Je zou het eerder in zo'n Takkie Takkie-land als Turkije verwachten hequote:
ik kan echt niet tegen dat EinZzz!!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je zou het eerder in zo'n Takkie Takkie-land als Turkije verwachten he![]()
![]()
!!111
![]()
![]()
!!11EiNZ!!
Ik deed ook EINZ!!1 En niet EinZzz!!! Die laatste is ook gewoon kut :'_quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan echt niet tegen dat EinZzz!!!!![]()
Niet dat de deelnames van Turkije aan het Europees Songfestival zo geweldig zijn, maar daarbuiten zijn Turken wel beter.
Nu zit dat deuntje in mn kopquote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
Met Sertab Erener.![]()
Athena en Mor ve Otesi waren pas goed.
Defineerquote:Op woensdag 9 december 2009 23:27 schreef Bortecinem het volgende:
Hebben jullie ook weleens last van constant zelfbewustzijn?
Dat is het probleem, ik kan het niet definiëren, heb geen idee hoe ik het moet uitleggen. Maar ik doe een poging:quote:
Heet dat niet gewoon onzekerheid over hoe je overkomt op de rest?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kan het niet definiëren, heb geen idee hoe ik het moet uitleggen. Maar ik doe een poging:
Dus dat je steeds bewust bent van jezelf, bij alles wat je doet. Ik heb daar de laatste paar maanden last van. Het lijkt wel alsof ik bij alles wat ik doe toekijk hoe ik het doe, toekijk hoe ik praat, dus steeds bewust zijn van alles wat je doet en denkt. Het is echt onmogelijk geworden om gewoon op te gaan in een moment. Alsof iemand constant een spiegel voor je houd waar je door afgeleid wordt.
Ik weet niet of je het een beetje snapt, maar zoiets dus.
Nee, ik heb het niet alleen als ik bij anderen ben. Ik heb het ieder moment van de dag, dus ook wanneer ik alleen ben. Soms is er ook een gevoel van onzekerheid, maar dat is niet de reden.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heet dat niet gewoon onzekerheid over hoe je overkomt op de rest?
Ik ben me meer bewust geworden van mezelf, maar niet op deze manier, het leidt me niet zo erg af. Het is bij mij zo (ok dit komt volgens mij best raar over) dat ik denk: wat ben ik eigenlijk? Ik ben gewoon wat stof dat hier op een stoel zit. Wat doe ik? Ik denk, maar toch voelt het zo leeg. Ik beweeg en maak wat geluiden en anderen snappen me. Hoe duidelijk is m'n lichaamstaal? Denk niet dat dit was wat je bedoelde, maar goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kan het niet definiëren, heb geen idee hoe ik het moet uitleggen. Maar ik doe een poging:
Dus dat je steeds bewust bent van jezelf, bij alles wat je doet. Ik heb daar de laatste paar maanden last van. Het lijkt wel alsof ik bij alles wat ik doe toekijk hoe ik het doe, toekijk hoe ik praat, dus steeds bewust zijn van alles wat je doet en denkt. Het is echt onmogelijk geworden om gewoon op te gaan in een moment. Alsof iemand constant een spiegel voor je houd waar je door afgeleid wordt.
Ik weet niet of je het een beetje snapt, maar zoiets dus.
Haha, ik ben pas de afgelopen twee jaar echt bewust geworden van mezelf. Maar de laatste tijd is het wel alsof ik alleen maar bewust ben van mezelf. Ik word bij alles wat ik doe afgeleid door mezelf en gedachten..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben me meer bewust geworden van mezelf, maar niet op deze manier, het leidt me niet zo erg af. Het is bij mij zo (ok dit komt volgens mij best raar over) dat ik denk: wat ben ik eigenlijk? Ik ben gewoon wat stof dat hier op een stoel zit. Wat doe ik? Ik denk, maar toch voelt het zo leeg. Ik beweeg en maak wat geluiden en anderen snappen me. Hoe duidelijk is m'n lichaamstaal? Denk niet dat dit was wat je bedoelde, maar goed.
Hmm, apart dat je er zo druk mee bezig bent dan... Niks veranderd afgelopen maanden wat het kan zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet alleen als ik bij anderen ben. Ik heb het ieder moment van de dag, dus ook wanneer ik alleen ben. Soms is er ook een gevoel van onzekerheid, maar dat is niet de reden.
Dat is gewoon filosofiequote:Op woensdag 9 december 2009 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben me meer bewust geworden van mezelf, maar niet op deze manier, het leidt me niet zo erg af. Het is bij mij zo (ok dit komt volgens mij best raar over) dat ik denk: wat ben ik eigenlijk? Ik ben gewoon wat stof dat hier op een stoel zit. Wat doe ik? Ik denk, maar toch voelt het zo leeg. Ik beweeg en maak wat geluiden en anderen snappen me. Hoe duidelijk is m'n lichaamstaal? Denk niet dat dit was wat je bedoelde, maar goed.
[taalnazi-modus]quote:Op woensdag 9 december 2009 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
Turkie Turkie is niet dom want Turkie draagt een luier om!
Dat noemen ze ook wel eens 'volwassen worden'.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, ik ben pas de afgelopen twee jaar echt bewust geworden van mezelf. Maar de laatste tijd is het wel alsof ik alleen maar bewust ben van mezelf. Ik word bij alles wat ik doe afgeleid door mezelf en gedachten..
Ja het is ook wel apart.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmm, apart dat je er zo druk mee bezig bent dan... Niks veranderd afgelopen maanden wat het kan zijn?
[..]
Hoe erg ben je je dan van jezelf bewust dat je constant bent afgeleid door je gedachtes over jezelf? Het is makkelijk om afgeleid te worden door gedachtes, maar ik denk dat je je wel heel erg bewust van jezelf moet zijn, wil je constant afgeleid worden door je eigen gedachtes. Stoort het je tijdens het praten? Lezen? Ik volg anderen niet meer zo goed en ik wil niet ongeinteresseerd overkomen, dus zeg ik maar eerlijk dat ik even in gedachte bezig ben.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, ik ben pas de afgelopen twee jaar echt bewust geworden van mezelf. Maar de laatste tijd is het wel alsof ik alleen maar bewust ben van mezelf. Ik word bij alles wat ik doe afgeleid door mezelf en gedachten..
What ever.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[taalnazi-modus]
Het is óf '...heeft een luier om' óf '...draagt een luier'.![]()
[/taalnazi-modus]
Haha, nee ik denk dat wat Bilmiyorem vertelde volwassen worden is, dat heb ik ook gehad. Maar dit is een ander gevoel, niet prettig iig.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel eens 'volwassen worden'.Sommige mensen slaan deze periode over en stemmen dan PVV.
![]()
Dat heb ik nu dus met school, niet dat het een handige gedachte is, hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hmm, apart dat je er zo druk mee bezig bent dan... Niks veranderd afgelopen maanden wat het kan zijn?
[..]
Dat is gewoon filosofieJe moet eens nadenken hoe ziek weinig je voorstelt ten opzichte van de rest. Je kijkt naar het heelal en dan is er zoveel meer daarbuiten dan jij die zich alleen maar druk maakt om dingetjes als school of carrière ofzo. Het is gewoon zo onbenullig als je erover nadenkt
Hmm... Zou het misschien post-natale autisme kunnen zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, nee ik denk dat wat Bilmiyorem vertelde volwassen worden is, dat heb ik ook gehad. Maar dit is een ander gevoel, niet prettig iig.
Hehehe PVV.
Ja, het kutte is wel dat het voor jou boeiend is, jij zit er meequote:Op woensdag 9 december 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat heb ik nu dus met school, niet dat het een handige gedachte is, hoor.
Het is echt constant en met alles. Ik kan gewoon niet meer opgaan in een moment. Ik ga dan vaak ook denken aan mijn eigen gedachten, waarom ik zo denk en zoquote:Op woensdag 9 december 2009 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe erg ben je je dan van jezelf bewust dat je constant bent afgeleid door je gedachtes over jezelf? Het is makkelijk om afgeleid te worden door gedachtes, maar ik denk dat je je wel heel erg bewust van jezelf moet zijn, wil je constant afgeleid worden door je eigen gedachtes. Stoort het je tijdens het praten? Lezen? Ik volg anderen niet meer zo goed en ik wil niet ongeinteresseerd overkomen, dus zeg ik maar eerlijk dat ik even in gedachte bezig ben.
Wtf is dat? Maar even serieus, ik herken wel veel symptomen van Autisme in mezelf, hehe. Maar ik geloof dat ik ADHD (of ADD) heb, en die lijken wel een ietsje beetje op elkaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm... Zou het misschien post-natale autisme kunnen zijn?
Ik heb hier vooral last van op school (dit klinkt "hoog", maar je moet het niet zo opvatten), het is gewoon niet zo leuk meer, ook bij sommige vrienden niet meer, terwijl ik het altijd heel leuk met ze had. Het maakt me verder ook niet uit dat het contact mindert, maar wel de sfeer als ik bij ze ben, blijf ze wel aardig vinden en zou het contact niet verbreken door zoiets. Alleen jammer dat we elkaar veel minder spreken.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha, nee ik denk dat wat Bilmiyorem vertelde volwassen worden is, dat heb ik ook gehad. Maar dit is een ander gevoel, niet prettig iig.
Hehehe PVV.
Wat stel jij je voor bij pre-natale autisme?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm... Zou het misschien post-natale autisme kunnen zijn?
Ga gewoon met een intelligent iemand praten, beetje diep filosoferen is vast al gezondquote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is echt constant en met alles. Ik kan gewoon niet meer opgaan in een moment. Ik ga dan vaak ook denken aan mijn eigen gedachten, waarom ik zo denk en zo
Damn, misschien moet ik maar eens naar een psycholoog of zo. Ik draai door.
Filosoferen met (intelligente) vrienden doe ik regelmatig, maar dit is anders.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat stel jij je voor bij pre-natale autisme?![]()
[..]
Ga gewoon met een intelligent iemand praten, beetje diep filosoferen is vast al gezond
Ja, terwijl het eigenlijk niet eens zo erg is. Ik ga niet dood als ik m'n diploma niet haal, misschien ben ik een paar jaar later klaar. Ik maak me nu dan zo druk over die paar jaar, terwijl mensen met echte problemen hier jaloers op kunnen zijn. Best ziek.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, het kutte is wel dat het voor jou boeiend is, jij zit er mee
Hmm, ik snap je niet echt?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb hier vooral last van op school (dit klinkt "hoog", maar je moet het niet zo opvatten), het is gewoon niet zo leuk meer, ook bij sommige vrienden niet meer, terwijl ik het altijd heel leuk met ze had. Het maakt me verder ook niet uit dat het contact mindert, maar wel de sfeer als ik bij ze ben, blijf ze wel aardig vinden en zou het contact niet verbreken door zoiets. Alleen jammer dat we elkaar veel minder spreken.
Ach, nu ben je je veel bewuster van die jaren, later gaat de tijd sneller. Kan je nu beter even snel doorleren en genieten van langzame chille jarenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, terwijl het eigenlijk niet eens zo erg is. Ik ga niet dood als ik m'n diploma niet haal, misschien ben ik een paar jaar later klaar. Ik maak me nu dan zo druk over die paar jaar, terwijl mensen met echte problemen hier jaloers op kunnen zijn. Best ziek.Aan de andere kant: ik ga niet helemaal stoppen met me druk maken om m'n eigen "problemen", omdat het slechter kan. Wat zijn die paar jaar nou eigenlijk in een mensenleven...
Denk je dat een psycholoog je echt zou kunnen helpen? Ik heb last van hetzelfde gevolg, maar de oorzaak is niet precies hetzelfde. Ik kan me ook totaal niet meer concentreren op gesprekken, ik zit heel diep in gedachte, dan denk ik even: stop voor 5 minuten, je kan zo weer verder denken. Niet dat het lukt, het is bij mij ook geen desinteresse, want ik kan me ook niet concentreren op iets wat ik eigenlijk leuk vind.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is echt constant en met alles. Ik kan gewoon niet meer opgaan in een moment. Ik ga dan vaak ook denken aan mijn eigen gedachten, waarom ik zo denk en zo
Damn, misschien moet ik maar eens naar een psycholoog of zo. Ik draai door.
Haha, we hebben best veel met elkaar gemeen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Denk je dat een psycholoog je echt zou kunnen helpen? Ik heb last van hetzelfde gevolg, maar de oorzaak is niet precies hetzelfde. Ik kan me ook totaal niet meer concentreren op gesprekken, ik zit heel diep in gedachte, dan denk ik even: stop voor 5 minuten, je kan zo weer verder denken. Niet dat het lukt, het is bij mij ook geen desinteresse, want ik kan me ook niet concentreren op iets wat ik eigenlijk leuk vind.
Serieus een kutte eigenschap, doe er wat aan en houd die vrienden bij je, kan je tenminste op een paar mensen terugvallen die je steunen buiten familie. Erg waardevol.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, ik snap je niet echt?
Maar heb je ook dat je soms denkt van fuck jullie? Ik heb het afgelopen jaar 2/3 goede vrienden verloren, en het komt deels door mezelf. En het doet me echt totaal niks, en dat terwijl we altijd heel close met elkaar waren. Ik ben echt slecht in het onderhouden van vriendschappen, vaak moet het van de andere kant komen, ik kan gerust maanden niks van mij laten horen.
'Post-nataal' betekent 'na de geboorte'. Ik gebruikte het woord omdat een autistisch kind dat, bij mijn weten, vanaf de geboorte al is. En gezien jij zegt de symptomen pas op je 19e waar te nemen...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf is dat? Maar even serieus, ik herken wel veel symptomen van Autisme in mezelf, hehe. Maar ik geloof dat ik ADHD (of ADD) heb, en die lijken wel een ietsje beetje op elkaar.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat stel jij je voor bij pre-natale autisme?![]()
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Post-nataal' betekent 'na de geboorte'. Ik gebruikte het woord omdat een autistisch kind dat, bij mijn weten, vanaf de geboorte al is. En gezien jij zegt de symptomen pas op je 19e waar te nemen...
Maar ik zat natuurlijk met je te dollen.
Ehm, euwkeeeeeey.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Post-nataal' betekent 'na de geboorte'. Ik gebruikte het woord omdat een autistisch kind dat, bij mijn weten, vanaf de geboorte al is. En gezien jij zegt de symptomen pas op je 19e waar te nemen...
Maar ik zat natuurlijk met je te dollen.
Ja, ik denk dan ook echt fuck jullie.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, ik snap je niet echt?
Maar heb je ook dat je soms denkt van fuck jullie? Ik heb het afgelopen jaar 2/3 goede vrienden verloren, en het komt deels door mezelf. En het doet me echt totaal niks, en dat terwijl we altijd heel close met elkaar waren. Ik ben echt slecht in het onderhouden van vriendschappen, vaak moet het van de andere kant komen, ik kan gerust maanden niks van mij laten horen.
Ja, voel je maar meteen weer aangevallen joh!...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |