De ribbels zou door beschadigingen aan matrix kunnen komen doordat er bijvoorbeeld eens iets hard op je vinger is gevallen. Daar doe je helaas helemaal niets aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Laatst merkte iemand de ribbels in mijn duimnagel al op. Het geval wil dat beide duimnagels scheef groeien. Qua bovenaanzicht niet heel goed zichtbaar maar als ik tegen de top van mijn vinger aankijk zeg maar dan zie je zeer duidelijk dat 1 kant van mijn duimnagel gigantisch naar beneden groeit![]()
Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen??
Het loopt dus niet mooi in een boog maar meer in een driehoek...
Heb overigens maar aan 1 kant ribbels
quote:
Oh.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Misstique het volgende:
Nee muts. Ik bedoel van je eigen schrijfsels.
Oh ik heb dat ook gedaan. Pijnlijk!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Een ridgefiller zou dus niet enkel voor diepere groeven gebruikt kunnen worden maar ook voor vrij oppervlakkige oneffenheden? Je ziet het niet heel goed maar met metallic kleuren (die ik juist zo leuk vind) heel erg goed en dat is wel lelijk..
Ik vrees ook dat een deel is gekomen door het obsessief bijten van velletjes naast mijn nagels, waar ik nog steeds niet volledig van af ben. Dit doe ik al 18 jaar en voorheen echt tot bloedens toe. Mijn vingers waren tartaartjes
Ooh daar heb ik ook hele erge last van! vooral mijn pinkje is helemaal rood, opgezwollen en krom gaan staan daardoorquote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Een ridgefiller zou dus niet enkel voor diepere groeven gebruikt kunnen worden maar ook voor vrij oppervlakkige oneffenheden? Je ziet het niet heel goed maar met metallic kleuren (die ik juist zo leuk vind) heel erg goed en dat is wel lelijk..
Ik vrees ook dat een deel is gekomen door het obsessief bijten van velletjes naast mijn nagels, waar ik nog steeds niet volledig van af ben. Dit doe ik al 18 jaar en voorheen echt tot bloedens toe. Mijn vingers waren tartaartjes
Ik kan het niet uitstaan als mijn nagels niet gelijk zijn dus ik zou ze allemaal kort vijlen. Mooi excuus om de vampy kleuren weer uit de kast te halen en wat full nail konad plates te gebruiken.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Assiej het volgende:
Dit topic gaat echt als warme broodjes over de toonbank
Wat doen jullie?
Ik heb in dit geval lange nagels
maar er zijn er 2 korter, duim van rechts
en van links de middel vinger
laten jullie het dan zo of vijlen jullie alles kort? ...
bij 1 of 2 wil ik er nog wel eens een nepper opplakken maar bij 3 of meer gaat de hele boel gelijk op gelijke lengte, ik heb nu dus ( zoals elke herfst/winter) allemaal korte nageltjesquote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Assiej het volgende:
Dit topic gaat echt als warme broodjes over de toonbank
Wat doen jullie?
Ik heb in dit geval lange nagels
maar er zijn er 2 korter, duim van rechts
en van links de middel vinger
laten jullie het dan zo of vijlen jullie alles kort? ...
Ik lak m'n nagels tegenwoordig op zondag, op zaterdag haal ik het er meestal af. Dus eens per week eigenlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:33 schreef Franneh het volgende:
Hoe lang laten jullie je nagellak erop zitten? Ik raak al snel na 2 á 3 dagen verveeld en dan wil ik weer wat anders.. haha
1 dag, dan heb ik alweer zoveel schade aan mn nagellak dat hij niet meer te redden valtquote:Op woensdag 9 december 2009 21:33 schreef Franneh het volgende:
Hoe lang laten jullie je nagellak erop zitten? Ik raak al snel na 2 á 3 dagen verveeld en dan wil ik weer wat anders.. haha
Meestal lak ik 's avonds.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:33 schreef Franneh het volgende:
Dank je MissJ.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef MissJ het volgende:
Wow mooi romika!
waar koop je die nagellak van Herome? Heb zelf nl nog nooit gekleurde nagellak van Herome gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |