abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:56:20 #1
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_75412018
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef MichelWuyts het volgende:
hmm nog 1 trophie, die met het lange wapen 5 man neerslaan en die gaat nog lastig worden
Net zo lastig als het openen van een nieuw topic?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_75412119
Gister kwam ik thuis, lag er een briefje van TNT in de bus: U was niet thuis tijdens het bezorgen, u kunt hem morgen (Vandaag dus ) ophalen op het Postkantoor...

Lullige was alleen dat mijn vriendin de hele dag thuis is geweest.. ze hebben niet eens even aangebeld..

Nja goed, over een uurtje heb ik hem dus ook
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:08:53 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_75412531
Zit net voor de gein (eindelijk) eens Zeitgeist te kijken, eerste deel verklaart mooi meteen de rode draad van het verhaal
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:10:14 #4
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_75412593
is de game de moeite waard of slap vervolg op deel 1 ?
Tot zover de kwaliteitspost
pi_75412639
Ik heb deel 1 nooit uitgespeeld en net begonnen met deel 2. Het verhaal is niet echt duidelijk op deze manier.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:11:32 #6
65252 Bart
pi_75412652
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef Gizmo112 het volgende:
Assassin's Creed 2 #4 - Ja, het is beter dan AC1
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:11:58 #7
65252 Bart
pi_75412667
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb deel 1 nooit uitgespeeld en net begonnen met deel 2. Het verhaal is niet echt duidelijk op deze manier.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed#Plot
pi_75413025
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef Gizmo112 het volgende:
Leed de voorgaande topics maar. Dan wordt het vanzelf allemaal duidelijk.
pi_75413382
quote:
Thanks. Dat ga ik even lezen en misschien speel ik deel 1 ooit nog wel een keer uit .
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:52:26 #10
12888 Skull-splitter
pi_75416192
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Thanks. Dat ga ik even lezen en misschien speel ik deel 1 ooit nog wel een keer uit .
Uitspelen is de moeite en ook niet zo heel moeilijk. En ja, in mijn ogen heb je de achtergrond nodig om deel 2 ten volle te waarderen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:23:07 #11
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_75417059
Raaaaah, waar blijft hij nou. Kom net van school en hij is er nog steeds niet.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_75421879
hoe lang ongeveer voor je m uitgespeeld hebt?
misschien ga ik te snel
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:54:11 #13
12888 Skull-splitter
pi_75426029
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe lang ongeveer voor je m uitgespeeld hebt?
misschien ga ik te snel

uurtje of 15 tot 20 moet toch wel lukken
pi_75430149
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:58 schreef Thrilled het volgende:
Gister kwam ik thuis, lag er een briefje van TNT in de bus: U was niet thuis tijdens het bezorgen, u kunt hem morgen (Vandaag dus ) ophalen op het Postkantoor...

Lullige was alleen dat mijn vriendin de hele dag thuis is geweest.. ze hebben niet eens even aangebeld..

Nja goed, over een uurtje heb ik hem dus ook
je vriendin lag gewoon met een andere jongen te kezen boven
pi_75430926
Ben nu bij de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ontzettend gaaf!!
pi_75430988
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef Bart het volgende:

[..]

Net zo lastig als het openen van een nieuw topic?
zo behaald, baal eigenlijk wel dat ik alles al heb gehaald, komt niet zo snel voor
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_75434462
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:34 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

je vriendin lag gewoon met een andere jongen te kezen boven
zolang ik er maar niet achter kom i guess

Nja goed, gisteravond gelijk opgehaald van het postkantoor en uitgetest offcourse .. In het begin heel vreemd (heb deel 1 nooit gespeeld) dat je met Desmond begint etc.. maar kzat al snel in Florence.. kvind de graphics tijdens het spelen erg mooi (character design in de filmpjes wat minder, maar goed) en het klimmen en klauteren bevalt me erg goed..kheb nog wel vaak dat ik van de muur af spring terwijl ik omhoog wil maar ik hoop dat ik dat nog wel verleer Vanavond verder!!
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 09:43:00 #18
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_75435778
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:29 schreef Thrilled het volgende:

[..]

zolang ik er maar niet achter kom i guess

Nja goed, gisteravond gelijk opgehaald van het postkantoor en uitgetest offcourse .. In het begin heel vreemd (heb deel 1 nooit gespeeld) dat je met Desmond begint etc.. maar kzat al snel in Florence.. kvind de graphics tijdens het spelen erg mooi (character design in de filmpjes wat minder, maar goed) en het klimmen en klauteren bevalt me erg goed..kheb nog wel vaak dat ik van de muur af spring terwijl ik omhoog wil maar ik hoop dat ik dat nog wel verleer Vanavond verder!!
Zodra je aan een muur hangt heb je eigenlijk alleen maar de linker thumbstick en de RT nodig (RT alleen als je snel wil klimmen)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_75437570
Gisteravond een tijdje gespeeld, ik vind het tot nu toe een tof spel. Ik heb nu dat witte pak gekregen en ik heb van die messen die uit je mouw komen. Maar ik snap alleen niet waarom ik geen zwaard meer heb?

Edit: oh ja de stad waar ik in zat heette idd Florence/Firenze zag ik gister.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2009 10:56:11 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 10:57:20 #20
Brabo Bastard
pi_75437886
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Gewas het volgende:
Gisteravond een tijdje gespeeld, ik vind het tot nu toe een tof spel. Ik heb nu dat witte pak gekregen en ik heb van die messen die uit je mouw komen. Maar ik snap alleen niet waarom ik geen zwaard meer heb?

Edit: oh ja de stad waar ik in zat heette idd Florence/Firenze zag ik gister.
Zwaard krijg je later weer terug
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75438070
Oh oke. Ik dacht, misschien heeft iemand hem gepikt (ik las net dat je ook bestolen kan worden).
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 11:48:37 #22
Brabo Bastard
pi_75439876
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:02 schreef Gewas het volgende:
Oh oke. Ik dacht, misschien heeft iemand hem gepikt (ik las net dat je ook bestolen kan worden).
Klopt, maar ze jatten alleen je geld. Als je die zakkenroller vervolgens achtervolgd en neersteekt kan je je geld terugpakken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75441579
Wat ik me afvraag: Is er nog iets te doen in Forli? Als je daar aankomt ga je meteen weg naar Venetie, maar is die stad later nog belangrijk in het verhaal?

Vind em nu eigenlijk ook wel een beeeetje saai worden. Ik ga gewoon de story afmaken en de glyphs zoeken en heel misschien de assasination contracts nog doen, maar de rest vind ik wel mooi zo.

[ Bericht 39% gewijzigd door -Dries- op 09-12-2009 12:48:22 ]
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 13:02:13 #24
Brabo Bastard
pi_75442532
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:35 schreef -Dries- het volgende:
Wat ik me afvraag: Is er nog iets te doen in Forli? Als je daar aankomt ga je meteen weg naar Venetie, maar is die stad later nog belangrijk in het verhaal?

Vind em nu eigenlijk ook wel een beeeetje saai worden. Ik ga gewoon de story afmaken en de glyphs zoeken en heel misschien de assasination contracts nog doen, maar de rest vind ik wel mooi zo.
Er komt straks DLC uit, en 1 daarvan heet dacht ik Battle of Forli. Dus voor de main story is er niks te doen, maar later wel als DLC/side quest.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75442641
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Er komt straks DLC uit, en 1 daarvan heet dacht ik Battle of Forli. Dus voor de main story is er niks te doen, maar later wel als DLC/side quest.
Wat doet heel die stad dan in de game
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 13:15:07 #26
Brabo Bastard
pi_75442981
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:05 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Wat doet heel die stad dan in de game
Set-up voor de DLC, historisch accuraat, veertjes zoeken
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75446488
1e Patch AC2:

Hi Guys!

The first patch for Assassin’s Creed 2 has been announced!

Thanks to the feedback you provided the developers were able to quickly fix some of the issues that would prevent some of you from fully enjoying the game. The patch will be released today on Playstation 3 and on December 11th for the Xbox 360.

We hope you are all looking forward to the upcoming downloadable content, and we would be glad to hear about your feedback on the patch. If you have any remaining or new issues, feel free to contact our support http://support.ubi.com/ or post a thread here in the forums. Thumbs Up

The patch notes are listed below. Thank you all for your patience and feedback.

Patch notes

Fixed: Situation specific bugs

Glyph
After the player has resolved a glyph (when the unlock code message appears), if the player presses A and B (for 360, X and O on PS3) repeatedly and quickly, the video will appear in full screen, and he will get stuck in "the truth menu".

Fast Travel
Some feedback states that Ezio loses the ability to interact with the fast travel stations.

Free roaming/Parkour
In extremely rare occasions a bug allows Ezio to walk on air.

Auditore Cape
When first equipping or re-equipping the Auditore cape, users in the Villa become notorious even if the cape description says otherwise.

Altaïr’s armour
While wearing Altair's armour the game crashes when performing multiple consecutive double assassinations.

Toscana
The game occasionally crashes if the player dies in Toscana, the player is stuck in the animus loading screen.

Water
Ezio and NPCs may get stuck beneath map if pushed in water.

Animus Loading Screen
There were reports of the game crashing while the player is in the Animus loading screen

Fixed: Mission specific issues

Sequence 05 Mission 01
The game froze after completing the mission and following certain steps.

Sequence 06 Mission 02
An extremely rare issue could make the game freeze while Ezio is fighting the guards.

Sequence 07 Mission 02
Sometimes the civilians knocked down by Rosa could “float”.

Sequence 07 Mission 07
When the user is in an open conflict, under specific situations the game crashed.

Sequence 08 “Venezia”
If a player desynchronises during the flying machine sequence, the player sometimes spawned near Leo's workshop and not on the tower.

Secret Location: “Vizitatione”
The user remains stuck after locking onto the agile guard with the gun.

Sequence 11 Mission 05
The user cannot continue gameplay after quitting and loading the game. They are stuck in the hideout.

Sequence 14 Mission 02
The user falls through the texture if he is hit with rocks by the guards while climbing

Sound enhancement:

5.1 LPCM support

Bron: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/9551071318
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 15:06:32 #28
Brabo Bastard
pi_75447357
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:45 schreef Wouter2006 het volgende:
1e Patch AC2:

Hi Guys!

The first patch for Assassin’s Creed 2 has been announced!

Thanks to the feedback you provided the developers were able to quickly fix some of the issues that would prevent some of you from fully enjoying the game. The patch will be released today on Playstation 3 and on December 11th for the Xbox 360.

We hope you are all looking forward to the upcoming downloadable content, and we would be glad to hear about your feedback on the patch. If you have any remaining or new issues, feel free to contact our support http://support.ubi.com/ or post a thread here in the forums. Thumbs Up

The patch notes are listed below. Thank you all for your patience and feedback.

Patch notes

Fixed: Situation specific bugs

Glyph
After the player has resolved a glyph (when the unlock code message appears), if the player presses A and B (for 360, X and O on PS3) repeatedly and quickly, the video will appear in full screen, and he will get stuck in "the truth menu".

Fast Travel
Some feedback states that Ezio loses the ability to interact with the fast travel stations.

Free roaming/Parkour
In extremely rare occasions a bug allows Ezio to walk on air.

Auditore Cape
When first equipping or re-equipping the Auditore cape, users in the Villa become notorious even if the cape description says otherwise.

Altaïr’s armour
While wearing Altair's armour the game crashes when performing multiple consecutive double assassinations.

Toscana
The game occasionally crashes if the player dies in Toscana, the player is stuck in the animus loading screen.

Water
Ezio and NPCs may get stuck beneath map if pushed in water.

Animus Loading Screen
There were reports of the game crashing while the player is in the Animus loading screen

Fixed: Mission specific issues

Sequence 05 Mission 01
The game froze after completing the mission and following certain steps.

Sequence 06 Mission 02
An extremely rare issue could make the game freeze while Ezio is fighting the guards.

Sequence 07 Mission 02
Sometimes the civilians knocked down by Rosa could “float”.

Sequence 07 Mission 07
When the user is in an open conflict, under specific situations the game crashed.

Sequence 08 “Venezia”
If a player desynchronises during the flying machine sequence, the player sometimes spawned near Leo's workshop and not on the tower.

Secret Location: “Vizitatione”
The user remains stuck after locking onto the agile guard with the gun.

Sequence 11 Mission 05
The user cannot continue gameplay after quitting and loading the game. They are stuck in the hideout.

Sequence 14 Mission 02
The user falls through the texture if he is hit with rocks by the guards while climbing

Sound enhancement:

5.1 LPCM support

Bron: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251069024/m/9551071318
Flinke patch. Ik heb een keer die water-bug gehad, alleen kwam ik uiteindelijk vanzelf weer boven
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75448858
Vanavond weer verder. Ben net begonnen en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_75448915
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef Skull-splitter het volgende:
Zit net voor de gein (eindelijk) eens Zeitgeist te kijken, eerste deel verklaart mooi meteen de rode draad van het verhaal
Zeitgeist. Tin foil hat.......
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:13:35 #31
12888 Skull-splitter
pi_75449810
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:49 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Zeitgeist. Tin foil hat.......
Als je deel 1 gewoon uitgespeeld heb dan zie je wat meer raakvlakken. Ik heb hem uit interesse gekeken, vind het een mooie verzameling verbanden die op zich al duidelijk waren. Maar verder...
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 december 2009 @ 16:17:25 #32
Brabo Bastard
pi_75449972
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:48 schreef J.Clarkson het volgende:
Vanavond weer verder. Ben net begonnen en
SPOILER
Dat zette wel de toon voor dat stuk ja. Maar er komt nog wel meer moois.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75450089
Nog een paar veertjes en drie trophies en ik ben compleet
pi_75471469
Ik ben hooked! Gisteravond een uurtje of 3 door kunnen spelen en ben nog lang niet zover als jullie, maar aangezien er nog altijd mensen zijn die de game niet hebben en niets willen weten zal ik maar in spoilers praten
SPOILER
Wat ik me wel afvraag, naast het punt dat je alle viewpoints kan verzamelen, waar dienen zij voor? Ik zit dan op zo’n punt, de cam draait een rondje met een mysterieus muziekje en dan kan ik naar beneden springen…

Daarnaast kreeg ik ook enkele keer een melding van zo’n oog-symbooltje..stukje tekst erbij dat ik dan op zoek moet gaan etc.. dan moet ik dus ergens iets kunnen zien, maar ik vind niks? Ook niet in die ‘eagle-view’.. op mijn kaart zie ik ook niks..
Kan zijn dat ik nog niet zo ver in de game zit dat ik die opties al heb?
Verder kan ik niet wachten tot ik meer skills kan, want ik wil sneaky van daken afspringen en iemand een hidden blade in zn nek duwen.. nu moet ik lomp op zn nek springen en snel mn dagger tussen zn ribben proppen..
SPOILER
Anyway.. nu 4 dagen naar Disneyland dus even niet spelen
pi_75471654
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:11 schreef Thrilled het volgende:
waar dienen zij voor? Ik zit dan op zo’n punt, de cam draait een rondje met een mysterieus muziekje en dan kan ik naar beneden springen…
Check je map. Eerst is deze geblurd en na de viewpoint zie je meer van de kaart en meer van je opdrachten, armor shop, dokter, etc etc
quote:
Daarnaast kreeg ik ook enkele keer een melding van zo’n oog-symbooltje..stukje tekst erbij dat ik dan op zoek moet gaan etc.. dan moet ik dus ergens iets kunnen zien, maar ik vind niks? Ook niet in die ‘eagle-view’.. o
Beter zoeken ze zijn er wel. Bij de Villa heb je een uitleg gekregen als het goed is. Ze zijn af en toe best even zoeken maar ze zijn er echt als bij een gebouw dat rode icoontje staat.
SPOILER
pi_75474575
Ik ben nu bij de
SPOILER
Hoe lang moet ik nog?
  donderdag 10 december 2009 @ 10:36:02 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75474613
Nog vrij lang.
Ee uurtje of 4 spelen.

Ik zit er aan te denken om weer opnieuw te beginnen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:25:58 #38
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_75478160
Net in Venetië aangekomen. Deze game is alles wat deel 1 had moeten zijn, en dan nog een schep er bovenop.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 december 2009 @ 12:28:48 #39
Brabo Bastard
pi_75478252
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Net in Venetië aangekomen. Deze game is alles wat deel 1 had moeten zijn, en dan nog een schep er bovenop.
Venetië is idd heel mooi weergegeven. Zit er nu ook
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75478304
Ik vind alleen de verdeling niet heel geweldig maar dat is ook een beetje zoeken naar iets slechts
SPOILER
pi_75480354
Ik heb de eerste eindbaas (of hoe het ook heet) gehad en ook trainingen om beter te leren vechten. Wel stuk meer mogelijkheden om te vechten dan bij deel 1. Maar ik ben nu bij die villa maar
SPOILER
pi_75480384
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:27 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de eerste eindbaas (of hoe het ook heet) gehad en ook trainingen om beter te leren vechten. Wel stuk meer mogelijkheden om te vechten dan bij deel 1. Maar ik ben nu bij die villa maar
SPOILER
SPOILER
pi_75485536
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzo vijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan meer mensen met dit probleem?
pi_75485597
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
wtf, het lijkt wel of de AI opeens uitgevallen is ofzo vijanden pakken nog wel hun wapens maar ze vallen me helemaal niet aan meer mensen met dit probleem?
Nope
pi_75485851
heb het sinds ik die villa heb veroverd
pi_75485983
heh wat vaag. t heeft iets te maken met t equipen en unequipen van mn dubbele messen
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 december 2009 @ 08:43:02 #47
Brabo Bastard
pi_75507309
Glitch denk ik.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_75512426
hopen dat die patch van vandaag t fixt
pi_75534602
GVD! Ik ben nu al acht rondjes gegaan en ik krijg de Wear the Auditore cape in each city trophy maar niet!
Ben ik nou echt zo dom of dat spel zo eigenwijs?
pi_75535026
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef Godtje het volgende:
GVD! Ik ben nu al acht rondjes gegaan en ik krijg de Wear the Auditore cape in each city trophy maar niet!
Ben ik nou echt zo dom of dat spel zo eigenwijs?
Ik ben er! 100%
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')