Mijn gemeente is de op 1 na duurste gemeente om in te trouwen, goedkoopste gemeente is 72,- euro...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht dat het meer zou zijn eigenlijk
Je kunt gewoon in andere gemeentes trouwen toch? Dan ga je dus waar het goedkoper is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Mijn gemeente is de op 1 na duurste gemeente om in te trouwen, goedkoopste gemeente is 72,- euro...
Om het even in perspectief te zetten.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Mijn gemeente is de op 1 na duurste gemeente om in te trouwen, goedkoopste gemeente is 72,- euro...
quote:Op maandagochtend en woensdagochtend kan men gratis trouwen of het partnerschap laten registreren alleen in de trouwzaal tussen 10.00 en 11.00 uur. Een dergelijke bijeenkomst is sober van karakter en duurt niet langer dan 10 minuten.
\quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:04 schreef Adelante het volgende:
Overal is toch wel een mogelijkheid gratis te trouwen? Nee, geen feest in een raadszaal, maar gewoon om 8 uur met twee getuigen een krabbel zetten.
Omdat er hele Turkse families kwamen op die gratis trouwmomenten zekerquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\
Is in heel veel plaatsen afgeschaft
Bij ons is dat 1 van de redenen geweest inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat er hele Turkse families kwamen op die gratis trouwmomenten zeker
ben jij ambtenaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij ons is dat 1 van de redenen geweest inderdaad
Nee ik niet, buurvrouw wel en buurvrouw is nogal wat racistisch ingesteldquote:
Je link werkt niet.quote:
hoezo niet?quote:
nu nog wachten op de postrechtenquote:
the fuck???quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu nog wachten op de postrechten
Hahaha, ik heb hem door! Bah wat vies. Krijg ik nu een ban?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu nog wachten op de postrechten
En een ticket naar Las Vegas is hoe duur?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Belachelijk duur.
Ik trouw wel gewoon met een crackjunk ergens in Las Vegas dan hoor
Waarom kan je niet gewoon hier een serie moordenaar worden?? Zo vaak gebeurt dat niet hierquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Weet ik veel, tis niet dat ik voor een trouwerij een retourtje Vegas ga boeken.
Ik ga in de states wonen, ik wil later een serie-moordenaar worden, vandaar
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:58 schreef bijderechter het volgende:
Ik schrijf het even voluit voor dramatisch effect: vijfhonderdzestien euro!!
Samenvatting: 516,- euro!!
Dat is toch belachelijk!! Ook nog extra betalen voor elke getuige! Op zaterdag ben je net geen 1000,- euro kwijt
En niks geen champagne of bitterballen he!
Daarom juistquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon hier een serie moordenaar worden?? Zo vaak gebeurt dat niet hier
Veel geld betalen voor een ceremonie getuigt natuurlijk van ware liefde ja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:17 schreef laforest het volgende:
Dat je dat niet eens voor je liefde overhebt.
In eindhoven is het op een bepaalde dag zelfs gratis volgens mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:00 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Het gaat niet om veel betalen, het gaat gewoon om dat je betaald wat het kost.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Veel geld betalen voor een ceremonie getuigt natuurlijk van ware liefde ja.
Betaalt. *quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Het gaat niet om veel betalen, het gaat gewoon om dat je betaald wat het kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |