Dat is om mee te schrijven op de blog. Om groupie te worden hoef je alleen maar op de 'follow' knop te klikken.quote:
Klopt, ik was toevallig gister van alle foto's die ik van mn gekleurde nakels heb een mapje aan het maken voor het overzicht en toen viel me pas op dat er een behoorlijk verschil in lengte is tussen de 1e en de laatste fotoquote:Op woensdag 9 december 2009 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Misstique: Mooi zo bij elkaar.Jouw nagels worden ook al aardig lang of vergis ik me?
ik heb toevallig gisteren gelaktquote:Op woensdag 9 december 2009 13:15 schreef Crientj het volgende:
Oeh Mirjam leuke kleurtjes!
Ik vind Punk & Groupie er leuk uitzien.
Kan je daar misschien een swatch van maken ?
Is voor mij prima.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb toevallig gisteren gelakt
maar bij mij zit het maar 2 dagen max. mooi, dus zal er komende dagen ergens een swatch van maken, is dat ok?
Die zijn ook oud! Worden al jaren niet meer gemaakt en verkocht in echte winkels.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef Mirjam het volgende:
die sally hansen flesjes zien er trouwens wel uit alsof ze vrij oud zijn. ouwelijk, sommige dopjes is de kleur deels vanaf enzo
Over Nfu Ohquote:Goedemorgen Daphne.
Voorlopig zie het er niet uit de nrs 51 en 52 gauw komt ,korea kan namelijk
het aanbod niet verwerken
Hoop inderdaad dat dit wel spoedig gebeurt .
Nou lekker dan. Ik heb daar besteld en vooruit betaald en ze zou me op de hoogte houden. Als datgene waar ik voor betaald heb niet binnenkomt mag ik dan toch op zijn minst een mailtje of telefoontje verwachten dat het niet gaat lukken en of ik dan wat anders wil bestellen of mijn geld terug wil.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had gemaild naar lebeautyboutique..
Fraaiquote:Op woensdag 9 december 2009 14:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Ik heb daar besteld en vooruit betaald en ze zou me op de hoogte houden. Als datgene waar ik voor betaald heb niet binnenkomt mag ik dan toch op zijn minst een mailtje of telefoontje verwachten dat het niet gaat lukken en of ik dan wat anders wil bestellen of mijn geld terug wil.
dat vermoeden had ik ook al jaquote:Op woensdag 9 december 2009 13:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die zijn ook oud! Worden al jaren niet meer gemaakt en verkocht in echte winkels.
Ook erg leuk, loqi!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef Loqi het volgende:
Mijn nagels van vandaag geīnspireerd op buzzwheedles nagels uit het vorige topic (beter goed gejat dan slecht verzonnen) wederom sorry voor de crapheid van de foto's
Paarse stempellak en China glaze QT, over etos parelmoer gestempeld met een idiote hoeveelheid steentjes (maar die zie je op de foto niet zo goed)
Links
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En rechts (met zielige wijsvinger)
[ afbeelding ]
oeh die grote fles moet ik ook eens bestellenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Kijk wat ik net kreeg!
[ afbeelding ]
En een big-ass fles Diamont refill!
Ja ik vond de jouwe erg mooi! Dus ik heb ze lekker nageaaptquote:Op woensdag 9 december 2009 16:58 schreef buzzwheedle het volgende:
@ loqi
vind het wel gaaf dat je ze namaakt, dan vind je ze leuk
Krijg je spijt vanquote:Op woensdag 9 december 2009 18:19 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi Loqi
vanavond naar Kluun, dus ik ben gewoon mijn Ruby Pumps maar ff een extra laagje aan het doen, dan glanst alles weer mooi. Ze waren toch nog niet gechipped.
Hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |