Leeloo, inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef Robbiev85 het volgende:
dat rood harige meisje zelf?
Tsja, zo rond etenstijd duurt het natuurlijk allemaal wat langer. Als je echt weinig geduld hebt was dit antwoord prima te controleren of kon je een opstartvraag stellen, dat doe ik ook zo vaak. Alleen maar posten dat het niet snel gaat heeft niemand wat aanquote:Op woensdag 9 december 2009 18:16 schreef qonmann het volgende:
oeh lekker tempo hier
Dat denken Amerikanen altijd.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef Felagund het volgende:
Het is dacht ik in het CERN uitgevonden. Al verschillen de meningen daarover, de Amerikanen denken dat zij het hebben uitgevonden.
Ja, er is geen eenduidig antwoord te vinden en de vragensteller is volgens mij weg, dus ik ben bang dat we niet te weten komen wat hij wil horen.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef Felagund het volgende:
Het is dacht ik in het CERN uitgevonden. Al verschillen de meningen daarover, de Amerikanen denken dat zij het hebben uitgevonden.
Zij is de reden, omdat zij haar gouden medaille kwijt raakte wegens dopinggebruik krijgt de bewuste atlete alsnog brons.quote:
Leukquote:
Klopt er zijn nu 2 zilveren en geen gouden medaille winnaar. Wel apart.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:32 schreef tong80 het volgende:
Tanui gunden ze achteraf niet het goud weet ik wel.
Tanui heeft natuurlijk een dopingverleden. Dat zal de reden zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:33 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Klopt er zijn nu 2 zilveren en geen gouden medaille winnaar. Wel apart.
Dat is de reden idd.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tanui heeft natuurlijk een dopingverleden. Dat zal de reden zijn.
Terwijl ze voor het plaatje niet doorliep maar rennend poseerde bij de finish.quote:
Stand in deel 1816quote:
Knap dat ze het weer hebben weggegeven..quote:
quote:
Genau, der Uliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |