abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 december 2009 @ 08:56:54 #126
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_75472065
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef Chai het volgende:
Bij Geenstijl allemaal Theo fans.
Viel te verwachten.

Wat ik overigens zelf niet snap zijn de mensen die bij die ene foto gaan van ' mijn ontbijt kwam naar boven ohnoes!! ' Patries ziet er niet vies uit en ze mochten willen dat hun vrouw/vriendin er over tig jaar op d'r 60e zo uitziet, met of zonder chirurgie.
Of hebben ze liever Conny Breukhoven ?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 december 2009 @ 08:57:48 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_75472085
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Tjah dat je dat doet als je onze (of eerder jouw ) leeftijd heb snap ik. Maar als je beide al ruim volwassen bent en een dochter hebt en wéét dat iedere kreet die je doet uitvergroot in de media terecht komt vind ik dat ze het beter hadden kunnen aanpakken
True, maar dat laatste geldt ook voor Adam (en Micky ) natuurlijk. Alleen zij deden dat in het begin en zij nu stil en Patries was stil en begint nu even.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_75472215
Er is denk ik ook geen right of wrong in deze. Het kan dat Adam op een andere vrouw valt, alleen zo lomp na een paar weken dan tig jaar huwelijk af te kappen. En het is ook best begrijpelijk dat Patries ff 'los' gaat.

En het is eigenlijk prima vermaak voor de donkere daagjes
Nou hopen dat die foto's nog een beetje redelijk zijn, maar ik ga gedeeltelijk met theo mee dat ze er beter een 25 jarige ofzo in hadden kunnen zetten. Leuk hoor, laten zien hoe mooi een vrouw nog op haar 60e kan zijn, maar volgens mij is dat niet het doel van Playboy, dan had ze in de Linda moeten gaan staan ofzo

Liever Chantal Jansen of Simone Simons gehad ofzo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 december 2009 @ 09:08:03 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_75472273
Ze is al topless geweest in de Linda.
pi_75472344
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze is al topless geweest in de Linda.
Dat was die keer met die tieten van Kelly hé? Daar heb ik trauma's aan
pi_75472346
Ja wie knalt die foto's er ff op
of een linkie :p
pi_75472387
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef fransbreda het volgende:
of een linkie :p
pi_75472390
Patries maakt mensen belachelijk en gisteren was ze zelf eens aan de beurt. Vond ze alleen niet zo leuk...
Denk dat gevalletje Playboy veel met haar inkomen te maken heeft. Ze heeft immers geen rijk vent meer die haar kan voorzien van pingping..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 december 2009 @ 09:13:48 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_75472391
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat was die keer met die tieten van Kelly hé? Daar heb ik trauma's aan
Geen idee, zou best kunnen.
Denk het wel. Dat er allemaal vrouwen topless gingen in le Linda.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 december 2009 @ 09:14:30 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_75472407
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:13 schreef Divel het volgende:
Patries maakt mensen belachelijk en gisteren was ze zelf eens aan de beurt. Vond ze alleen niet zo leuk...
Denk dat gevalletje Playboy veel met haar inkomen te maken heeft. Ze heeft immers geen rijk vent meer die haar kan voorzien van pingping..
Het scheen anders dat Adam niet zo rijk meer was, en hij was eerder ook al eens failliet.
pi_75472454
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Het scheen anders dat Adam niet zo rijk meer was, en hij was eerder ook al eens failliet.
Dan zal dat de reden geweest zijn om Nederland weer te komen bevuilen met haar foto's en uitspraken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 december 2009 @ 09:18:00 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_75472505
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:16 schreef Divel het volgende:

[..]

Dan zal dat de reden geweest zijn om Nederland weer te komen bevuilen met haar foto's en uitspraken.
Tuurlijk, want toen hij zoveel jaar geleden failliet was deed ze dat ook.

Geef gewoon toe dat je Patries sowieso niks vind en daarom zulke onlogische conclusies trekt.
  donderdag 10 december 2009 @ 09:18:28 #138
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_75472511
Zullen we het weer over de PB foto's hebben? Loopt vast nog wel een P/A topic ergens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 10 december 2009 @ 09:21:53 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_75472588
Ja, heeft iemand hier ze al?
pi_75472635
Staan vast vanavond op usenet
pi_75472742
Vanavond pas
pi_75472842
Ik ben benieuwd naar de foto's..

wat een vertoning gisteravond bij DWDD.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 december 2009 @ 09:37:50 #143
163650 Greys
pi_75473013
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik begin gewoon echt, serieus naar kamp Eddem te nijgen.

Sowwy, sowwy, ik kan niet anders.
Ptwish haalt al maanden achterlijke grappen uit, waarschijnlijk bedacht door het MT rondom Pwish, en Eddem doet gewoon rustig en is lekker aan de gang in SF.
Echt, fuck Ptwish!
Nádat zij eerst van alle kanten is aangevallen toen Eddem overliep he?
"Hij moet nu weer leren zichzelf te durven zijn, hij ziet nu pas weer kleur na 20 jaar"

Anyway, ze zoeken het maar uit verder. Het biedt wel vermaeck enzo
Wanneer komt dochterlief ook alweer in heur ondergoed in de FHM? Deze maand ook toch?

Dat glimpje wat we van de foto's van Ptwish hebben gezien zag er trouwens best veelbelovend uit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 december 2009 @ 09:45:28 #144
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_75473213
Ze was net op Radio 538, bij Edwin Evers, ze vindt Theo maar een zielig, gefrustreerd mannetje.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 10 december 2009 @ 09:53:35 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75473426
Nou, ik vond het wel meevallen gisteren hoor, ik vond het wel grappig ook hoe Theo zat te gniffelen om zijn eigen (suffe en voor de hand liggende) grapje. Ik vond Ptwish er trouwens erg goed uitzien, beter dan in dat fragment van d'r van tig jaar geleden. En ik vind Christina er ouder uitzien dan d'r moeder dus dat geleuter over 25-jarigen gaat ook niet op .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 10 december 2009 @ 09:53:41 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75473430
Ik heb me gisteren wel vermaakt, met Theo .
Hij was grof en ronduit beledigend, maar ik vond het wel even prettig tegengas. Ik ben Paay-moe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 december 2009 @ 09:59:34 #147
163650 Greys
pi_75473565
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ik ben Paay-moe.
Dát heb ik ook wel een beetje ja.

Hoewel ik stiekem ook wel weer een beetje hoop op iets typisch des-Micks waar we dan weer over kunnen vallen

En ik ben nog steeds benieuwd naar de foto's. Dat dan weer wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75473652
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik vond het wel meevallen gisteren hoor, ik vond het wel grappig ook hoe Theo zat te gniffelen om zijn eigen (suffe en voor de hand liggende) grapje. Ik vond Ptwish er trouwens erg goed uitzien, beter dan in dat fragment van d'r van tig jaar geleden. En ik vind Christina er ouder uitzien dan d'r moeder dus dat geleuter over 25-jarigen gaat ook niet op .
Ik gok dat je dan es naar de opticien moet als je een dochter van 19 er ouder uit vind zien dan dr moeder van 60
pi_75474281
Paul de Leeuw neemt het op voor Patricia Paay

van onze redactie
AMSTERDAM - Paul de Leeuw vindt dat Patricia Paay zich woensdagavond kranig staande heeft gehouden in De Wereld Draait Door.

De blondine was te gast is het VARA-programma om te praten over haar Playboy-reportage en kreeg het aan de stok met tafelheer Theo Maassen. Hij was het overduidelijk niet eens met de beslissing van Patricia om op haar zestigste nog uit de kleren te gaan
Op zijn Twitter schrijft Paul: "Patricia Paay bij De Wereld Draait Door: waarom ze zo overeind bleef? Omdat het een Rotterdams wijf is!!En dat gaat nooit verloren! respect!"
pi_75474339
Jensen: Idioot Theo Maassen hoort in een gesticht

AMSTERDAM - Robert Jensen heeft flink uitgehaald naar cabaretier Theo Maassen, naar aanleiding van diens uitlatingen over Patricia Paay...
"Het is al jaren een persoonlijke regel om geen grappen te maken over mensen die eigenlijk in een gesticht zouden moeten zitten, daarom hoor je mij nooit over Theo Maassen", schrijft Jensen op zijn website Snafu.
"Is Theo grappig? Ik zou het niet weten...ik hou niet van dit soort artiesten...maar ja, een circus clown is ook grappig als iemand anders grappen voor hem schrijft en hij iedere dag hetzelfde kunstje opvoert op een of ander podium... Genoeg over deze man die net zo uit zijn ogen kijkt als Uday en Qusay Hussein...", gaat Jensen verder met het beledigen van Maassen.
Over Paay is Jensen meer te spreken. "Wat een topwijf weer vanavond. Ze staat er helemaal alleen voor....opeens weinig geld...en moet ze haar eigen broek ophouden door hem even uit te doen... Ze weet waarom ze het doet!!"
"En voor deze idioot om daar zo op in te hakken bij De wereld draait door en haar een ’ zielige aandachtsjunk te noemen ’...Fuck you!!!" besluit de talkshowhost.

Zegt de ene idioot over de andere idioot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')