abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75411386
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Lees dan ook.
60 waarschuwingsschoten (in de lucht dus) en 17 gericht waarbij er 1 dode viel en 7 anderen gewond werden. En 1 gewondekan goed meerdere schotwonden hebben. Dus in totaal van 17 gerichte kogels en dan 8 slachtoffers maken is niet slecht voor de hermandad die vrijwel nooit het wapen trekt.
Dirty Harry raakte met elke kogel zijn doel . daar zouden we er meer van moeten hebben
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:42:06 #27
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75411461
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dirty Harry raakte met elke kogel zijn doel . daar zouden we er meer van moeten hebben
lol

Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_75411912
Vooropgesteld: ik ben blij dat deze agenten NIET worden vervolgd. Dat vind ik volkomen terecht.

Tegelijk wordt er met twee maten gemeten. Recent is een 17-jarige jongen vervolgd (en veroordeeld tot een voorwaardelijke geldboete) omdat hij een inbreker eenmaal met een speelgoedknuppel op z'n been had geslagen. De gelijkheid voor de wet is hier dan ver te zoeken...
pi_75411996
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Gedateerde video maar nog steeds actueel schijnbaar.
Echt hoog tijd dat die Walther P5 vervangen gaat worden voor een Glock17 bv.

De Glock 17 heeft precies hetzelfde kaliber als de P5, dus daarmee los je dit probleem niet op. Alhoewel hij wel meer dan de dubbele patrooncapaciteit heeft.

Je zou de Action 3 kunnen vervangen door iets beters, maar het blijft altijd een afweging tussen penetratie en 'stopkracht'. Stopkracht is overigens een misleidende term; geen enkele gangbare kogel zal zijn doel door de kracht van de inslag tegen de grond leggen, stopkracht betekent gewoon in een zo kort mogelijke tijd zoveel schade en bloedverlies veroorzaken dat de aanvaller niet meer beweegt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:56:04 #30
110987 ErwinRommel
pi_75412007
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef isogram het volgende:
Vooropgesteld: ik ben blij dat deze agenten NIET worden vervolgd. Dat vind ik volkomen terecht.

Tegelijk wordt er met twee maten gemeten. Recent is een 17-jarige jongen vervolgd (en veroordeeld tot een voorwaardelijke geldboete) omdat hij een inbreker eenmaal met een speelgoedknuppel op z'n been had geslagen. De gelijkheid voor de wet is hier dan ver te zoeken...
Dat is krom idd.
Maar dat zal wel komen door die advocaten mafia die een crimineel verdedigen tot vrijwel elke prijs.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:03:13 #31
110987 ErwinRommel
pi_75412308
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

De Glock 17 heeft precies hetzelfde kaliber als de P5, dus daarmee los je dit probleem niet op. Alhoewel hij wel meer dan de dubbele patrooncapaciteit heeft.

Je zou de Action 3 kunnen vervangen door iets beters, maar het blijft altijd een afweging tussen penetratie en 'stopkracht'. Stopkracht is overigens een misleidende term; geen enkele gangbare kogel zal zijn doel door de kracht van de inslag tegen de grond leggen, stopkracht betekent gewoon in een zo kort mogelijke tijd zoveel schade en bloedverlies veroorzaken dat de aanvaller niet meer beweegt.
Klopt gedeeltelijk.
Glock17 kan 17 +1 patronen dragen.
Dat is al ferm meer dan die oude Walther P5.
Daarnaast lopen ze dan ook in de maat met de Strijdkrachten dus qua onderhoud kan dat ook wel goedkoper worden.
pi_75412436
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Klopt gedeeltelijk.
Glock17 kan 17 +1 patronen dragen.
Dat is al ferm meer dan die oude Walther P5.
Daarnaast lopen ze dan ook in de maat met de Strijdkrachten dus qua onderhoud kan dat ook wel goedkoper worden.
Ik heb gelezen dat de Walther P99, Glock 17/19 en de HK P30 momenteel het hoogste op het lijstje staan. Maar over die vervanging wordt al jaren gespeculeerd.
pi_75412522
Terecht!
pi_75413373
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:

Lees dan ook.
60 waarschuwingsschoten (in de lucht dus) en 17 gericht waarbij er 1 dode viel en 7 anderen gewond werden. En 1 gewondekan goed meerdere schotwonden hebben. Dus in totaal van 17 gerichte kogels en dan 8 slachtoffers maken is niet slecht voor de hermandad die vrijwel nooit het wapen trekt.
Ja, en voor hetzelfde geld zijn 2 mensen door 1 kogel geraakt. Als we gewoon uitgaan van 1 kogel = 1 gewonde vind ik 17 gerichte schoten waarvan er 8 raak zijn ook vrij matig. Het is niet alsof je op een doel op 100 meter schiet, er staan 200 man op 10 meter voor je. Maar goed, trillende handjes, tranende oogjes, ze hebben in ieder geval geschoten, niet slecht voor de hermandad.
Ja, ik generaliseer.
pi_75457069
Nieuwe beelden gezien.......jammer dat er niet meer doden zijn gevallen....walgelijk gewoon
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 9 december 2009 @ 19:56:05 #36
238900 Koekz
Der Meister
pi_75457260
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nieuwe beelden gezien.......jammer dat er niet meer doden zijn gevallen....walgelijk gewoon
Heb de nieuwe beelden ook gezien. Ze hadden veel eerder gericht moeten schieten imho. Maar dan wel gericht op de benen en niet direct dodelijke schoten
pi_75457368
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:56 schreef Koekz het volgende:

[..]

Heb de nieuwe beelden ook gezien. Ze hadden veel eerder gericht moeten schieten imho. Maar dan wel gericht op de benen en niet direct dodelijke schoten
Dat is zo. En het dodelijke slachtoffer was geen hooligan maar liep wel in de 1e linie.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
  woensdag 9 december 2009 @ 20:06:01 #38
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_75457654
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:56 schreef Koekz het volgende:

[..]

Waarom niet? Als jij met je dronken drugskop agenten zwaar wilt verwonden mag je wat mij betreft gewoon neergeschoten worden, niets mikken op benen, gewoon op de persoon. Krijgt die hem in zijn kop? Jammer voor hem, eigen schuld, hersentjes op straat.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_75457660
En die ouders hebben nog het lef ook om gerechtelijke stappen te overwegen. Betekent persoonlijke verantwoordelijkheid dan helemaal niets voor die mensen?
pi_75457878
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:06 schreef JohnLocke het volgende:
En die ouders hebben nog het lef ook om gerechtelijke stappen te overwegen. Betekent persoonlijke verantwoordelijkheid dan helemaal niets voor die mensen?
inderdaad, helemaal na deze beelden. Wel lief van zijn 'mede hooligans' dat ze hem even uit de menigte gooien/ leggen, zodat ze weer verder kunnen.
pi_75458171
Gezien de situatie, terecht.
pi_75458197
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

inderdaad, helemaal na deze beelden. Wel lief van zijn 'mede hooligans' dat ze hem even uit de menigte gooien/ leggen, zodat ze weer verder kunnen.
Maar ze staan ook stijf van de coke en alcohol, ik denk dat dat ook nog zwaar meespeelt.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:21:28 #43
238900 Koekz
Der Meister
pi_75458273
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:06 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Waarom niet? Als jij met je dronken drugskop agenten zwaar wilt verwonden mag je wat mij betreft gewoon neergeschoten worden, niets mikken op benen, gewoon op de persoon. Krijgt die hem in zijn kop? Jammer voor hem, eigen schuld, hersentjes op straat.
Tsja, opzich heb je wel gelijk ook... Maar dan gewoon in de borstkas hoor. Anders geeft et zo'n zooitje
pi_75458337
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef IHVK het volgende:

[..]

Maar ze staan ook stijf van de coke en alcohol, ik denk dat dat ook nog zwaar meespeelt.
Drugs/ alcohol is voor mij geen excuus. Het is ze niet opgedrongen om die rotzooi in te nemen.
pi_75458383
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Drugs/ alcohol is voor mij geen excuus. Het is ze niet opgedrongen om die rotzooi in te nemen.
Het is zeker geen excuus. Het verklaart wel één en ander.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:25:09 #46
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_75458430
Gelukkig maar, jammer dat ze niet wat meer van die hooligans hebben afgeknald.
pi_75458531
Mooi Robby was gewoon een van de ongelukkigen uit de groep die het op dat moment allemaal verdiende te worden neergeschoten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:31:50 #48
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_75458685
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:27 schreef waht het volgende:
Mooi Robby was gewoon een van de ongelukkigen uit de groep die het op dat moment allemaal verdiende te worden neergeschoten.
Zo'n idee heb ik er ook bij inderdaad. What goes around comes around, en als je dan geraakt word is het pech hebben.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_75458736
Verschil moet er zijn.. In Rusland hadden ze iedereen neergeschoten die ook maar een stap richting de politie zou durven te nemen en vervolgens een na onderzoek hoe ze beter zouden kunnen schieten. Hier meoten we onderzoeken of we deze lieve hooligans niet te hard hebben aangepakt. Wilde ze niet praten? kuch kuch, blijf het schandalig vinden.
pi_75458837
Terecht. Het valt me mee dat er niet meer doden zijn gevallen. Dat schuimbekkend en cokesnuivend gajes ging behoorlijk door het lint. Als er dan iemand schiet is het janken geblazen. Wat mij betreft had er nog wel wat meer geschoten mogen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')