Dat heeft hij gisteren helemaal niet gezegd.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet, want hij zei gisteren tegen Patricia "ik heb het je zelf horen zeggen"
Dus dan moet hij het gekeken hebben.
Nee, maar het valt me op dat vooral de Paay-fans discussiëren met onjuiste beweringen en feiten.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef Disorder het volgende:
Ja!! Anders komt Bragi achter je aan!!
De vraag is, wat ziet Patricia als haar lichaam?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef Bragi het volgende:
"Aan mijn lichaam is nooit iets gedaan!"
Hoe noem je een borstvergroting en -verkleining dan?
Paay fansquote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef Bragi het volgende:
Nee, maar het valt me op dat vooral de Paay-fans discussiëren met onjuiste beweringen en feiten.
Ik een Paay-fan??? Ohquote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, maar het valt me op dat vooral de Paay-fans discussiëren met onjuiste beweringen en feiten.
quote:
Ik wacht.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat heeft hij gisteren helemaal niet gezegd.
If so, dan mag je nu met dat fragment aan komen zetten.
Nee, hij zei: "ik heb het gehoord." van die vriend, neem ik aan. Tweedehands info was het dus, gelukkig voor hem is Paay niet intelligent genoeg om hem daar op te pakken.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:45 schreef Leandra het volgende:
Niet, want hij zei gisteren tegen Patricia "ik heb het je zelf horen zeggen"
Dus dan moet hij het gekeken hebben.
Ik doel ook/vooral op andere sites als Zappen.blog, Twitter, etc. Ik zie toch een duidelijk verschil in intelligentie/argumentatie tussen 'groep Theo' en 'groep Paay'.quote:
Dan kun je lang wachten, want ik ga het niet nog een keer kijken.... maar goed, volgens Garrison zei hij "ik heb het gehoord" en die neemt dan aan dat het hear say was, ik nam van "ik heb het gehoord" aan dat hij het gehoord had.quote:
En dat is?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zie toch een duidelijk verschil in intelligentie/argumentatie tussen 'groep Theo' en 'groep Paay'.
Mooi, je hebt dus ongelijk, dankjewel.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten, want ik ga het niet nog een keer kijken.... maar goed, volgens Garrison zei hij "ik heb het gehoord" en die neemt dan aan dat het hear say was, ik nam van "ik heb het gehoord" aan dat hij het gehoord had.
quote:
Dat.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daarvóór zei hij ook nog, meen ik, dat hij die hele Jensen-aflevering niet had gezien maar erop was geattendeerd door een vriend. Ik hoop niet dat het die straatmuzikant-vriend was die eerder aan tafel zat.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:59 schreef Leandra het volgende:
Dan kun je lang wachten, want ik ga het niet nog een keer kijken.... maar goed, volgens Garrison zei hij "ik heb het gehoord" en die neemt dan aan dat het hear say was, ik nam van "ik heb het gehoord" aan dat hij het gehoord had.
Nee, dat zeg ik niet, lezen is kennelijk een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mooi, je hebt dus ongelijk, dankjewel.
Dat klopt, want ik zég dat. Ik zeg dat jij ongelijk hebt.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet, lezen is kennelijk een beetje moeilijk.
Draai er maar weer omheen. Jij voert een discussie met onjuiste feiten. Doe of je huiswerk beter of hou je kwaak. Jij gaat toch in tegen mijn "Hij hoorde het van een vriend", dan staat niets me in de weg om aan te tonen dat je daarmee fout zit.quote:Ik zeg dat ik gisteren iets anders gehoord had uit zijn "ik heb het gehoord".
Maar goed, als jij er op geilt dat je dan gelijk gelijk hebt, best jongen, dat gun ik je wel, het is mij namelijk de moeite van een discussie niet waard, het gaat immers om Paay en Maassen.... maar als jij het de discussie wel waard vindt dan maak je er maar fijn een feestje van, wou je er nog chips en cola bij?
Sodemieter toch op zeg, ik post 1 opmerking over het "kijkt Theo wel of geen Jensen" verhaal, en jij maakt daar een hele discussie van.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat klopt, want ik zég dat. Ik zeg dat jij ongelijk hebt.
[..]
Draai er maar weer omheen. Jij voert een discussie met onjuiste feiten. Doe of je huiswerk beter of hou je kwaak. Jij gaat toch in tegen mijn "Hij hoorde het van een vriend", dan staat niets me in de weg om aan te tonen dat je daarmee fout zit.
Jemig. Ben jij een broer van Theo misschien?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Draai er maar weer omheen. Jij voert een discussie met onjuiste feiten. Doe of je huiswerk beter of hou je kwaak. Jij gaat toch in tegen mijn "Hij hoorde het van een vriend", dan staat niets me in de weg om aan te tonen dat je daarmee fout zit.
Moet je maar niet zo stellig "Niet" zeggen tegen een bewering van mij. Dan ga ik daar op in ja. Mij een beetje het gevoel geven dat ik er naast zit. Kom nou, zeg.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sodemieter toch op zeg, ik post 1 opmerking over het "kijkt Theo wel of geen Jensen" verhaal, en jij maakt daar een hele discussie van.
Er zijn belangrijkere zaken in het leven
Stop er een sok in, mafkees.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |