Oh, echt...?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:38 schreef Trollface. het volgende:
Wees blij dat ze je Xbox niet geweigerd hebben, door het modden heb je de garantie namelijk verbroken.
Raar dat ie sowieso gemaakt is... En dan ook nog moeite doen om een originele firmware er op te zetten...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:39 schreef infp2009 het volgende:
Dus:
Je was van het netwerk afgeflikkerd omdat je illegale spellen had, en nadat je hem van microsoft terugkreeg vond je het raar dat je illegale spellen weg zijn?
Daar is alles wel mee gezegd denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Raar dat ie sowieso gemaakt is...
je hebt denk ik gewoon een gerefurbished terug gekregen van ze hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:45 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Oh, echt...?![]()
[..]
Raar dat ie sowieso gemaakt is... En dan ook nog moeite doen om een originele firmware er op te zetten...![]()
En me dan als beloning ook nog een maand Xbox Live geven...
Nop, handig als ik ben heb ik voordat ie wegging eerst ff een fotootje gemaakt van de serienummers...quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:49 schreef rihago het volgende:
[..]
je hebt denk ik gewoon een gerefurbished terug gekregen van ze hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |