Dat zou ik maar wel gaan doen jaquote:Op donderdag 10 december 2009 17:48 schreef flugeltje het volgende:
Moet ik al een sneeuwruimer gaan aanschaffen?
http://weerplaza.nl/nederland/default.asp?stad=39&naam=Tilburg&lat=51,55&lon=4,9785quote:Op donderdag 10 december 2009 17:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik moet het toch eerst zien voor ik het definitief geloof...
En met zien bedoel ik dan hier in de achtertuin ofzo... Niet op een voorspellingquote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://weerplaza.nl/nederland/default.asp?stad=39&naam=Tilburg&lat=51,55&lon=4,9785
Als je op de voorspellingen af moet gaan, is een sneeuwschuiver idd geen overbodige luxe
Dat zal wel goed komen, denk ik zoquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Iedereen moet natuurlijk wel foto's maken als het echt zo is
Is wel vaker zo, als er een zwaar onweer overtrekt, werkt die ook erg traag!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:45 schreef Estate het volgende:
Weet iemand hoe dat zat met de software of server update van Weerwoord, is die al geweest of helemaal niet doorgegaan. De site laadt erg traag of niet!
Als dat nu al zo is dat ligt de site als de winter los barst helemaal plat.
Waar haal je die kaartjes vandaan Speed?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
De nieuwe verwachting ziet er weer beter uit
Qua sneeuwliefhebbers kan het niet op, nu alleen de temps nog wat naar beneden.
Wat betreft de wind, tja het blijft er behoorlijk in zitten.
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik wel vaker gemerkt, ik kom daar ook dagelijks. Maar ergens dit jaar heeft er een onderhouds aankondiging opgestaan die waarschijnlijk niet veel geholpen heeft.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Is wel vaker zo, als er een zwaar onweer overtrekt, werkt die ook erg traag!
Hier de vooruitzichten van Tholenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar haal je die kaartjes vandaan Speed?
Bedankt!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier de vooruitzichten van Tholen
Dan zal ik wel verkeerd kijken, aangezien ik hem veel minder vind als eerst.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Inderdaad, binnen de betrouwbare voorspeltermijn echt een mooie pluim!![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel verkeerd kijken, aangezien ik hem veel minder vind als eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |