Nogal jaquote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef marcel-o het volgende:
wat een enthousiaste gast in dat filmpje
Schaatsijs is er meestal veel sneller dan de meesten denken. 3 nachten strenge vorst en overdag rond het vriespunt en geen sneeuw (dat is wel belangrijk), dan kan je als je een beetje bekend ben met de lokale situatie al op diverse meren terecht. Ik heb de afgelopen 4 jaar ieder jaar kunnen schaatsen op natuurijs, dus ook dit jaar gaat dat wel weer gebeuren. Ook omdat ik zo gek ben niet naar colleges etc te gaan als er natuurijs is, als het even kan laat ik alles uit mijn handen vallen en ga ik direct schaatsen.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is nog maar de vraag of er sneeuw, laat staan schaatsijs komt.
Begin eerst maar met een ijsdeken voor over de voorruit.quote:
ijsdeken.. slim idee.. ik heb echt een hekel aan krabben (ga meestel wel op de fiets, maar tochquote:Op woensdag 9 december 2009 20:54 schreef Resistor het volgende:
[..]
Begin eerst maar met een ijsdeken voor over de voorruit.
Bij de Action kosten die dingen maar e.0,99
Het zal wel meevallen denk ik, een paar dagen met minima van -5oC, en dan weer een ouderwetsche Hollandsche kwackelwinter.
Hoe schetst de media het dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Even een vraagje voor kenners, aangezien iedereen op weerwoord al weer negatief is. Hoe reeel zijn de kansen die door media etc geschetst worden?
Reeds voorzienquote:Op woensdag 9 december 2009 20:54 schreef Resistor het volgende:
Begin eerst maar met een ijsdeken voor over de voorruit.
Bij de Action kosten die dingen maar e.0,99
In Duitsland is het al verlicht, geloof ik, he? In de wintermaanden.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Reeds voorzienMet november 2005 in mijn achterhoofd zijn sneeuwkettingen niet geheel overbodige luxe, zeker hier in het oosten.
Day after tomorrowquote:Op donderdag 10 december 2009 00:42 schreef krullendoos het volgende:
http://www.hetweeractueel.nl/weer/gouda/actueel/
deze wil ik even delen met jullie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |