SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Alice Cooper dat voor mijn gevoel snel is afgelopen.
Klacht2: De prijs was ook weer redelijk duur maar ik heb het er uiteraard voor over (¤400,00).
Roken is lekker
Gisteren was die springlevend.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef zovty het volgende:
Alice Cooper is toch al een paar jaar dood?
Gisteren nog niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:19 schreef zovty het volgende:
Alice Cooper is toch al een paar jaar dood?
Zie paar posts boven je.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:24 schreef Maraca het volgende:
Serieus.. leeft die vent nog?![]()
School's out.. for .. evah
De laatste jaren is die alleen maar beter geworden.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:13 schreef SadKingBilly het volgende:
400 euro voor een vent die de afgelopen 20 jaar niks gepresteerd heeft? Of was het een privé-optreden bij jou thuis ofzo
TS, get a fucking LIFE!
Ik heb het gevraagd.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:01 schreef sinadO het volgende:
Wat kreeg je voor die 400 fucking euro's gast?! Een anaal orgasme? (Want hij is bi, dat wist je wel he?)
hij was gewoon bang dat jij ook wilde maar hij vond je lelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 11:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd.En het is niet zo.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij was gewoon bang dat jij ook wilde maar hij vond je lelijk
jaquote:
45quote:Op woensdag 9 december 2009 10:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
De laatste jaren is die alleen maar beter geworden.![]()
¤400,00 met alles erop en eraan, een los kaartje kosten gewoon ¤45,00 (?).
Ohwja, logisch.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
trouwens, het optreden was afgelopen, als Alice zelf was afgelopen was ie dood
Kippen onthoofden op het podium en ze daarna het publiek in slingeren schijnt hij ook gedaan te hebben. Niet alles gelovenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft hij nog iets spectaculairs gedaan? Er gingen van die verhalen vroeger dat hij ooit een eerste rij stoelen onder stroom gezet heeft ofzo.
Jaja en marilyn manson heeft zn vrouw in de oogkas geneukt en zn ribben laten verwijderen om zichzelf te pijpen.quote:Op maandag 9 december 2009 11:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hij heeft ook zo'n keel opengesneden en zijn eigen ogen opgegeten.
Wel een van de mindere, de bekende onthoofdingscene en zo werden wel weer gedaan, maar als je de tour van Brutal Planet hebt gezien dan was dit niks. Maar alles van Alice is leuk dus dat scheelt weer.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar ik bedoel was de show nog wat? Dat was mijn eigenlijke vraag
In Kerkrade.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef SadKingBilly het volgende:
Oh, het was (zo te lezen) in Londen? Dan kan ik me nog voorstellen dat de kosten wat hoger uitvallenen 45 euro is inderdaad een normale prijs voor een concert. Ben niet zo'n fan van Cooper (hoewel hij erg lekkere nummers gemaakt heeft net als veel andere artiesten die ik niet anderhalf uur zou kunnen horen)..
Kankernummer.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef mighty_myte het volgende:
You're poisooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeEEEEEEEEEEnnnnnnnnnnnnnN!!!!!!!!einZ11
Speelden ze Halo Of Flies ook ?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik ben er ook heen geweest. Was wel een érg gave show. Een beul die na 3 nummers gespiesd wordt door een microfoonstandaard, en dan nog die ijzeren maagd, of wat was dat voor SM werktuig aan het einde? Geweldige band in topvorm, goeie setlist ("From The Inside", "Be My Lover"
, "Guilty"
, etc, etc).. Voorprogramma vond ik ook best grappig eigenlijk...
Ja.quote:
Heh bah wat een zaadband was dat zeg.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik ben er ook heen geweest. Was wel een érg gave show. Een beul die na 3 nummers gespiesd wordt door een microfoonstandaard, en dan nog die ijzeren maagd, of wat was dat voor SM werktuig aan het einde? Geweldige band in topvorm, goeie setlist ("From The Inside", "Be My Lover"
, "Guilty"
, etc, etc).. Voorprogramma vond ik ook best grappig eigenlijk...
Ballad of Dwight Fry.quote:
Nee. Dit was de setlistquote:
Das een van mijn favorieten van dit moment!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Volgens mijn was ook een van de weinige die Vengeance Is Mine tof vond.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:12 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Das een van mijn favorieten van dit moment!
Ook vind ik Take it like a woman erg mooi. Vooral in brutally live
Ik hoop dat die bij de 'volgende' tour met totaal iets anders komt waar de hele wereld van wakker schrikt.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:13 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ben ergens wel benieuwd hoe hij déze show gaat opvolgen. Vier executies, dan legt hij de lat toch wel erg hoog. Alleen jammer dat het effect van de guillotine een beetje minder was, doordat hij na de onthoofding weer meteen opstond. En die ijzeren maagd.. die vond ik wel sterk.
Chillen met Alice.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef Nikmans het volgende:
Wat hebben die 400 euro je opgeleverd wat een normaal kaartje niet zou doen dan?
Neeeeee, jammer genoeg niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Cooper, was je ook in dat belse gat, een aantal maanden geleden?
Sfeerloze tent ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:03 schreef postmortum het volgende:
ik maar 45 euro , betaald , maar wat een uithoek dat Kerkrade
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Heh bah wat een zaadband was dat zeg.
[..]
Ballad of Dwight Fry.![]()
[..]
Nee. Dit was de setlist
Setlist: School's Out (part) / Department of Youth / Eighteen / Wicked Young Man / Ballad of Dwight Fry / Go To Hell / Guilty / Welcome To My Nightmare / Cold Ethyl / Poison / The Awakening / From The Inside / Nurse Rozetta / Is It My Body / Be My Lover / Only Women Bleed / I Never Cry / The Black Widow / Vengeance Is Mine / Devil's Food / Dirty Diamonds / Billion Dollar Babies / Killer / I Love The Dead / No More Mr. Nice Guy / Under My Wheels / School's Out (full version)
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dju, dan hebben ze nog lang gespeeld
Oehh tof, kijken of dat er nog meer opstaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef postmortum het volgende:
Ik zag TS' naam pas na het openen van dit topicquote:Op donderdag 10 december 2009 11:54 schreef --Tweety-- het volgende:
Aangezien Mr.Cooper de TS is ging ik er automatich vanuit dat het om Alice Cooper ging en niet om die andere alice.
Ik heb die niet eens.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:45 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ben nu terug aan het luisteren naar het concert. Toch een leuke extra, die USB-stick met de opnames en foto's van het concert.
Altijd die Poison.quote:
Had ook wel I'm 18 kunnen doenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |