Waar zou ik zelf nog achteraan moeten gaan na 5 keer een pasfoto opgestuurd te hebben? Er is, volgens de klantenservice, geen andere mogelijkheid dan het gewoon maar nóg een keer proberen. Dat is ook wat ik ga doen, omdat ik geen keus heb, maar nou niet bepaald te wijten aan gebrek aan motivatie of wel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Ireyon het volgende:
'k Vraag me echt af waar iedereen hier studeert, als ze het niet gewend zijn dat ze overal zelf achteraan moeten gaan
'k Had het ook totaal niet over motivatie, maar dat je als student zijnde toch gewend bent dat je overal, ook na 5x, nog zelf achteraan mag gaan. 't Was een slecht grapje, sorryquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Waar zou ik zelf nog achteraan moeten gaan na 5 keer een pasfoto opgestuurd te hebben? Er is, volgens de klantenservice, geen andere mogelijkheid dan het gewoon maar nóg een keer proberen. Dat is ook wat ik ga doen, omdat ik geen keus heb, maar nou niet bepaald te wijten aan gebrek aan motivatie of wel?
Op zich ben ik wel gewend dat ik dingen zelf moet regelen, maar dat regelen heb je dan vaak meer zelf in de hand. Te laat met inschrijven voor een vak is gewoon je eigen probleem. Collegekaart kwijt is een nieuwe halen bij een studiepunt. Maar bij deze stomme ov-chipkaart kan ik alleen maar incompetente klatenservice-medewerkers aan de telefoon krijgen en afwachten of ze nu mn foto niet kwijt raken. Als ik mn gegevens ergens naar toe zou kunnen brengen waar ze meteen mn kaart zouden kunnen maken zou ik het zo doen, al was het in groningen. Grrr...quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Had het ook totaal niet over motivatie, maar dat je als student zijnde toch gewend bent dat je overal, ook na 5x, nog zelf achteraan mag gaan. 't Was een slecht grapje, sorry
1 maand hoorde ik bij die klantenlijn, tot 31 januari.quote:Op maandag 14 december 2009 09:38 schreef Frozenz het volgende:
(...)
edit:
Ben dit net nog tegengekomen: http://www.telegraaf.nl/b(...)pkaart___.html?p=2,1.
Ze zouden die papieren versie gewoon nog 2 maanden langer moeten accepteren.
Ze wilden niet eens gegevens van mij noteren!quote:Raar dat sommige hier meteen verteld wordt om een nieuw formulier aan te vragen en dat ze mij vertellen om nog even te wachten en dat ze mailen als ze meer weten
Tegen mij zeiden ze eerst dat ze het uit gingen zoeken, hij noteerde (wel) allemaal gegevens van me en ik zou teruggebeld worden als ze het hadden uitgezocht. Teruggebeld werd ik niet, dus toen belde ik nog een keer en toen werd me pas gezegd dat ik een nieuw formulier aan moest vragen. Tegenstrijdig zijn ze dus sowieso.quote:Op maandag 14 december 2009 10:35 schreef Meddo het volgende:
Volgens een woordvoerder van de IB-Groep hoeft niemand zich zorgen te maken. "Iedere student die recht heeft op een ov-chipkaart kan gewoon reizen vanaf 1 januari 2010, met of zonder pasje. Een passende oplossing wordt volgende week bekend gemaakt."
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18250
Raar dat sommige hier meteen verteld wordt om een nieuw formulier aan te vragen en dat ze mij vertellen om nog even te wachten en dat ze mailen als ze meer weten
Dat was te voorspellen.quote:Op maandag 14 december 2009 10:35 schreef Meddo het volgende:
Volgens een woordvoerder van de IB-Groep hoeft niemand zich zorgen te maken. "Iedere student die recht heeft op een ov-chipkaart kan gewoon reizen vanaf 1 januari 2010, met of zonder pasje. Een passende oplossing wordt volgende week bekend gemaakt."
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/18250
Raar dat sommige hier meteen verteld wordt om een nieuw formulier aan te vragen en dat ze mij vertellen om nog even te wachten en dat ze mailen als ze meer weten
via studenten ov chipkaart website aanvragenquote:Op maandag 14 december 2009 18:22 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat was te voorspellen.
Hoe kom ik trouwens aan het formulier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |