Viel te verwachten.quote:
True, maar dat laatste geldt ook voor Adam (en Mickyquote:Op donderdag 10 december 2009 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah dat je dat doet als je onze (of eerder jouw![]()
) leeftijd heb snap ik. Maar als je beide al ruim volwassen bent en een dochter hebt en wéét dat iedere kreet die je doet uitvergroot in de media terecht komt vind ik dat ze het beter hadden kunnen aanpakken
Dat was die keer met die tieten van Kelly hé? Daar heb ik trauma's aanquote:Op donderdag 10 december 2009 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze is al topless geweest in de Linda.
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was die keer met die tieten van Kelly hé? Daar heb ik trauma's aan
Het scheen anders dat Adam niet zo rijk meer was, en hij was eerder ook al eens failliet.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:13 schreef Divel het volgende:
Patries maakt mensen belachelijk en gisteren was ze zelf eens aan de beurt. Vond ze alleen niet zo leuk...![]()
Denk dat gevalletje Playboy veel met haar inkomen te maken heeft. Ze heeft immers geen rijk vent meer die haar kan voorzien van pingping..
Dan zal dat de reden geweest zijn om Nederland weer te komen bevuilen met haar foto's en uitspraken.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het scheen anders dat Adam niet zo rijk meer was, en hij was eerder ook al eens failliet.
Tuurlijk, want toen hij zoveel jaar geleden failliet was deed ze dat ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:16 schreef Divel het volgende:
[..]
Dan zal dat de reden geweest zijn om Nederland weer te komen bevuilen met haar foto's en uitspraken.
Nádat zij eerst van alle kanten is aangevallen toen Eddem overliep he?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik begin gewoon echt, serieus naar kamp Eddem te nijgen.
Sowwy, sowwy, ik kan niet anders.
Ptwish haalt al maanden achterlijke grappen uit, waarschijnlijk bedacht door het MT rondom Pwish, en Eddem doet gewoon rustig en is lekker aan de gang in SF.
Echt, fuck Ptwish!
Dát heb ik ook wel een beetje ja.quote:
Ik gok dat je dan es naar de opticien moet als je een dochter van 19 er ouder uit vind zien dan dr moeder van 60quote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik vond het wel meevallen gisteren hoor, ik vond het wel grappig ook hoe Theo zat te gniffelen om zijn eigen (suffe en voor de hand liggende) grapje. Ik vond Ptwish er trouwens erg goed uitzien, beter dan in dat fragment van d'r van tig jaar geleden. En ik vind Christina er ouder uitzien dan d'r moeder dus dat geleuter over 25-jarigen gaat ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |