af
  woensdag 9 december 2009 @ 17:32:44 #66
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75452503
Nieuw bericht op de studentenportal:
quote:
Reactie CvB op de kerstversiering

Dit jaar staat er geen kerstboom in het atrium van onze hogeschool. Daarover is ophef ontstaan en daarmee is de kerstboom tot een principiële zaak geworden, waarover veel media hebben bericht en waarover kamervragen zijn gesteld. Dat was zeker niet de intentie van De Haagse Hogeschool.

Er is geen sprake van een principiële beslissing en er is geen sprake van een verbod op kerstbomen door het College van Bestuur. Het feit dat er ruim 80 kerstbomen in onze hogeschool staan, getuigt hiervan. Ook zijn er inmiddels door studenten kerstbomen op het plein gezet en er volgen er vast nog meer. Deze bomen zijn van harte welkom.

De beslissing om geen kerstboom op het centrale plein te plaatsen en dit jaar voor een ander type kerstversiering te kiezen, is onhandig bekend gemaakt. Het college heeft de relatie met het internationale en diverse karakter van de hogeschool nooit gelegd en betreurt de commotie en verwarring die is ontstaan.
Heel netjes zou je denken! Maar ondertussen op deze pagina:

http://www.nd.nl/artikele(...)tboom-te-christelijk
quote:
Verder wordt in de reacties een relatie gelegd met een uitspraak eerder dit jaar door de commissie gelijke behandeling. Deze tikte de school op de vingers vanwege discriminerende opmerkingen binnen het docentencorps.

,,Onze beslissing geen kerstboom te plaatsen, staat daar totaal los van'', beklemtoont woordvoerder drs. Colette van Heck. Ze voegt eraan toe dat het besluit ook niet om redenen van onkosten of klimaat is genomen, maar religieus van aard is. Ze stelt vast dat circa dertig procent van de studenten en ongeveer twaalf procent van de docenten van niet-westerse komaf is. ,,Omdat een kerstboom redelijk gerelateerd is aan een christelijk feest, hebben we gekozen voor het thema licht.'' Dat past volgens haar beter bij een internationale, multiculturele school. Immers, van 'licht' kan iedereen zelf wat maken, denkt ze.
Nog één keer voor hen die onder een steen leven dan: INTERNET VERGEET NIETS.
pi_75452933
Nogal stomme actie van die school.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  woensdag 9 december 2009 @ 17:56:09 #68
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75453357
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:45 schreef Appelknaller het volgende:
Nogal stomme actie van die school.
Ze zijn nogal hardleers

Zij hebben een stomme fout gemaakt. Oké, kan gebeuren. Eerlijk toegeven, even flink door het stof gaan, alsnog een fatsoenlijke kerstboom in het atrium bij het plaatselijke tuincentrum ritselen (die dan misschien geen vijf meter hoog is maar wel een echte piek heeft i.p.v. een leeg koffiebekertje ), en zand erover.

Maar nee, we verwijderen het orginele bericht van de portal, ontkennen onze eerdere uitspraken in het Nederlands Dagblad, en doen alsof die domme, snel gepikeerde studentjes degene zijn die het *snik snik* allemaal verkeerd begrepen en opgeblazen hebben. Ja, ga ons daar een beetje de schuld geven zeg!

Ik was net wat moe en wou het eigenlijk nu wel laten rusten, maar mijn strijdlust is weer helemaal terug. Ze gaan neer!
pi_75455686
What de fuck, de kerstboom IS NIET van een christelijk feest, een kerstboom heeft helemaal NIKS met de christelijke gedachte van kerst te maken..
pi_75456807
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:26 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

We wachten af
Ze komen er zo aan in deze post.

Ductape kerstboom voor de xxl-mas party


kunstboom


2 echte bomen, linker van de NOS
  woensdag 9 december 2009 @ 19:45:43 #71
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75456916
Dus als ik het goed begrijp;
BETALEN HARDWERKENDE BURGERS VOOR DE KERSTBOMEN VAN LUIE STUDENTEN.

Ongehoord. Belasting betalen voor goed onderwijs ok. Maar als je een kerstboom wilt maak je maar een businuessplan voor een stichting, en zorg je dat het winst maakt. Toon eens wat ondernemerschap. Zoals die halal-corner van de Haagse Hogeschool. Maar hier? Nee hoor, weer teren op de centen van Aat Werknaat. En dan nog huilen dat het de schuld is van iemand anders is ook.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  woensdag 9 december 2009 @ 19:47:14 #72
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75456975
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef Lente_ninja het volgende:
Nieuw bericht op de studentenportal:
[..]

Heel netjes zou je denken! Maar ondertussen op deze pagina:

http://www.nd.nl/artikele(...)tboom-te-christelijk
[..]

Nog één keer voor hen die onder een steen leven dan: INTERNET VERGEET NIETS.
Tachtig.

Laat ik dat herhalen.

TACHTIG KERSTBOMEN IN JE SCHOOL.
En dan een topic openen als er één niet geplaatst wordt?

Besteed je tijd liever om te studeren, in plaats van je druk te maken over kerstbomen
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  woensdag 9 december 2009 @ 20:24:32 #73
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75458399
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:47 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Tachtig.

Laat ik dat herhalen.

TACHTIG KERSTBOMEN IN JE SCHOOL.
En dan een topic openen als er één niet geplaatst wordt?

Besteed je tijd liever om te studeren, in plaats van je druk te maken over kerstbomen
Anders lees je het eerste topic ook even, prutser


Foto's zijn mooi geworden, StephanL!

Ben benieuwd hoeveel het er morgen zijn
  woensdag 9 december 2009 @ 20:33:49 #74
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75458772
christenen
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:39:06 #75
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75459006
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef MacorgaZ het volgende:
christenen
Die vinden zo'n boompje ook wel leuk hoor.

De meeste dan

*Lente_Ninja kan zich een vriendinnetje herinneren die niet met de rest van groep drie mee wilde doen met kerstengeltjes tekenen, omdat dat volgens haar mamma niet mocht van God*
  Moderator woensdag 9 december 2009 @ 20:45:31 #76
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_75459282
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_75459459
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:24 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Anders lees je het eerste topic ook even, prutser


Foto's zijn mooi geworden, StephanL!

Ben benieuwd hoeveel het er morgen zijn
Graag gedaan. Ben niet eens opgemerkt door beveiliging, kon ongestoord foto's maken. Heb er ook een aantal van de lichtjes voor de sfeer


Als dit geen licht en warmte is.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:57:13 #78
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75459762
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:49 schreef StephanL het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ben niet eens opgemerkt door beveiliging, kon ongestoord foto's maken. Heb er ook een aantal van de lichtjes voor de sfeer
[ afbeelding ]

Als dit geen licht en warmte is.
Ik hoop dat je een zonnebril bij je had?
pi_75459973
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een zonnebril bij je had?
Ik had mijn lasbril op Denk dat het ergste nu voorbij is wat betreft de kerstboom qua media aandacht enzo.
  woensdag 9 december 2009 @ 21:07:31 #80
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75460108
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ik had mijn lasbril op Denk dat het ergste nu voorbij is wat betreft de kerstboom qua media aandacht enzo.
Ze zullen intussen hun lesje wel geleerd hebben, whehehe
pi_75460636
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:07 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Ze zullen intussen hun lesje wel geleerd hebben, whehehe
Zeker weten ja. Volgend jaar weer een kerstboom
  woensdag 9 december 2009 @ 21:51:34 #82
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75461851
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:21 schreef StephanL het volgende:

[..]

Zeker weten ja. Volgend jaar weer een kerstboom
En dit jaar nog veel meer
pi_75462206
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:51 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

En dit jaar nog veel meer
Las op TV west teletekst trouwens dat studenten geld in gaan zamelen voor een kerstboom. Lang kunnen we dan niet van genieten want eind volgende week begint de vakantie.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:29:50 #84
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75463445
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:59 schreef StephanL het volgende:

[..]

Las op TV west teletekst trouwens dat studenten geld in gaan zamelen voor een kerstboom. Lang kunnen we dan niet van genieten want eind volgende week begint de vakantie.
Link: http://www.westonline.nl/nieuwsitem/37578

Het gaat om het principe.
pi_75463538
Zal vast al genoemd zijn, maar de kerstboom is helemaal geen christelijk gebruik.
quote:
De kerstboom gaat terug op een voor-christelijk, ook wel "heidens" vruchtbaarheidssymbool. De groenblijvende boom vertegenwoordigt daarin de vernieuwing van het leven.
pi_75468038
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:33 schreef MacorgaZ het volgende:
christenen
pi_75468667
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:49 schreef StephanL het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ben niet eens opgemerkt door beveiliging, kon ongestoord foto's maken. Heb er ook een aantal van de lichtjes voor de sfeer
[ afbeelding ]

Als dit geen licht en warmte is.
Vandaag was er ook weer een ploeg aan het draaien. tussen 12:00 en 13:00
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  donderdag 10 december 2009 @ 10:10:47 #88
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_75473864
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:49 schreef StephanL het volgende:

[..]

Graag gedaan. Ben niet eens opgemerkt door beveiliging, kon ongestoord foto's maken. Heb er ook een aantal van de lichtjes voor de sfeer
[ afbeelding ]

Als dit geen licht en warmte is.
Ik sta hier bij de lichtjes van de HHZ, niemand heeft mij ook maar iets gevraagd, met enkel.......een vervalste schoolpas kom ik bij de kerstlichtjes en kan ik ze zelfs aanraken. Niemand die mij een strobreed in de weg legt. Dat dit kan in Nederland

Geniale actie trouwens zeer terecht ook
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_75475016
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Die vinden zo'n boompje ook wel leuk hoor.

De meeste dan

*Lente_Ninja kan zich een vriendinnetje herinneren die niet met de rest van groep drie mee wilde doen met kerstengeltjes tekenen, omdat dat volgens haar mamma niet mocht van God*
Het arme kind, zo jong al verpest. Daar staat dus echt niets over in de bijbel he
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_75477631
Ik heb de originele start post voorgelezen aan mijn moeder. Ze vond het erg goed geschreven, vind het ook erg goed trouwens.

Laatste nieuws er staat een kerstboom Gefinancierd door de studenten dat dan weer wel.

[ Bericht 20% gewijzigd door StephanL op 10-12-2009 12:15:03 (g) ]
  donderdag 10 december 2009 @ 16:04:52 #91
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75485715
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef StephanL het volgende:
Ik heb de originele start post voorgelezen aan mijn moeder. Ze vond het erg goed geschreven, vind het ook erg goed trouwens.

Laatste nieuws er staat een kerstboom Gefinancierd door de studenten dat dan weer wel.
Pics or it didn't happen (ben zelf volgende week pas weer op school)
pi_75486976
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen (ben zelf volgende week pas weer op school)
heb hem zelf ook alleen gezien op rtl nieuws

Plasterk mengt zich in kerstboomkwestie
pi_75487159
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:45 schreef Bowlingbal het volgende:
Dus als ik het goed begrijp;
BETALEN HARDWERKENDE BURGERS VOOR DE KERSTBOMEN VAN LUIE STUDENTEN.

Ongehoord. Belasting betalen voor goed onderwijs ok. Maar als je een kerstboom wilt maak je maar een businuessplan voor een stichting, en zorg je dat het winst maakt. Toon eens wat ondernemerschap. Zoals die halal-corner van de Haagse Hogeschool. Maar hier? Nee hoor, weer teren op de centen van Aat Werknaat. En dan nog huilen dat het de schuld is van iemand anders is ook.
Ga lekker huilen op de Telegraaf.
Hardwerkende burgers zijn domme burgers, je krijgt namelijk altijd hetzelfde binnen op je salarisstrookje ongeacht je inzet. En een prestatieloon is er alleen maar om je te kunnen pakken als het truukje doorhebt van deze moderne vorm van slavernij Of dacht je werkelijk dat jouw directie daar gekomen is door hard te werken?
Doe eens lief!
pi_75487295
Heerlijk, zo'n backfire initiatief van de Haagse Hogeschool.
  donderdag 10 december 2009 @ 16:50:25 #95
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_75487387
Goed dat er toch iets aan gedaan is
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  donderdag 10 december 2009 @ 20:36:59 #96
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75495362
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Ga lekker huilen op de Telegraaf.
Hardwerkende burgers zijn domme burgers, je krijgt namelijk altijd hetzelfde binnen op je salarisstrookje ongeacht je inzet. En een prestatieloon is er alleen maar om je te kunnen pakken als het truukje doorhebt van deze moderne vorm van slavernij Of dacht je werkelijk dat jouw directie daar gekomen is door hard te werken?
Wat is dit nu weer voor gezwam zonder enig argument?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_75495497
op mijn dependance van de HHS stond al een kerstboom
pi_75495722
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef jn01 het volgende:
op mijn dependance van de HHS stond al een kerstboom
Er stond zelfs al een kerstboompje voordat sinterklaas weg was
  Redactie Sport donderdag 10 december 2009 @ 20:55:32 #99
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_75496048
Pics van de boom please!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_75498625
Ik post over een uur een foto.
pi_75500032
De vier kerstbomen op vestiging Delft gefotografeerd door Case Junkie zijn inmiddels weggegooid door de Haagse. Ze waren niet gecertificeerd geïmpregneerd. Ze waren wel geïmpregneerd en getest op brandbaarheid, alleen het certificaat hadden we niet.

Daarnaast heeft de Haagse in Delft nog geen lichtgordijn gezien. Mocht niet van de architect ofzo. Kortom, wij kregen in eerste instantie geen boom en geen "warmte en licht"
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_75500732

iPhone kwaliteit..
  vrijdag 11 december 2009 @ 02:23:00 #104
258081 FoKTeD
Fok TeD met zn lelijke hoofd
pi_75505980
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:46 schreef EJ403 het volgende:

[..]

Er stond zelfs al een kerstboompje voordat sinterklaas weg was
Ja wat wil je in zoetermeer, das gewoon bagger :p

Maar ff voor de duidelijkheid, een kerstboom heeft geen ene fuck met et hele christendom te maken =/
de kerstboom stamt af van een germaanse godsdienst en werd gbruikt bij een feest van het nieuwe licht ofzoiets, en de zendeling toendertijd hebbe dat gewoon een beetje in hun boodschap verwerkt om de germanen over te krijgen naar het christendom
pi_75506950
quote:
Op donderdag 10 december 2009 22:52 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
iPhone kwaliteit..
die luchtjuhs kunnen wel weg hoor
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:25:14 #106
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75511140
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef CasB het volgende:
Heerlijk, zo'n backfire initiatief van de Haagse Hogeschool.
En ook alles wat ze zeggen ontploft in hun gezicht. De laatste smoes was dat de boom versleten was en ze niet op tijd een alternatief konden krijgen. En nu weet een studentenvereniging binnen één dag effe 1000 euro te regelen voor een fonkelnieuwe kerstboom van zes meter hoog. Tja, en daar ging je laatste beetje geloofwaardigheid.
  Redactie Sport vrijdag 11 december 2009 @ 11:30:13 #107
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_75511294
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:25 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

En ook alles wat ze zeggen ontploft in hun gezicht. De laatste smoes was dat de boom versleten was en ze niet op tijd een alternatief konden krijgen. En nu weet een studentenvereniging binnen één dag effe 1000 euro te regelen voor een fonkelnieuwe kerstboom van zes meter hoog. Tja, en daar ging je laatste beetje geloofwaardigheid.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_75511487
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 02:23 schreef FoKTeD het volgende:

[..]

Ja wat wil je in zoetermeer, das gewoon bagger :p

Maar ff voor de duidelijkheid, een kerstboom heeft geen ene fuck met et hele christendom te maken =/
de kerstboom stamt af van een germaanse godsdienst en werd gbruikt bij een feest van het nieuwe licht ofzoiets, en de zendeling toendertijd hebbe dat gewoon een beetje in hun boodschap verwerkt om de germanen over te krijgen naar het christendom
Zoetermeer is perfect, Lawrence
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:41:32 #109
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_75511705
quote:
Ik heb even een uitgebreide mail aan meneer Plasterk verzonden, met links naar dit en het vorige topic. Echt heel zielig dat de school nu doet alsof hun neus bloed en de studenten zogenaamd alles verkeerd begrepen hebben.
pi_75512444
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:35 schreef jn01 het volgende:

[..]

Zoetermeer is perfect, Lawrence
Zoetermeer is een kutdorp, ben blij dat ik daar niet meer op school zit, Den Haag is veel relaxter. In Zoetermeer wonen is al erg genoeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')