Je zou het eerder in zo'n Takkie Takkie-land als Turkije verwachten hequote:
ik kan echt niet tegen dat EinZzz!!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je zou het eerder in zo'n Takkie Takkie-land als Turkije verwachten he![]()
![]()
!!111
![]()
![]()
!!11EiNZ!!
Ik deed ook EINZ!!1 En niet EinZzz!!! Die laatste is ook gewoon kut :'_quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan echt niet tegen dat EinZzz!!!!![]()
Niet dat de deelnames van Turkije aan het Europees Songfestival zo geweldig zijn, maar daarbuiten zijn Turken wel beter.
Nu zit dat deuntje in mn kopquote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Met Sertab Erener.![]()
Athena en Mor ve Otesi waren pas goed.
Defineerquote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie ook weleens last van constant zelfbewustzijn?
Dat is het probleem, ik kan het niet definiėren, heb geen idee hoe ik het moet uitleggen. Maar ik doe een poging:quote:
Heet dat niet gewoon onzekerheid over hoe je overkomt op de rest?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kan het niet definiėren, heb geen idee hoe ik het moet uitleggen. Maar ik doe een poging:
Dus dat je steeds bewust bent van jezelf, bij alles wat je doet. Ik heb daar de laatste paar maanden last van. Het lijkt wel alsof ik bij alles wat ik doe toekijk hoe ik het doe, toekijk hoe ik praat, dus steeds bewust zijn van alles wat je doet en denkt. Het is echt onmogelijk geworden om gewoon op te gaan in een moment. Alsof iemand constant een spiegel voor je houd waar je door afgeleid wordt.
Ik weet niet of je het een beetje snapt, maar zoiets dus.
Nee, ik heb het niet alleen als ik bij anderen ben. Ik heb het ieder moment van de dag, dus ook wanneer ik alleen ben. Soms is er ook een gevoel van onzekerheid, maar dat is niet de reden.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon onzekerheid over hoe je overkomt op de rest?
Ik ben me meer bewust geworden van mezelf, maar niet op deze manier, het leidt me niet zo erg af. Het is bij mij zo (ok dit komt volgens mij best raar over) dat ik denk: wat ben ik eigenlijk? Ik ben gewoon wat stof dat hier op een stoel zit. Wat doe ik? Ik denk, maar toch voelt het zo leeg. Ik beweeg en maak wat geluiden en anderen snappen me. Hoe duidelijk is m'n lichaamstaal? Denk niet dat dit was wat je bedoelde, maar goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kan het niet definiėren, heb geen idee hoe ik het moet uitleggen. Maar ik doe een poging:
Dus dat je steeds bewust bent van jezelf, bij alles wat je doet. Ik heb daar de laatste paar maanden last van. Het lijkt wel alsof ik bij alles wat ik doe toekijk hoe ik het doe, toekijk hoe ik praat, dus steeds bewust zijn van alles wat je doet en denkt. Het is echt onmogelijk geworden om gewoon op te gaan in een moment. Alsof iemand constant een spiegel voor je houd waar je door afgeleid wordt.
Ik weet niet of je het een beetje snapt, maar zoiets dus.
Haha, ik ben pas de afgelopen twee jaar echt bewust geworden van mezelf. Maar de laatste tijd is het wel alsof ik alleen maar bewust ben van mezelf. Ik word bij alles wat ik doe afgeleid door mezelf en gedachten..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben me meer bewust geworden van mezelf, maar niet op deze manier, het leidt me niet zo erg af. Het is bij mij zo (ok dit komt volgens mij best raar over) dat ik denk: wat ben ik eigenlijk? Ik ben gewoon wat stof dat hier op een stoel zit. Wat doe ik? Ik denk, maar toch voelt het zo leeg. Ik beweeg en maak wat geluiden en anderen snappen me. Hoe duidelijk is m'n lichaamstaal? Denk niet dat dit was wat je bedoelde, maar goed.
Hmm, apart dat je er zo druk mee bezig bent dan... Niks veranderd afgelopen maanden wat het kan zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet alleen als ik bij anderen ben. Ik heb het ieder moment van de dag, dus ook wanneer ik alleen ben. Soms is er ook een gevoel van onzekerheid, maar dat is niet de reden.
Dat is gewoon filosofiequote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben me meer bewust geworden van mezelf, maar niet op deze manier, het leidt me niet zo erg af. Het is bij mij zo (ok dit komt volgens mij best raar over) dat ik denk: wat ben ik eigenlijk? Ik ben gewoon wat stof dat hier op een stoel zit. Wat doe ik? Ik denk, maar toch voelt het zo leeg. Ik beweeg en maak wat geluiden en anderen snappen me. Hoe duidelijk is m'n lichaamstaal? Denk niet dat dit was wat je bedoelde, maar goed.
[taalnazi-modus]quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
Turkie Turkie is niet dom want Turkie draagt een luier om!
Dat noemen ze ook wel eens 'volwassen worden'.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, ik ben pas de afgelopen twee jaar echt bewust geworden van mezelf. Maar de laatste tijd is het wel alsof ik alleen maar bewust ben van mezelf. Ik word bij alles wat ik doe afgeleid door mezelf en gedachten..
Ja het is ook wel apart.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmm, apart dat je er zo druk mee bezig bent dan... Niks veranderd afgelopen maanden wat het kan zijn?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |