Ik kan me lol dan ook niet op, wanneer ik als geïntegreerde "conservatieve" Turk, mijn opleiding mag meededelen en hun eer en glorie keihard naar beneden valt als een baksteen dat niet onderhevig is aan de weerstand van de lucht en dus met een gravitatieversnelling naar beneden tuimelt. Waaruit blijkt dat het monoloog wat de "geintegreerde" Turk totaal gefaald is, en dat deze Turk zichzelf slechts tot een circusact heeft verlaagd.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Idem dito. Wanneer ze samen zijn met andere Turken (die dan toevallig iets lager studeren dan zijzelf) doen ze vaak ook extreem neerbuigend. De hele tijd moeilijke Nederlandse woorden gebruiken waarvan ze weten dat de rest van het groep toch niet weet wat ze betekenen, zichzelf de hele tijd voordoen als de moderne geïntegreerde Turk door in gesprekken (vaak expres) een hele andere mening te hebben en die dan natuurlijk extreem 'modern' overbrengen. En dan helemaal verbaast reageren wanneer een andere 'conservatieve' Turk (waarvan die geïntegreerde Turk natuurlijk van te voren al weet dat het een conservatieve Turk is) er wat extreem op reageert. Echt waar, je ziet dan gewoon aan hun gezicht hoeveel beter ze zich dan wel niet voelen.
Nee.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Lieve dagboek,...''
Zoiets?
Marokkaanse18 is die anderquote:Op donderdag 10 december 2009 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee.Soms vertel ik aan de ander wat er aan de hand is en die gaat het dan voor me observeren en rapporteren (woorden kloppen denk ik niet helemaal in deze situatie, maar vindt het echt leuk om ze in combinatie te gebruiken
). Dan gaat ze: blablabla is er aan de hand, blablabla kun je eraan doen.
blablabla is een mooie vervanger voor iets wat je niet wil uitschrijven, vroeger zei ik dat ook in het echt, nu minder, als ik denk dat degene die tegenover me staat wel begrijpt wat ik i.p.v. blablala wilde zeggenquote:
Oh echtquote:Op donderdag 10 december 2009 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
blablabla is een mooie vervanger voor iets wat je niet wil uitschrijven, vroeger zei ik dat ook in het echt, nu minder, als ik denk dat degene die tegenover me staat wel begrijpt wat ik i.p.v. blablala wilde zeggen
Burak Giray Khan.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik kan me lol dan ook niet op, wanneer ik als geïntegreerde "conservatieve" Turk, mijn opleiding mag meededelen en hun eer en glorie keihard naar beneden valt als een baksteen dat niet onderhevig is aan de weerstand van de lucht en dus met een gravitatieversnelling naar beneden tuimelt. Waaruit blijkt dat het monoloog wat de "geintegreerde" Turk totaal gefaald is, en dat deze Turk zichzelf slechts tot een circusact heeft verlaagd.
Dit betekent niet dat ik kapsones heb, of mijzelf hoger voel dan anderen, maar ik vind het nodig om zulke personen waar jij het over hebt op hun plaats te zetten.
Awhh dude serieus verbeteren?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Burak Giray Khan.![]()
*Mededelen
*Geïntegreerde
*Gravitatie versnelling
Even verbeterd.
Ja het leuke is, dat ik Verwestering juist als iets achterwaarts zie. Dus niet vooruitgang, maar achteruitgang. Daarom is het lachen om het aan te zien en aan te horen. Alhoewel ik er ook bedroefd van wordt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed, ik doelde op een ander soort Turken waar jij niet onder valt. Jij doet niet zo je best om modern en verwesterd over te komen, de Turken waar ik het over had daarentegen wel.
Oh, wacht. Het spijt me, ik dacht dat je bedoelde dat jij onder de Turken valt waar ik een hekel aan heb (daarom dat ik jou ging verbeteren). Sorry, mijn fout.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Awhh dude serieus verbeteren?
Je bent nu precies hetgene waarvan je zegt het te haten. Een omhooggevallen geïntegreerde "moderne" josti Turk.
Nee ik "mee-hekel" met jequote:Op donderdag 10 december 2009 00:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, wacht. Het spijt me, ik dacht dat je bedoelde dat jij onder de Turken valt waar ik een hekel aan heb (daarom dat ik jou ging verbeteren). Sorry, mijn fout.![]()
Wow, jouw leven moet echt simpel zijn. Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:34 schreef Rookert het volgende:
Gewoon normaal doen en niet de kutsjonnie of anita uithangen en iedereen is blij
In beginsel is dit een redelijk criterium toch?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wow, jouw leven moet echt simpel zijn. Ignorance is bliss.
Zou kunnen, maar die fouten vielen mij als eerst op. Ik wou je gewoon op je plek zetten omdat ik eerst even dacht dat je bedoelde onder die Turken te vallen die ik zo hekel, maar dat was niet het geval.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:34 schreef Burakius het volgende:
p.s. Er zitten nog meer fouten in mijn tekst
Aha, je voelt je aangesproken.quote:
Maar je hoeft er natuurlijk niet over te praten, als je niet wilt.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom nam je geloof af, als ik vragen mag? Of is het iets te persoonlijk? Vond je bijvoorbeeld onlogischheden of dogma's (in de Islam) waar je moeite mee had? Ik vraag het uit interesse.
Ik heb waarschijnlijk over je vraag heen gelezen, ik zie hem nu pas. Maar goed, ik weet het eigenlijk niet. Vroeger als kind zijnde geloofde ik gewoon, toen begon ik mij meer begon te interesseren in de Islam en nam mijn geloof geleidelijk af. Lekker vaag.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, je voelt je aangesproken.![]()
[..]
Maar je hoeft er natuurlijk niet over te praten, als je niet wilt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:41 schreef Rookert het volgende:
Ik ben tukken, sterkte met hersenspinsels en fittie's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |