bronquote:The World Will Stop Turning In 2010
When are we going to start a foundation to help the endangered species known as the soap opera? They are all thirstay and in dire need of a drop of water in the form of 300,000 viewers at least. Unfortunately, it's too late for As The World Turns and it will breathe its last breath in September 2010. CBS issued this statement:
As The World Turns, the long-running daytime drama, will complete its final season on the CBS Television Network in September 2010. CBS has decided not to renew the show for the 2010/2011 broadcast season, thereby ending its 54-year run on the Network.
"Throughout our history, As The World Turns
has remained dedicated to sharing compelling stories that have entertained fans for more than five decades," said Executive Producer Chris Goutman. "We are disappointed and saddened by the news that the show is not being renewed. It will certainly be a loss for all of us, and for the show's loyal audience."
You better tightly hug your favorite soap opera of choice, because it might be next! This is terrible news, because this means there will be less catfights, man stealing, baby switching and gold digging on TV.
And ATWT really tried! They did. They even had a dude-on-dude action on their show:
Only in America.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Confetti het volgende:
Die serie die niet eens een fatsoenlijke camera kan kopen?![]()
Ziet er altijd zo wazig uit
quote:Television Network in September 2010. CBS has decided not to renew the show for the 2010/2011 broadcast season, thereby ending its 54-year run on the Network.
Wtfquote:thereby ending its 54-year run on the Network.
Mensen die het verschil tussen NTSC en PAL niet kennenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Confetti het volgende:
Die serie die niet eens een fatsoenlijke camera kan kopen?![]()
Ziet er altijd zo wazig uit
Half uurtje per dag geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef Roi het volgende:
Mensen die dat kijken verdienen een nekschot.
Neequote:
Waarom? Mag ik ook een uurtje genieten? Als het aan mijn man ligt is het alleen maar voetbal en sport, Discovery en NGC. Daar wordt je toch moe van? Dat uurtje is de enige kans dat ik een keer rustig tv kan kijken.quote:
op 1 na langst lopendequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat is de langstlopende schijtsoap ter wereld??
Werd een keer tijd
bijna uur dusquote:
Aan alle reacties hierboven te zien zal het niet echt gemist wordenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef Mylene het volgende:
Terwijl As The World Turns hier in Nederland goed wordt bekeken is dat in de VS een ander verhaal. [...] Enige pluspuntje is dat RTL 4 nog wel even vooruit kan omdat ze achter lopen met de VS.
[..]
Gaam jullie het ook zo missen?
Volgens mij nu de langstlopende omdat Guiding Light (de oudste) een tijd geleden is gestopt..quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
op 1 na langst lopende![]()
OT: NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nee, dat was '(The) Guiding Light'. Die heeft het eerst 15 jaar op de radio volgehouden, en toen 57 jaar op TV. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Guiding_Light )quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat is de langstlopende schijtsoap ter wereld??
Zo zo, iemand van de oude gardequote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 @ 20:12 schreef Qwea het volgende:
Ik heb heeeeel wat jaren gekeken... maar de laatste tijd kijk ik niet meer. Het is zo onzinnig en debiel gewordenhet slaat echt nergens meer op. Plus dat een deel van de cast vervangen is voor mensen die IMHO niet eens normaal kunnen acteren.
Jammer.
quote:
Ik niet echt maar mijn moeder wel. Gelukkig heeft ze nog de bold and the beautiful.quote:
(13800 / 3) * 20 euro...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef MissMSX het volgende:
Gelukkig kunnen we nog 54 jaar vooruit met de herhalingen
En wat zou de volledige serie op DVD kosten?
Aldus iemand die zelf GTST kijktquote:Op woensdag 9 december 2009 07:43 schreef Panda72 het volgende:
Nu nog de meest verschrikkelijke soap allertijden the Bold en the Beautiful nog van de buis en het feest is compleet.Hoeven wij die rotkoppen van Rits, Broek en al die andere soapactreutels uit deze serie niet meer te zien.
Zeker wetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef Mylene het volgende:
Dat snap ik dus niet he. The Bold blijft wel, echt een achterlijke serie met een ongeloofwaardige verhaallijn. En ATWT moet weg.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:43 schreef Panda72 het volgende:
Nu nog de meest verschrikkelijke soap allertijden the Bold en the Beautiful nog van de buis en het feest is compleet.Hoeven wij die rotkoppen van Rits, Broek en al die andere soapactreutels uit deze serie niet meer te zien.
Met ATWT op Nr. 1 en de 9/11 aanslagen op Nr. 2quote:Op woensdag 9 december 2009 00:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
RTL herhaalt denk ik de serie met alle plezier tot 2025
En SBS gaat er de 25 meest SCHOKKENDE MOMENTEN van uitzenden
Nee de verhaallijn van ATWT is lekker geloofwaardig.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he. The Bold blijft wel, echt een achterlijke serie met een ongeloofwaardige verhaallijn. En ATWT moet weg.
Ja, Kim, Bob en Nancy. Oh en Lisa niet te vergeten.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:23 schreef Scorpie het volgende:
Er zaten serieus acteurs in die al 49 jaar meespelen? Wtf?
Ik weet leukere manieren om te genietenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom? Mag ik ook een uurtje genieten?
Sbs6 gaat het kopenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:47 schreef BasEnAad het volgende:
Weer een hoop publiciteit. De soap zal wel verkocht worden aan een andere zender en gewoon doorgaan.
Dat dus! wat ga ik dit missen zegquote:Op woensdag 9 december 2009 09:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet he. The Bold blijft wel, echt een achterlijke serie met een ongeloofwaardige verhaallijn. En ATWT moet weg.
bij atwt zijn ze nu net begonnen aan de verkiezingscampagne die door obama gewonnen gaat worden. Dus zo ver lopen we achterquote:Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Wazeggie het volgende:
He gaat de laatste aflevering eindigen? Een al geluk of juist dood en verderf? En hoe ver loopt nl eigenlijk achter?
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef Mylene het volgende:
Terwijl As The World Turns hier in Nederland goed wordt bekeken is dat in de VS een ander verhaal. Reden genoeg voor CBS om de stekker eruit te trekken. En dat is niet leuk. Enige pluspuntje is dat RTL 4 nog wel even vooruit kan omdat ze achter lopen met de VS.
[..]
bron
Zo'n vaart gaat het niet lopen.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:47 schreef BasEnAad het volgende:
Weer een hoop publiciteit. De soap zal wel verkocht worden aan een andere zender en gewoon doorgaan.
Waarom gun jij anderen hun pleziertje niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopelijk gebeurt dat ook met de Nederlandse: ONM verdwijnt en uit GTST mag de stekker er ook uit.
Dit is niet in het kader van een ander iets misgunnen, dit is gewoon mijn kruistocht tegen idiocratie.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waarom gun jij anderen hun pleziertje niet?
dat doet hij toch? Door het stoppen van deze shit, doet hij veel mensen een plezierquote:Op woensdag 9 december 2009 17:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waarom gun jij anderen hun pleziertje niet?
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:04 schreef wise het volgende:
wtf is er boeiend aan een soap-serie?¡¡¡
altijd dezelfde dingen zoals;
als er iemand neer wordt geschoten, je de dader vaag op de achtergrond ziet met op de voorgrond een handpistool. Volgende shot²² is dan meestal het slachtoffer wat dood ligt te gaan en zelf (of omstanders die zich om hem bekommeren) heel wazig (en vol ongeloof) naar de dader kijken, waarna de scene eindigt.
Talloze "blikken" van personen bij bepaalde scene's. Deze blikken eindigen dan meestal in een bevroren shot waarna de aflevering is afgelopen.
Personages zijn binnen 5 sec 50km verderop.
Altijd druk in cafe's ect. Met van die duidelijk gecaste "knappe" mensen.
i lolled
das een knap persoon in zo'n pak (zoals dushi bij van dijk)quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:08 schreef wise het volgende:
[..]
das een knap persoon in zo'n pak (zoals dushi bij van dijk)
Dat zou op zich geen gekke zet zijn, in Nederland hebben ze bijna net zoveel kijkers als in heel Amerikaquote:
stil nouquote:
quote:
quote:
Datquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:30 schreef Roi het volgende:
Mensen die dat kijken verdienen een nekschot.
Idd zeg! Hoeveel keer heeft Brooke wel niet het bed gedeeld met Ridgequote:Op woensdag 9 december 2009 17:10 schreef Acinonyx het volgende:
Ik vind het wel jammer:: het is en was IMO altijd de enige soap waar af en toe nog een beetje actie en spanning in zat en tenminste iets gebeurde en niet altijd hetzelfde gejank, iets dat ik van die langdradige kwijlzooi als The Bold en al die meuk niet kan zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |