abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2009 @ 18:38:37 #201
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75585406
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef NDAsilenced het volgende:
Dus als je niet gelooft in de muliticulturele samenleving ben je een racist? goh, wat een verrassend geluid weer.
Is standaard reactie van naïeve linkse knuffelaars.

Zometeen krijgen we godwin....
let op.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75586130
Wat weten jullie van een lobi-topic een deconstructief geheel te maken zeg.
Derevaun Seraun.
  zondag 13 december 2009 @ 19:04:12 #203
195140 skattebaut
pi_75586213
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Wat weten jullie van een lobi-topic een deconstructief geheel te maken zeg.
Waar vind ik wat lobi is?
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
pi_75586650
Gedrochten zoals dit komen voort uit de multiculturele samenleving.

[ Bericht 16% gewijzigd door Kalekoppenniettestoppen op 13-12-2009 19:22:51 ]
pi_75586695
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:17 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
Gedrochten zoals dit komen voort uit de multiculturele samenleving.

[ afbeelding ]
Dat was het, weg met alle buitenlanders
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_75588586

[ Bericht 46% gewijzigd door Shaitanica op 13-12-2009 23:43:04 ]
pi_75595151
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Shaitanica het volgende:
Een multikul christen he ?

Jesus was nothing but a fucking jew!
If this was Auschwitz, I'd give him a tattoo!
Triest dat je naar dit soort muziek luistert. Wat zul jij een diepgewortelde problemen hebben die ervoor zorgen dat je niet fatsoenlijk kunt nadenken.

Overigens is Jezus Christus zonder discussie mogelijk de meest invloedrijke en daarom belangrijkste figuur uit de geschiedenis.
Derevaun Seraun.
  zondag 13 december 2009 @ 23:14:00 #208
195140 skattebaut
pi_75598312
Wat is dit voor absurde wending in dit topic??
  maandag 14 december 2009 @ 08:41:51 #209
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_75603697
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Jij bent nogal van het generaliseren he??

Jij bent gewoon een naar xenofoob mannetje dat zich verschuilt achter het misdragen van een klein deel van de allochtone bevolking van Nederland. Dus ik ga niet eens de moeite nemen om met huillies als jij een serieuze discussie te voeren.
Echt waar? Dat is wel heel ontroerend! Wacht, laat me dat even noteren…

Zo, gedaan. Pm me je adres even, dan stuur ik je als dank een portie eikelkaas.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_75694307
topic = Christenpoging tot converteren van allochtonen .

/fail

In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_75694322
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef Burakius het volgende:

/fail

Moslim
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_75694338
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Triest dat je naar dit soort muziek luistert. Wat zul jij een diepgewortelde problemen hebben die ervoor zorgen dat je niet fatsoenlijk kunt nadenken.

Overigens is Jezus Christus zonder discussie mogelijk de meest invloedrijke en daarom belangrijkste figuur uit de geschiedenis.
Ik weet niet meer welk boek, maar volgens mij was toch echt de profeet Muhammed (vzmh) gekozen tot belangrijkste figuur uit de geschiedenis.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_75694352
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Moslim
Opgeblazen kuthoofd Tevens nep-Turk.
pi_75694363
quote:

/fail

Nee, was oprechte uiting van mijn liefde. Onvoorwaardelijk.

Maar in de Islam zijn ze meer van de 'voor-wat-hoort-wat'-liefde natuurlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 16 december 2009 @ 17:01:33 #215
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75694408
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Suggereren dat de ene religie beter is dan de andere terwijl het allemaal hetzelfde is
pi_75694442
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Suggereren dat de ene religie beter is dan de andere terwijl het allemaal hetzelfde is
Denken dat elke religie hetzelfde is. !
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  woensdag 16 december 2009 @ 17:03:07 #217
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75694470
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Denken dat elke religie hetzelfde is. !
Het tegendeel beweren ~
pi_75694489
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Het tegendeel beweren ~
Het tegendeel van het tegendeel beweren !
pi_75694506
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Jah natuurlijk mijn kleine missionarisje. Diep in je hart weet jij het zelf ook wel.

Tevens: Standaard uitdrukking van Christen en poging tot verheerlijken exterieur, terwijl het Christendom van binnen leeg en hol is. Kom op, je uitspraken zijn net zout water voor iemand die dorst heeft. De Islam geeft zoet water.
pi_75694575
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Jah natuurlijk mijn kleine missionarisje. Diep in je hart weet jij het zelf ook wel.

Tevens: Standaard uitdrukking van Christen en poging tot verheerlijken exterieur, terwijl het Christendom van binnen leeg en hol is. Kom op, je uitspraken zijn net zout water voor iemand die dorst heeft. De Islam geeft zoet water.
Wat een slap, pretentieus gelul.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:06:27 #221
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75694595
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het tegendeel van het tegendeel beweren !
Dit dus. !!
pi_75694617
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:06 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Dit dus. !!
Ik volg het niet meer nu.
pi_75694715
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat een slap, pretentieus gelul.
Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisteren . Zo leeg is het gewoon. Ongelooflijk.

We should'nt drink alcohol! 5 minuten later: let's drink this wine, for it is the blood of Christ etc. etc. . Het zijn net geen afgodsbeelden aanbidders.
pi_75694842
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat is altijd wat ik tegenmezelf zeg , na powerhour te luisteren . Zo leeg is het gewoon. Ongelooflijk.

We should'nt drink alcohol! 5 minuten later: let's drink this wine, for it is the blood of Christ etc. etc. . Het zijn net geen afgodsbeelden aanbidders.
The Hour of Power is ook ' '.

Gelukkig is dat netzomin representatief voor het christendom als de haatspeeches van Iraanse ayatollahs voor Islam.
pi_75694938
En dan heb ik toch echt nog liever The Hour of Power eigenlijk.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:15:36 #226
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75694978
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Toppertjes als David Maasbach, The Hour of Power en Nederland zingt zijn stuk voor stuk leuker dan die programma's van de Moslimomroep en de Joodse Omroep. Maak eens leukere televisie, op deze manier bekeer ik mij nooit.
pi_75695705
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

The Hour of Power is ook ' '.

Gelukkig is dat netzomin representatief voor het christendom als de haatspeeches van Iraanse ayatollahs voor Islam.
Au contraire. Het representeert het Christendom volgens mij perfect. Want naar wie je ook luistert: Protestants, Katholiek of whatever baptist bla bla. Allemaal dezelfde lege crap. Uiteindelijk is de conclusie altijd: Het boeit niet wat er in de Bijbel staat, laten we gewoon zeggen: God is Liefde! En de dag erna zuipen ze zich leeg, gaan ze vreemd en gaan ze drugs gebruiken.
pi_75695745
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Toppertjes als David Maasbach, The Hour of Power en Nederland zingt zijn stuk voor stuk leuker dan die programma's van de Moslimomroep en de Joodse Omroep. Maak eens leukere televisie, op deze manier bekeer ik mij nooit.
Omdat het ook niet bij Moslims de bedoeling is jouw op het rechte pad te brengen. Allah is de enige die jou kan "bekeren". Wij kunnen slechts antwoord geven op jouw vragen en er voor zorgen dat de informatie aanwezig is voor jou.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:40:40 #229
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_75695786
Ik moet wel zeggen dat ik er een hekel aan heb dat sommige buitenlanders zich als een slachtoffer gaan gedragen als iemand niet doet wat hun willen. Net als die Faisel ofzo. Fucking rechtszaak aangaan omdat een bedrijf je niet wil aannemen als je handen schudden met vrouwen weigert. Verliezen en dan naar centraal bureau gelijke behandeling? Je bent in Nederland, iedereen geeft elkaar hier een hand, stel je niet zo aan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 16 december 2009 @ 17:41:06 #230
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75695802
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Burakius het volgende:

[..]

Omdat het ook niet bij Moslims de bedoeling is jouw op het rechte pad te brengen. Allah is de enige die jou kan "bekeren". Wij kunnen slechts antwoord geven op jouw vragen en er voor zorgen dat de informatie aanwezig is voor jou.
Er is niet zoiets als een God of een Allah, ik wil gewoon vermakelijke televisie zien.
pi_75695804
Tevens ben ik slechts een troll.
pi_75695840
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik er een hekel aan heb dat sommige buitenlanders zich als een slachtoffer gaan gedragen als iemand niet doet wat hun willen. Net als die Faisel ofzo. Fucking rechtszaak aangaan omdat een bedrijf je niet wil aannemen als je handen schudden met vrouwen weigert. Verliezen en dan naar centraal bureau gelijke behandeling? Je bent in Nederland, iedereen geeft elkaar hier een hand, stel je niet zo aan.
Hij heb eigenlijk wel gelijk. Ten eerste dat het wetenschappelijk bewezen is, dat het een erogene zone is, ten tweede dat het eigenlijk gewoon hygiënischer is, aangezien de cijfers niet liegen over mannen in Nl die hun handen niet wassen.
pi_75695912
Haha. Er was eens... de multiculturele samenleving...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75695943
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:42 schreef Burakius het volgende:

[..]

Hij heb eigenlijk wel gelijk. Ten eerste dat het wetenschappelijk bewezen is, dat het een erogene zone is, ten tweede dat het eigenlijk gewoon hygiënischer is, aangezien de cijfers niet liegen over mannen in Nl die hun handen niet wassen.
Ik wil geen moslims de hand schudden, want die wassen hun handen niet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75696577
quote:

/fail

Gast .. ga eens een inburgeringscursus volgen. Converteren gebruik je niet in deze context. Denkt ie ook even een ingewikkeld woord te kennen ..
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_75697409
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:05 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Gast .. ga eens een inburgeringscursus volgen. Converteren gebruik je niet in deze context. Denkt ie ook even een ingewikkeld woord te kennen ..
Moet je eens voorstellen, dat IK als allochtoon zijnde en een universitaire studie volgende , een moeilijk woordje zou kunnen kennen. En moet je eens voorstellen dat deze persoon typfouten kan maken op een forum!

Niet iedereen doet er nog een extra spellingschecker op, of gaat uitvoerig zijn getypte text bekijken. Het is internet, geen schoolexamen.

kneus.
pi_75697574
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Opgeblazen kuthoofd Tevens nep-Turk.
Je moeder is een hoer, kankermoslim.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 16 december 2009 @ 18:33:50 #238
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75697627
Kunnen we niet gewoon allemaal vriendjes zijn?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75697665
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:33 schreef griekjeee het volgende:
Hey een Griek. Tik 'em aan
  woensdag 16 december 2009 @ 18:35:32 #240
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_75697701
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hey een Griek. Tik 'em aan
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_75698164
De 'lobi' is compleet uit dit topic verdwenen.
pi_75698541
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:28 schreef Burakius het volgende:

[..]

Moet je eens voorstellen, dat IK als allochtoon zijnde en een universitaire studie volgende , een moeilijk woordje zou kunnen kennen. En moet je eens voorstellen dat deze persoon typfouten kan maken op een forum!

Niet iedereen doet er nog een extra spellingschecker op, of gaat uitvoerig zijn getypte text bekijken. Het is internet, geen schoolexamen.

kneus.
Hoe heb je het geschopt tot universiteit .. echt dat mag in de krant hoor .. Overigens is het ook geen typfout. Dat hele woord is gewoon fout in de context. Anyways .. kneus dus. Thx .. anders nog iets?
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_75699791
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:32 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Je moeder is een hoer, kankermoslim.
Dat is meer weggelegd voor jouw moeder, aangezien ze zo een idioot alleen kan baren door betaald te worden door een gehandicapte.
pi_75699826
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Hoe heb je het geschopt tot universiteit .. echt dat mag in de krant hoor .. Overigens is het ook geen typfout. Dat hele woord is gewoon fout in de context. Anyways .. kneus dus. Thx .. anders nog iets?
Je repliek is echt krachtig . Je sommeert dingen die niets toevoegen. Next.
pi_75699848
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:33 schreef griekjeee het volgende:
Waren we toch al in de Osmaanse Tijd. Daarom hebben veel Turken Grieks bloed .
  woensdag 16 december 2009 @ 19:31:37 #246
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_75699886
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef Burakius het volgende:

[..]

Turken uit het verre oosten die de Griekse cultuur kwamen verkrachten
pi_75699902
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ja, zware onderdrukking, maar wel vriendjes

pi_75699923
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Turken uit het verre oosten die de Griekse cultuur kwamen verkrachten
Die was al verkracht voordat de Turken er waren josti . Tevens snap ik niet waarom je die cultuur zo eert. Die was best fcked-up met zieke shizzles erin.
pi_75699959
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, zware onderdrukking, maar wel vriendjes

Ja zware onderdrukking . Zonder de Osmanen zou Griekenland niet eens bestaan. Onder het Osmaanse Rijk heeft Griekenland haar grootste bloei gemaakt. Ken je feiten.
pi_75700039
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ja zware onderdrukking . Zonder de Osmanen zou Griekenland niet eens bestaan. Onder het Osmaanse Rijk heeft Griekenland haar grootste bloei gemaakt. Ken je feiten.
Dude wtf. Serieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')