quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:55 schreef miss_sly het volgende:
snoops hoe is het met jouw kies?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef pinquit het volgende:
miss hoest met jouw broer?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:57 schreef Kleurdoos het volgende:
Pinq hoest met jouw tiets?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Kleurdoos hoest met jouw zus?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:59 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Kleurdoos hoest met jouw zus?
etc.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Snoop hoe is het nu met mijnheer?
Nee hoor, dan zijn ze slim,quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:44 schreef m@x het volgende:
YP, 1 januari is al heel snel. Ze zouden gek zijn als ze je laten gaan.
Ok, danquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:45 schreef m@x het volgende:
Nee YPPY, been there, done that, gaat noooooooooooooit meer gebeuren.
Ja, dat wel. Maar ik kon nergens inloggen op mijn eerste dagquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef YPPY het volgende:
Zijn we collega's Kim, gezellig! Kun jij al wel telefoneren of post ontvangen?
O, maar ik ben nog nooit goed ingewerkt, dus het is niet bijzonder. Altijd als ik ergens begin, wordt een collega langdurig ziek of overspannen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:46 schreef PM-girl het volgende:
YPPY, wat rot dat je niet goed ingewerkt wordt, naast de spanning van het wel/niet mogen blijven!
Wha, je had al een pc! Ik niet beat that.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik kon nergens inloggen op mijn eerste dag. Daarbij zit ik met dat soort zaken dicht op het vuur natuurlijk. Maar ik heb dus serieus nog iets waarvan ik niet precies weet wat het is. Ze gebruiken een term voor bepaalde gegevens. En ik weet niet precies welke gegevens ze daarmee bedoelen, en niemand heeft het nog laten zien en ik heb nog niet gezegd dat ik het niet precies weet. Ik zit nog even te wachten op een mooi moment om het eens te laten vallen. Het wordt vast leuk
.
Ja hallo, ik heb dus geen enkele klant, want ik kan niet in het systeem en ik kan niet bellen. Lekker werken. En ik had tot vanochtend geeneens klanten. Nu ook nog niet hoor, er blijkt 0,0 overdracht te zijn. Whaaahaaa, en stiekem heb ik er wel veel zin in.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Maar ik ben useless zonder pc en telefoon. Ik zit op de freakin' helpdesk
. Ik heb wel de oudste pc die ze konden vinden gekregen
. En voor de rest heb ik een strooptocht gehouden, waardoor de collega die er nu net bij is gekomen echt gewoon met alle rotspullen zit omdat ik het bruikbare al in beslag heb genomen
.
nou ja, je kunt dan ook natuurlijk weinig fout doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:56 schreef YPPY het volgende:
Stel je voor, ik ben relatiebeheerder zonder relaties om te beheerder, dat doe ik toch goed.
Ik zei al tijdens een teamoverleg: "nu kan ik tenminste niks verprutsen"quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
nou ja, je kunt dan ook natuurlijk weinig fout doen
Ja he?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:53 schreef miss_sly het volgende:
het kleine olifantje uit amersfoort was net optv
wat schattig is dat![]()
3 maanden en een halfquote:
Depressief ben ik toch al, dat kunnen ze me niet meer maken.quote:
blijf je er mee haken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En kontgeweiWist ik toen maar wat ik nu weet
Ik heb superslecht geslapenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:17 schreef trui het volgende:
k_i_m, gefeliciteerd met jullie KAST, jeeee dat ziet er echt heerlijk uit!
innepin, een tatoeage, hmmz. hopelijk is ie wel mooi!
vicky, tomorrow, tomorrow! hopelijk slaap je vannacht een beetje.
Vanaf 16.00 de polsbandjes ophalen. Om 18.30 gaat de zaal open en om 20.00 moet her losbarsten.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:07 schreef Fannie het volgende:
Jaaaa, 't is me dr eentje![]()
Spannendddd vandaag Vicky, hoe laat begint het feest?
Veel plezier alvast!
Graag.... M'n wallen hangen tot mijn schouders...quote:
er zijn geen kaarten uitgegeven vanwege de zwarte markt. Moet me vanmiddag melden bij de Melkweg met legitimatie en dan krijg ik een bandje. Ik sta op de gastenlijst.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:49 schreef livelink het volgende:
Polsbandjes om naar Robbie Williams toe te gaan? Bij polsbandjes denk ik aan feestjes voor pubers, zodat barkeepers kunnen zien of ze mogen drinken of niet.
Wow, jij bent goedquote:Op woensdag 9 december 2009 08:16 schreef YPPY het volgende:
Zeg niks meer over een gebrek aan relaties, heb er nu ineens 38. Ga dus aan hetwerk, tot ooit!![]()
is dat in- of exclusief J.?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:16 schreef YPPY het volgende:
Zeg niks meer over een gebrek aan relaties, heb er nu ineens 38. Ga dus aan hetwerk, tot ooit!![]()
Anjermannen met kerstbomen zijn ok!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:43 schreef m@x het volgende:
Hier gaat het goed
Vandaag lekker uit eten geweest met mijn team bij een geweldig Indonesisch restaurant (niet zo'n nep chinees-indisch gebeuren) en als je ze niet op het werk treft dan zijn het eigenlijk best leuke mensen. Het zijn gewoon mensen en geen energie zuigende vampiers en dat was wel fijn om te ontdekken. Morgen ben ik vrij en dan komt de
anjerman
, zonder anjers maar met kerstboompje (als het goed is).
En wat betreft die operatie steek ik gewoon nog even mijn kop in het zand.
waarom dan?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:58 schreef Lois het volgende:
Ik raakte helemaal in de war van deze TT
Oeh, das toch logisch? Zo leuk welquote:Op woensdag 9 december 2009 09:02 schreef Kleurdoos het volgende:
hullo
ik ga eindelijk sinds een jaar weer naar mijn vorige woonplaats om mijn vrienden enzo te bezoeken, t klinkt vast sneu maar ben bijna misseliojk van de zenuwen, ik mis het zo!!
zondag pasquote:Op woensdag 9 december 2009 09:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Oeh, das toch logisch? Zo leuk wel
Veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |