abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75458186
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Laatst merkte iemand de ribbels in mijn duimnagel al op. Het geval wil dat beide duimnagels scheef groeien. Qua bovenaanzicht niet heel goed zichtbaar maar als ik tegen de top van mijn vinger aankijk zeg maar dan zie je zeer duidelijk dat 1 kant van mijn duimnagel gigantisch naar beneden groeit
Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen??
Het loopt dus niet mooi in een boog maar meer in een driehoek...
Heb overigens maar aan 1 kant ribbels
De ribbels zou door beschadigingen aan matrix kunnen komen doordat er bijvoorbeeld eens iets hard op je vinger is gevallen. Daar doe je helaas helemaal niets aan.
De vorm van je nagel zit in je genen en daar doe je helaas ook niets aan.

Het enige wat ik zo zou adviseren is een ridgefiller gebruiken om het wat te camoufleren maar misschien heeft Obli nog tips?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_75458373
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef Misstique het volgende:
Wat is daar de url van MiMu?

-edit-
Oh wacht, je bedoelt de url van mijn berichtje? Die staat als comment onder de overleg post.
pi_75458568
Nee muts. Ik bedoel van je eigen schrijfsels.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_75458603
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Misstique het volgende:
Nee muts. Ik bedoel van je eigen schrijfsels.
Oh.

http://mindermutsigenagels.blogspot.com/
  woensdag 9 december 2009 @ 20:29:55 #155
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75458612
Een ridgefiller zou dus niet enkel voor diepere groeven gebruikt kunnen worden maar ook voor vrij oppervlakkige oneffenheden? Je ziet het niet heel goed maar met metallic kleuren (die ik juist zo leuk vind) heel erg goed en dat is wel lelijk..
Ik vrees ook dat een deel is gekomen door het obsessief bijten van velletjes naast mijn nagels, waar ik nog steeds niet volledig van af ben. Dit doe ik al 18 jaar en voorheen echt tot bloedens toe. Mijn vingers waren tartaartjes
L'Enfer, c'est les autres.
pi_75459513
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Een ridgefiller zou dus niet enkel voor diepere groeven gebruikt kunnen worden maar ook voor vrij oppervlakkige oneffenheden? Je ziet het niet heel goed maar met metallic kleuren (die ik juist zo leuk vind) heel erg goed en dat is wel lelijk..
Ik vrees ook dat een deel is gekomen door het obsessief bijten van velletjes naast mijn nagels, waar ik nog steeds niet volledig van af ben. Dit doe ik al 18 jaar en voorheen echt tot bloedens toe. Mijn vingers waren tartaartjes
Oh ik heb dat ook gedaan. Pijnlijk!
Een andere oplossing zou kunnen zijn om alleen op die nagel een kunstnagel te laten zetten of een dunne overlay te doen maar die moet je natuurlijk wel regelmatig laten bijvullen en daar moet je maar net zin aan hebben.
pi_75459608
Dit topic gaat echt als warme broodjes over de toonbank

Wat doen jullie?

Ik heb in dit geval lange nagels
maar er zijn er 2 korter, duim van rechts
en van links de middel vinger
laten jullie het dan zo of vijlen jullie alles kort? ...
  woensdag 9 december 2009 @ 21:04:13 #158
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75460001
Assiej; Ik vijl dan alles kort, als het veel scheelt. Scheelt het maar heel iets dan laat ik het zo. Hoewel ook niet al mijn nagels even gelijk zijn.

MiMu; bedankt voor je antwoorden! Een kunstnagel ga ik niet doen, daarvoor zijn de ribbels niet storend genoeg. Dan eventueel zo'n ridgefiller proberen, zag ze voor niet al teveel bij de Etos.
En idd, vellen bijten is pijnlijk maar inmiddels zo'n gewoonte dat ik er niet vanaf kom
  woensdag 9 december 2009 @ 21:11:07 #159
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_75460239
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef Maria2.0 het volgende:
Ooh daar heb ik ook hele erge last van! vooral mijn pinkje is helemaal rood, opgezwollen en krom gaan staan daardoor Heb al een aantal keer proberen te stoppen, maar hoe meer het geneest allemaal hoe meer er te bijten valt het is zo moeilijk..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_75460318
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Assiej het volgende:

Wat doen jullie?

Ik kan het niet uitstaan als mijn nagels niet gelijk zijn dus ik zou ze allemaal kort vijlen. Mooi excuus om de vampy kleuren weer uit de kast te halen en wat full nail konad plates te gebruiken.

@Maria: die van de etos heb ik ook en hij bevalt me prima.
pi_75461127
Hoe lang laten jullie je nagellak erop zitten? Ik raak al snel na 2 á 3 dagen verveeld en dan wil ik weer wat anders.. haha
pi_75461199
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef Assiej het volgende:

Wat doen jullie?

bij 1 of 2 wil ik er nog wel eens een nepper opplakken maar bij 3 of meer gaat de hele boel gelijk op gelijke lengte, ik heb nu dus ( zoals elke herfst/winter) allemaal korte nageltjes
1 voordeel ze groeien best snel bij me
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  woensdag 9 december 2009 @ 21:39:03 #163
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75461364
Franneh, momenteel doe ik al zo'n 2 weken lang elke avond nieuwe lak op. Maar maximaal 3 dagen doorgaans.
pi_75461488
haha oke dan.. veel te leuk die zooi..
pi_75461610
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:33 schreef Franneh het volgende:
Hoe lang laten jullie je nagellak erop zitten? Ik raak al snel na 2 á 3 dagen verveeld en dan wil ik weer wat anders.. haha
Ik lak m'n nagels tegenwoordig op zondag, op zaterdag haal ik het er meestal af. Dus eens per week eigenlijk.

Heb ook niet echt de tijd om het elke dag te doen of zelfs om de dag.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_75461785
oei die roze uit dat setje van de action die is wel errug roze

Het is dat ik al twee keer gelakt had en niet stil genoeg kon blijven zitten en na het afhalen dacht toch maar een ander kleurtje pakte,anders had ik m echt niet laten zitten

maar goed, voor een dag of drie...

En wat betreft de lakvraag: Ik laat het zitten tot het gaat chippen, tenzij het goede lak is en hij na vier a vijf dagen nog niet chipt
pi_75462459
quote:
1 dag, dan heb ik alweer zoveel schade aan mn nagellak dat hij niet meer te redden valt
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:18:13 #168
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_75462939
Zo, back from Mestreech. Ik ga morgen maar even teruglezen.

Er stond een mevrouw met Konad op de kerstmarkt! Toen kon ik de kerstplate natuurlijk niet laten liggen.
Dat was nog het meest nuttige kerstmeukonderdeel dat ik de afgelopen dagen heb gekocht.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_75463023
De nagelmutsen blog is geweldig, echt leuk gedaan ladies Misschien ga ik binnenkort ook wel meedoen
quote:
Meestal lak ik 's avonds.
Ik doe vaak de volgende avond alweer een andere op, meestal omdat ik graag wil afwisselen, maar ook wel omdat de meeste lakken helaas snel chippen bij mij
En als ik iets lelijk vind is het wel nagellak die gechipt is. 1 mini stukje eraf vind ik al erg
Hooguit laat ik een lakje 2 a 3 dagen zitten, maar meestal 1 a 2 dagen, 3 bijna nooit.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_75463152
Over ribbels en riggels: ik kreeg een paar maanden geleden een soort ET-nagel met allemaal deuken en bobbels. Bezoekje aan huisarts en dermatoloog brachten niet zoveel op. Laatst begon het ook op al m'n andere nagels dus toch weer naar de dermatoloog.

Wat blijkt: ik maak m'n nagelriemen altijd los en knip dan de velletjes weg. Hierdoor is de bescherming tussen nagel en huid weg en kunnen er bacteriën tussen komen. Door een infectie gaat je nagel dan dus onregelmatig groeien. Ik mag dus niet meer aan m'n nagelriemen zitten .

Dus misschien dat van dat bijten aan je velletjes ook infecties zijn ontstaan?
pi_75463201
Er is vanalles gebeurd vanavond, ik ga morgen even die comments allemaal nalezen.. Ik zie dat MiMu eruit is gestapt? Jammer Succes met je eigen blog!

Ik zit zelf ook een beetje in dubio, heb al een eigen blog (hoewel niet zo populair als Nagelmutsen ) en twee kost een beetje veel tijd. *zucht*.
pi_75463416
Ik moest vanmorgen ineens werken Had ik mijn fok! nailart er nog op zitten
Dus maar even een andere kleur genomen, want dat kon echt niet!
pi_75463491
Tjee kan het bijna niet meer bijlezen zo snel gaat het hier
Wel veel mooie nagels gezien en prachtige kleuren. Mijn complimenten hoor!

Vandaag eens een totaal andere kleur gelakt. Moet er zo aan wennen ben deze kleur niet gewend.
Maar wie weet ......

Dit is Herome, nairobi 123.

zonder flits

met flits

pi_75464052
Wow mooi romika!
waar koop je die nagellak van Herome? Heb zelf nl nog nooit gekleurde nagellak van Herome gezien...
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_75464539
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:43 schreef MissJ het volgende:
Wow mooi romika!
waar koop je die nagellak van Herome? Heb zelf nl nog nooit gekleurde nagellak van Herome gezien...
Dank je MissJ.
Deze heb ik gekocht bij de DA drogist maar de Etos heeft ze ook in veel kleurtjes.

http://wic.herome.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')