T is niet me ploeg, maarrr ze doen t dit seizoen goed, en gun ze de landstitel meer dan PSV,quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze ene keer.
Oeps, have mercy Maanvis...quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:36 schreef Maanvis het volgende:
FC pluskut, mooi cluppie maar ze moeten toch plaats maken voor PSV binnenkort
ik ja eg ook vandoogquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ging ff liggen, daar bedoel ik verder niets mee, lieve Twentesupporters
Ze lurkt nog een beetje mee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Doeg CarO![]()
Ik zit ook zomaar ineens aan BQ te denken. Hoe zou het met haar gaan?
Ja, onwaarschijnlijk kut denk ik. Hopelijk komt ze binnenkort even langs, al is het alleen maar om te zeggen dat alles kut is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit ook zomaar ineens aan BQ te denken. Hoe zou het met haar gaan?
Dat snap ik wel, dat ze er even geen zin in heeft en dat haar hoofd wel naar andere dingen staat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef Noek het volgende:
Jawel maar ze kan gewoon niet meedoen nu en dat snap ik wel. Ergens hoop ik altijd nog dat zoiets weer goedkomt hè want zo gebeurt dat in films ook.
Je zou juist zeggen dat de afleiding hier welkom isquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:47 schreef Noek het volgende:
Jawel maar ze kan gewoon niet meedoen nu en dat snap ik wel. Ergens hoop ik altijd nog dat zoiets weer goedkomt hè want zo gebeurt dat in films ook.
Misschien is lurken wel voldoende.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou juist zeggen dat de afleiding hier welkom is
Hier moest ik aan denken na het zien van jou avaquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
Lies!![]()
Wat schattig!
Ja niet dat je gaat slapen hoor, maar die bakvis-foto's met die neus.![]()
Maf ze [ afbeelding ]
Hahaha ja die is leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier moest ik aan denken na het zien van jou ava![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
Lies!![]()
Wat schattig!
Ja niet dat je gaat slapen hoor, maar die bakvis-foto's met die neus.![]()
Maf ze [ afbeelding ]
Mogge. Laat ik daar nou ook last van hebben,k zou nog wel een uurtje of 4 kunnen ronken.....quote:Op woensdag 9 december 2009 07:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen!
En slingert de auto maar weer aan voor een lange dag. De route van vandaag is Utrecht - Deventer - Kampen.
En ja, ik had last van het volgende:
Ja, als iedereen 'bezorgd' gaat lopen doen dan kan ik me ook wel iets leukers voorstellenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is lurken wel voldoende.
Doe dan 't oude logoquote:Op woensdag 9 december 2009 09:32 schreef Jian het volgende:
En nu ik toch gepost heb in dit verfoeilijke topic, ter compensatie deze maar effe;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:32 schreef Jian het volgende:
En nu ik toch gepost heb in dit verfoeilijke topic, ter compensatie deze maar effe;
[ afbeelding ]
Bijlezenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
Noek! Hoe was het gisteren bij Twente?
En een goedemorgen aan een ieder!
Ben ik een homo?quote:
Ja, super! Ik heb Boschker gezien, Cc en hij heeft mijn kinderen aangeraakt.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
Noek! Hoe was het gisteren bij Twente?
En een goedemorgen aan een ieder!
Maar wel luiquote:
Cool, ook al ken ik heel die Boschker en Ruiz niet. Maar Madonna wel en Warhol is een van mijn helden, dus ik voel je. En je zonen!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
Ja, super! Ik heb Boschker gezien, Cc en hij heeft mijn kinderen aangeraakt.De jongens hebben hun held gezien, dat wat Madonna voor mij was, is Ruiz voor hun. Alsof je met Warhol op de foto gaat, zoiets. Ja, gaaf!
Ze hebben nauwelijks geslapen vannacht want ze waren te blij! Aw, dat heb ik ook altijd.
Maar geen homo. Homo.quote:
Ow BeQuquote:Op woensdag 9 december 2009 08:28 schreef beequeen het volgende:
Hoi, lief dat jullie aan me denken, doet me echt goed. Ook bedankt voor alle lieve pm'tjs.![]()
Het gaat idd superkut met me. Ik kan bijna niet slapen, eten kan ik al helemaal niet. Zo'n constant gevoel van misselijkheid. De waarheid wil maar niet tot me doordringen, nou ja, bij vlagen zeg maar. Ik zit in een soort van ontkenningsfase, kan het me gewoon niet voorstellen dat hij nooit meer terugkomt.
Ik heb veel steun van familie maar ik moet hier toch alleen doorheen, dat kan niemand anders voor mij doen.
Ik duik mijn mand weer in en ga maar wat tv kijken ofzo. Weer zo'n dag van leegte, het is om gek van te worden.
Okéééé...quote:
morguhhquote:Op woensdag 9 december 2009 09:57 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen allemaal.
en voor Beequeen een
Ik wist niet dat het bestond! Zo in het felle tl licht was het wel minder gezellig hoor, die garnalen.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:08 schreef Copycat het volgende:
Daar zag ik gisteren een reclame van, van die kerstMacdrek.
Alles, maar dan ook echt alles krijgt een kersttintje Behalve mijn huis. Opkutten met die zooi!
Doe ff na de lunch.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:16 schreef Jian het volgende:
Iemand al de Playboy-foto's van La Paay ?
Ik ben Ms. Scroogequote:Op woensdag 9 december 2009 10:12 schreef Noek het volgende:
Ik wist niet dat het bestond! Zo in het felle tl licht was het wel minder gezellig hoor, die garnalen.
Gelijk minder sfeer gewoon.Hopelijk doet de Burger King dat anders met 2e kerstdag!
![]()
Oude kerstmopperkont!
In elk geval een gelukkig manquote:Op woensdag 9 december 2009 10:26 schreef Copycat het volgende:
Wie is eigenlijk de fotograaf?
Over foto's gesproken ... wat een deceptie, dat portret-icon van PearlBitch. Daar gaat mijn beeld van een sexy lesbo.
Mmmmm lekkere tiet wel, toch ?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast één uitgelekte voor het ontbijt Pietje, fasten your seatbelts ;![]()
[ afbeelding ]
Ik viond t een mooie vrouw voor der leeftijd...quote:Op woensdag 9 december 2009 10:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Vast één uitgelekte voor het ontbijt Pietje, fasten your seatbelts ;![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik viond t een mooie vrouw voor der leeftijd...
Ik ook hoor Noek, geef mij maar de sneeuw heerlijk alles wit.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:02 schreef Noek het volgende:
Het is al wel lekker koud! Mooi is dat want je ziet het zo goed aan de lucht dat de winter komt.
Ik ben helemaal in touch met mijn innerlijke boerin.
Donderdag een kijkje achter de schermen op SBS over de shoot van Paay.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:16 schreef Jian het volgende:
Iemand al de Playboy-foto's van La Paay ?
Dat is die viespeuk uit Hntm toch? Gadver, wat een smeerkees vond ik dat zeg.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:35 schreef Copycat het volgende:
Philip Richardson blijkbaar. Nooit van gehoord en weinig van te vinden, in de gauwigheid.
Die hele serie heb ik met een half oog en vooral een halve hersencel bekeken, dus dat doet geen belletje rinkelen. Wat maakte hem zo'n smeerkees?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:55 schreef Noek het volgende:
Dat is die viespeuk uit Hntm. Gadver, wat een smeerkees vond ik dat zeg.
Nee, niet uit deze serie want die heb ik ook niet gevolgd. Uit een voorgaande serie. Ik las dat in het Paay-topic. Hij is een Engelssprekende man met stoppelbaard. Hij deed toen een naaktserie met de maiden.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hele serie heb ik met een half oog en vooral een halve hersencel bekeken, dus dat doet geen belletje rinkelen. Wat maakte hem zo'n smeerkees?
Ba-ron!quote:Er is al veel over gesproken, zelfs al voordat ze gezien zijn: de naaktfoto’s van Patricia Paay. Velen vreesden voor een uitgezakt lichaam van de 60-jarige dat flink in de Photoshop zou moeten, maar dat blijkt zeker niet het geval. Dat laat de fotograaf van de Playboy shoot Philip Riches vandaag weten in het AD…
Ja, strakjes. Straks gaan we collectief onze broeken op de enkels laten zaken maar eerst dit oplossen.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:04 schreef Jian het volgende:
Erotische foto's van La Paay en waar gaan we het over hebben; ................. over de fotograaf
Van heel veel Google!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
Ja jawel!
Ba-ron!
Waar heb je Richardson vandaan getoverd?
Okee, dan wacht ik nog wel evenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, strakjes. Straks gaan we collectief onze broeken op de enkels laten zaken maar eerst dit oplossen.
Nou Jian ze valt op jongere mannen dus.....waag eensquote:Op woensdag 9 december 2009 11:04 schreef Jian het volgende:
Erotische foto's van La Paay en waar gaan we het over hebben; ................. over de fotograaf
Ze is al met die nicht die toen ook in het begin in de Bunker was, die dansert, Remco Nogwattesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou Jian ze valt op jongere mannen dus.....waag eenseen gokje en schrijf haar een mooie brief en doe er een paarfotos van je fotogeniekste punten...
Wil de echte Flip nu opstaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van heel veel Google!
Het Popstars-jurylid werpt verleidelijke blikken naar fotograaf Philip Richardson. De voice-over verklapt dat de foto's een ouderwetse sfeer zullen ...
Maar in een van die berichten zag ik ook dat Paaij ooit Luv lid was. Dus.
Jouw Flip komt me wel bekend voor, van HNTM. En hij heeft Doutzen gedaan! Fotografisch!
Zijn vrouw ontkende alles.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is al met die nicht die toen ook in het begin in de Bunker was, die dansert, Remco Nogwattes
Ja dat vind ik nou niet een echte lekkere kerel neequote:Op woensdag 9 december 2009 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is al met die nicht die toen ook in het begin in de Bunker was, die dansert, Remco Nogwattes
Starsisters was t.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Wil de echte Flip nu opstaan?
Paaij lid van Luv?Wat stom dat ze niet weten dat ze in Loïs Lane zat.
Echt niet!quote:
Ja, daarna zat ze nog een blauwe maandag in The Pin Up Club.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt niet!
Babe! En Paaij was Gemma.
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt niet!
Babe! En Paaij was Gemma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |