Als het logischer was zou het niet inverted hetenquote:Op maandag 21 december 2009 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
inverted controls vind ik juist veel logischer.
Jawel.quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het logischer was zou het niet inverted heten
het is toch ook inverted, of niet? maakt het niet minder logisch.quote:Op maandag 21 december 2009 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het logischer was zou het niet inverted heten
Omdat anders de huidige inverted besturing normaal zou zijn, en de huidige normale besturing inverted zou heten.quote:Op maandag 21 december 2009 17:59 schreef Ezio het volgende:
Inverted betekend gewoon dat het tegenovergesteld is hoor. Ik snap niet waarom dat minder logisch zou zijn
Maar waarom is het dan minder logisch? Ze moeten toch ergens voor kiezen qua standaarbesturing? Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijner zo.quote:Op maandag 21 december 2009 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat anders de huidige inverted besturing normaal zou zijn, en de huidige normale besturing inverted zou heten.
Stick naar boven - beeld naar boven is logisch. Stick naar boven - beeld naar onder niet.quote:Op maandag 21 december 2009 18:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan minder logisch? Ze moeten toch ergens voor kiezen qua standaarbesturing? Sommige mensen vinden het nou eenmaal fijner zo.
Dat vind ik dus niet. Ik zie de controller als een vliegtuig, de knuppel naar je toe trekken is omhoog, van je af duwen is omlaag.quote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Stick naar boven - beeld naar boven is logisch. Stick naar boven - beeld naar onder niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit vast:GeluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live: Anormius
quote:Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Mister_T het volgende:
Ik zit vast:daar zit echt iedereen vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
daar zit echt iedereen vastROFL IK NIET WAT HEB IK GEWONNEN!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
daar zit echt iedereen vastBull shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag vlak voor dat ik daar was op Fok! een post over dat moment.
Wist dus precies wat ik moest doen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik ook niet, aangezien je daar in Assassin's Creed 1 ook komtquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:44 schreef -Dries- het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige persoon op aarde die daar daadwerkelijk NIET vast zat.
Soms vind ik het inderdaad een beetje engquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Soms wil Ezio niet echt alles beetpakken maar bij een tweede poging wel
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:05 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook niet, aangezien je daar in Assassin's Creed 1 ook komt
moet je je region instellen op USAquote:Op donderdag 24 december 2009 18:11 schreef peleetje het volgende:
Pfff... log in ik op Xboxlive... krijg een update voor AC2, is de hele spel interface opeens in het nederlands. Ook nergens meer terug te zetten naar engels. grrrrrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |