abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75467394
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:56 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ach, nu ben je je veel bewuster van die jaren, later gaat de tijd sneller. Kan je nu beter even snel doorleren en genieten van langzame chille jaren
Later gaat de tijd toch sneller, hoe kan ik later dan genieten van de langzame, chille jaren?
Ik ben een pure Turk.
pi_75467399
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:58 schreef Rookert het volgende:

[..]

Serieus een kutte eigenschap, doe er wat aan en houd die vrienden bij je, kan je tenminste op een paar mensen terugvallen die je steunen buiten familie. Erg waardevol.

En fucking chill jwz
Ja ik weet dat het een kut eigenschap is. Ik heb wat dat betreft ook veel waardering voor het feit dat bepaalde vrienden nog überhaupt contact met mij zoeken, dat terwijl ik ze zo vaak heb laten zitten (afspraken niet nakomen, afspraken op het laatste moment afzeggen enz).

Ik ben gewoon een einzelganger.
pi_75467417
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Haha, we hebben best veel met elkaar gemeen.
misschien zijn we autisten
Ik ben een pure Turk.
pi_75467440
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Later gaat de tijd toch sneller, hoe kan ik later dan genieten van de langzame, chille jaren?
Ik zat al te hopen dat je mijn foute redenering niet doorhad

Slimmerd
pi_75467473
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:03 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik zat al te hopen dat je mijn foute redenering niet doorhad

Slimmerd
ik ben zo slim, mag ik nu van school?
Ik ben een pure Turk.
pi_75467491
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja ik weet dat het een kut eigenschap is. Ik heb wat dat betreft ook veel waardering voor het feit dat bepaalde vrienden nog überhaupt contact met mij zoeken, dat terwijl ik ze zo vaak heb laten zitten (afspraken niet nakomen, afspraken op het laatste moment afzeggen enz).

Ik ben gewoon een einzelganger.
Blabla, veel te makkelijk. Als die mensen naar je toe komen vinden ze het chill om wat met je doen ofzo, doe er dan ook gewoon wat mee. Als jij ze nu een keer echt nodig hebt zien ze je aankomen...
pi_75467513
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik ben zo slim, mag ik nu van school?
Eerst je bord leeg eten
pi_75467564
Wees anders gewoon een dom schaap en roep overal Insha'Allah, lekker makkelijk leven is dat
pi_75467569
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Blabla, veel te makkelijk. Als die mensen naar je toe komen vinden ze het chill om wat met je doen ofzo, doe er dan ook gewoon wat mee. Als jij ze nu een keer echt nodig hebt zien ze je aankomen...
Hoe bedoel je nodig hebt? Als ik ergens mee zit dan deel ik dat met niemand. Vrienden zijn voor mij mensen waar ik leuke dingen mee doe, niet om problemen mee te delen. Want dat doe ik sowieso niet.
pi_75467608
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:06 schreef Rookert het volgende:
Wees anders gewoon een dom schaap en roep overal Insha'Allah, lekker makkelijk leven is dat
Toen ik nog geloofde was het leven veel makkelijker. Het idee dat je bij alles kan terugvallen op je geloof is toch geweldig? Ik wou dat ik nog steeds geloofde.
pi_75467649
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je nodig hebt? Als ik ergens mee zit dan deel ik dat met niemand. Vrienden zijn voor mij mensen waar ik leuke dingen mee doe, niet om problemen mee te delen. Want dat doe ik sowieso niet.
Autist

Nee, maar het is echt wel chill om dat eens te doen hoor, alles opkroppen enzo, daar wordt een mens niet vrolijk van
pi_75467685
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Toen ik nog geloofde was het leven veel makkelijker. Het idee dat je bij alles kan terugvallen op je geloof is toch geweldig? Ik wou dat ik nog steeds geloofde.
Waarom doe je dat nu dan niet meer? Je liet Allah bellen en deed de deur niet open en je kwam je afspraken niet na?

Ik heb nooit geloofd, dus ja, heb dat probleem niet zo.
pi_75467751
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:09 schreef Rookert het volgende:

[..]

Autist

Nee, maar het is echt wel chill om dat eens te doen hoor, alles opkroppen enzo, daar wordt een mens niet vrolijk van
Van vertellen ook niet hahaha! Serieus, mijn beste vriendin vertelt mij alles, echt alles. Iedere scheet die haar dwars zit deelt ze met mij. En ik hoor het graag aan, als zij zich er beter door voelt door het aan mij te vertellen dan ben ik er altijd voor haar. Maar andersom doe ik het niet, ik heb wel eens iets verteld waar ik mee zat, maar het luchtte niet op of zo. Ik prop het liever op, ik verwerk dingen gewoon op mijn eigen manier.

DAMN SERIEUS IK BEN EEN AUTIST.
pi_75467777
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef Rookert het volgende:

[..]

Eerst je bord leeg eten
en dan kotsen
Ik ben een pure Turk.
pi_75467812
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Waarom doe je dat nu dan niet meer? Je liet Allah bellen en deed de deur niet open en je kwam je afspraken niet na?

Ik heb nooit geloofd, dus ja, heb dat probleem niet zo.
Nee, geleidelijk nam mijn geloof gewoon af.
pi_75467820
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Van vertellen ook niet hahaha! Serieus, mijn beste vriendin vertelt mij alles, echt alles. Iedere scheet die haar dwars zit deelt ze met mij. En ik hoor het graag aan, als zij zich er beter door voelt door het aan mij te vertellen dan ben ik er altijd voor haar. Maar andersom doe ik het niet, ik heb wel eens iets verteld waar ik mee zat, maar het luchtte niet op of zo. Ik prop het liever op, ik verwerk dingen gewoon op mijn eigen manier.

DAMN SERIEUS IK BEN EEN AUTIST.
Naja, ieder z'n ding...

Even niveau opkrikken: pics van vriendin
pi_75467850
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:14 schreef Rookert het volgende:

[..]

Naja, ieder z'n ding...

Even niveau opkrikken: pics van vriendin
Alsof ik hier een foto van haar ga plaatsen.
pi_75467863
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

en dan kotsen
Nasty ben je ook
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tja, insha'Allah he
pi_75467886
InsAllah.
pi_75467898
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
InsAllah.
Wikipedia zei het anders

Kut-dialecten ook
pi_75467923
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Alsof ik hier een foto van haar ga plaatsen.
Alsof ik die wil zien?

Wil ik die zien? Hoe oud is ze
pi_75467933
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waarom nam je geloof af, als ik vragen mag? Of is het iets te persoonlijk? Vond je bijvoorbeeld onlogischheden of dogma's (in de Islam) waar je moeite mee had? Ik vraag het uit interesse.
pi_75467939
M'n problemen observeer en rapporteer ik (mbo - zorg ofzo ), soms met anderen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75468045
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n problemen observeer en rapporteer ik (mbo - zorg ofzo ), soms met anderen.
''Lieve dagboek,...''

Zoiets?
pi_75468057
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

''Lieve dagboek,...''

Zoiets?
Lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: