en de rest van het centrum van gouda zeker...quote:
Thuiswerken? Lijkt me echt een gevalletje overmacht.quote:ik heb morgen waarschijnlijk ook een uitdaging...
vandaag lag zo'n beetje de hele dag het OV plat... vermoedelijk rijdt morgen mijn trams ook niet...
thuiswerken... als dat zou kunnen zou ik het wel doen..quote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
en de rest van het centrum van gouda zeker...
Toen ik thuis kwam moest mijn auto nog geduwd omdat ik anders de brug niet over kwam...
[..]
Thuiswerken? Lijkt me echt een gevalletje overmacht.
Tis dat ik morgen mijn laptop op een specifieke switchport in een specifieke switch op specifieke locatie moet aansluiten, anders was ik ook mooi thuis gebleven. (en dan had ik de hele dag kunnen spenderen aan het uitgraven van mijn auto, want hij moet sowieso van die plek weg voor de parkeerdienst langs komt met hun bonnenboekje)
Als er voor de rest niemand op zijn werkplek is, valt er weinig te ondersteunen lijkt me...quote:Op zondag 20 december 2009 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
thuiswerken... als dat zou kunnen zou ik het wel doen..
maar aangezien ik werkplekondersteuner ben, ben ik 1 van de weinige die juist WEL op locatie moet zijn voor storingen e.d.
probleem is dat wij ook tape wissels enzo regelen....quote:Op zondag 20 december 2009 23:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
Als er voor de rest niemand op zijn werkplek is, valt er weinig te ondersteunen lijkt me...
Hier ook.quote:Op maandag 21 december 2009 06:02 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat wij ook tape wissels enzo regelen....
er rijdt iig geeen OV, dus wordt weer leuk
Dat had ik zondag dus ook. Vanaf Den Haag HS reden er geen treinen, en was er een of andere allochtoon die de NS moest vertegenwoordigen. Gebrekkig nederlands, dus maar zelf naar Centraal gelopen, waar er wel een trein reed naar Leidenquote:Op maandag 21 december 2009 09:58 schreef mschol het volgende:
om 6:45 ben ik weggegaan van huis.. 8:00 was ik op lokatie(normaal doe ik daar max 40 minuten over)
Nou, vanmorgen toch mijn auto van zijn plek gekregen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef Cothen het volgende:
en de rest van het centrum van gouda zeker...
zou ik niet, je betaalt er nu de hoofdprijs voor en waarschijnlijk gaat het dooien tegen de tijd dat ze er goed en wel onder zitten.quote:Op maandag 21 december 2009 09:13 schreef phluphy het volgende:
Ondertussen ga ik kijken of ik winterbanden kan regelen. Ik kom het dorp hier amper uit.
Oh ja, daar zeg je wat.quote:Op maandag 21 december 2009 12:44 schreef Cothen het volgende:
[..]
zou ik niet, je betaalt er nu de hoofdprijs voor en waarschijnlijk gaat het dooien tegen de tijd dat ze er goed en wel onder zitten.
Ligt er een beetje aan wat voor banden je er voor krijgt (en om wat voor auto het gaat)quote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef phluphy het volgende:
Oh ja, daar zeg je wat.![]()
De dealer zei dat het ¤ 499 zou kosten voor banden incl. stalen velgen.
Is dat duur?![]()
Ik vraag me nog steeds af waarom ze dat verplicht stellen, ik heb genoeg mensen met winterbanden vandaag zien glijden.quote:Het stomme is, hier in Duitsland zijn winterbanden verplicht, dus ik moet het toch een keer regelen. We waren er alleen een beetje laat mee.
Het is echt wel een stuk minder, je hebt veel meer zijwaartse grip (minder snel uit de bocht vliegen) en ook veel meer voorwaartse grip, dus minder slip bij optrekken en een kortere remweg...quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef Cothen het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom ze dat verplicht stellen, ik heb genoeg mensen met winterbanden vandaag zien glijden.
Je hebt met winterbanden meer grip, dus je hebt minder snel ABS nodig. Feit is dat als je goed remt, dus precies zo hard dat je net geen ABS nodig hebt omdat je wielen net niet blokkeren, je remweg korter is dan als ABS wel ingrijpt...quote:Op maandag 21 december 2009 15:21 schreef phluphy het volgende:
Ik heb een beetje rondgebeld, het goedkoopste was ¤ 450. Maar ik ga toch naar de duurdere, want die leveren sneller.
En ja, ik vind het ook onzin dat het verplicht is. Ik vang met mijn ABS meer op dan met winterbanden, denk ik.
Maar ik moet wel, mocht ik ooit een ongeluk krijgen, dan keert de verzekering niets uit als ik op zomerbanden rijd.
Niet zo moeilijk praten hé.quote:Op maandag 21 december 2009 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt met winterbanden meer grip, dus je hebt minder snel ABS nodig. Feit is dat als je goed remt, dus precies zo hard dat je net geen ABS nodig hebt omdat je wielen net niet blokkeren, je remweg korter is dan als ABS wel ingrijpt...
Sorry, ik zal het in vrouwentaal uitleggen:quote:
Dank je wel Bart!quote:Op maandag 21 december 2009 16:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het in vrouwentaal uitleggen:
ABS is niet heilig. Goed remmen werkt beter.
Tof!quote:
Hier hetzelfde, eind januari naar Turkije (of naar Tunesië/Egypte mits goede aanbieding)quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tof!
Ik wil mijn dagen een beetje opsparen, omdat we al vrij vroeg in het jaar (februari) op vakantie gaan. Anders heb ik de rest van het jaar bijna geen dagen meer.![]()
Over 2 maanden zit ik gewoon met mijn bips in het caribische zand!
Zou eigenlijk 2 weekjes vrij zijn maar ga in january in het penthouse hier boven wonen dus 2e week maar die week opgeschovenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tof!
Ik wil mijn dagen een beetje opsparen, omdat we al vrij vroeg in het jaar (februari) op vakantie gaan. Anders heb ik de rest van het jaar bijna geen dagen meer.![]()
Over 2 maanden zit ik gewoon met mijn bips in het caribische zand!
Laten we het er op houden dat er wat dingen in onze situatie zijn veranderdquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:50 schreef phluphy het volgende:
Ook al toffe plannen Bart!![]()
En Sir Harry, ga je alWEER verhuizen? Wrom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |