Ik stond de hele avond rookworst te verkopen op een kerstmarktquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:45 schreef Fredo55 het volgende:
Vanavond rond 8u dook de temperatuur onder 0, zodat ik moest krabben.
Zojuist bij een vuurwerk-show geweest, was echt berekoud.
Rookworsten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef opinionr het volgende:
[..]
Ik stond de hele avond rookworst te verkopen op een kerstmarkt
Mijn tenen zijn nog steeds ijsklompjes.
Mag idd nog wel wat kouder, ik herinner me nog van 1997 dat TT-704 op een gegeven moment voor vijf dagen lang -4 & -10 gaf als maximum en minimum temperatuur. Dat is toch het echte werk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Againzender het volgende:
Laatste EPS ziet er nog steede fris uit, maar wel kwakkelend.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mag idd nog wel wat kouder, ik herinner me nog van 1997 dat TT-704 op een gegeven moment voor vijf dagen lang -4 & -10 gaf als maximum en minimum temperatuur. Dat is toch het echte werk.
Dat is meer dan het echte werk,afgelopen winter is het hier s'nachts nog -20 geweest,ook geen pretjequote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mag idd nog wel wat kouder, ik herinner me nog van 1997 dat TT-704 op een gegeven moment voor vijf dagen lang -4 & -10 gaf als maximum en minimum temperatuur. Dat is toch het echte werk.
En waarom zou het nog kouder mogen? Het is nu al koud zat!quote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je zou het meteorologisch vak in moeten gaan, dat je tot drie weken vooruit kan kijken!quote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Sj0rSz het volgende:
Hmm, voor de jaarwisseling is het alweer dik boven de tien graden
Zelfs in Londen?quote:Op zondag 13 december 2009 03:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En waarom zou het nog kouder mogen? Het is nu al koud zat!
Sorry dat ik het zeg maar van mij mag hetquote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik kijk alleen naar plaatjesquote:Op zondag 13 december 2009 11:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Je zou het meteorologisch vak in moeten gaan, dat je tot drie weken vooruit kan kijken!
Met vorst is niets mis, maar met sneeuw wel (als ik moet werken danquote:Op zondag 13 december 2009 11:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar van mij mag het!!!!
quote:Op zondag 13 december 2009 11:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar van mij mag het!!!!
Wel knap dat je dat nu al weet.quote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Sj0rSz het volgende:
En sneeuw verpest het voor het vuurwerkquote:Op zondag 13 december 2009 11:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar plaatjes
[..]
Met vorst is niets mis, maar met sneeuw wel (als ik moet werken dan)
Echt wel, koude vingers bij vuurwerkquote:
Vorig jaar (of 2 jaar geledenquote:Op zondag 13 december 2009 12:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Echt wel, koude vingers bij vuurwerk
Die van mij is te verwaarloosd om die hier te plaatsen,quote:Op zondag 13 december 2009 12:34 schreef leroytje het volgende:
Iedereen krijgt het te kwaad, omdat het er beroerd uit zou zien. Kijk wat weeronline zegt!:
[ link | afbeelding ]
Dat zou mooi zijn!
Deze kaart is dan ook totaal op niets gebaseerd.quote:Op zondag 13 december 2009 12:34 schreef leroytje het volgende:
Iedereen krijgt het te kwaad, omdat het er beroerd uit zou zien. Kijk wat weeronline zegt!:
[ link | afbeelding ]
Dat zou mooi zijn!
quote:Op zondag 13 december 2009 12:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die van mij is te verwaarloosd om die hier te plaatsen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |