Die mongool moeten ze gelijk van de radio afhalen, totaal geen verstand van Hardstyle en zijn engels is zeer slecht! Irriteer me altijd dood aan hem!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik kots nog ff op Jeff E voordat ik wegga..Jeff E
!
Mee eens, vette track!quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Psychedelic? Ik vind het echt een zeer dikke plaat en wacht erop tot dat ie in goede kwaliteit ergens te vinden is.
whehe kenker, das nie kortquote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef ElDani het volgende:
Jaarmix bijna af. Tot nu toe: 5 uur 22 minuten. Komt nog +/- 20 minuten bij + een intro.
edit: AF! 6 uur en 5 minuten!
Nu nog intro fixen, dan zijn we klaar. Zoek nog steeds naar een mooi geluidsfragment of een mooi geluid.
Vind Dreamcatcher beterquote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Psychedelic? Ik vind het echt een zeer dikke plaat en wacht erop tot dat ie in goede kwaliteit ergens te vinden is.
Inderdaad een dikke plaat, jammer dat ie nog niet uit is.quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Time Outquote:Op zondag 20 december 2009 19:08 schreef LtNoX het volgende:
Vannacht Noisecontrollers in Gemert. Niet speciaal veel van verwacht, maar wat een heldenset. Hoopte op wat nieuwe NC promos, maar als dan oook nog Psychedelic, Live For The Moment & een plaat waar ik de naam alweer van vergeten ben voorbijkomen, achter elkaar, naast een grote lading andere nieuwe platen, maak je mijn avond.
Vette zaal ook nog, geluid was snoeihard, lichteffecten zeeer nice. Prima avond.
Had jij laatst niet ook al een scooter kaduuk gereden?quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
Gister afgesneden tijdens het inhalen.. nissan sunny van m'n moeder total loss
Lekker dan zeg. Ik weet al wel wat mijn moeder zou doen als ik met een auto van haar total loss aan kom zetten.. Oorlog.quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
Gister afgesneden tijdens het inhalen.. nissan sunny van m'n moeder total loss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |