abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75414838
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef MASD het volgende:

[..]

Oh God, ja. De linkse is de oprichter.

[ afbeelding ]
Niet leuk om naar te kijken dus...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75416010
Wat een zeikwijven.
pi_75416164
Gevalletje 'gender feminism' lijkt me.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_75416484
Wat een onzin .
pi_75436668
Ik probeer mijn dochter van het roze af te krijgen maar ik vrees dat het genetisch ingebakken zit.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:33:57 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75437097
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef MASD het volgende:

[..]

Oh God, ja. De linkse is de oprichter.

[ afbeelding ]
Ik zie 2 afvalligen met dat middel-korte haar. Als die 2 niet heel spoedig naar de kapper gaan is het snel afgelopen met dat clubje.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_75441257
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:19 schreef Prutzenberg het volgende:
Ik probeer mijn dochter van het roze af te krijgen maar ik vrees dat het genetisch ingebakken zit.
Mijn dochter vindt roze nou eenmaal leuk. Daar heb ik niets actief aan bijgedragen. Moet ik haar dat nu dan verbieden omdat een feministische mevrouw nu loopt te verkondigen dat het een kwalijke zaak is?
Ik heb liever dat mijn kind haar eigen voorkeuren leert ontwikkelen. Die roze-periode waait heus wel over.
pi_75441354
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Mijn dochter vindt roze nou eenmaal leuk. Daar heb ik niets actief aan bijgedragen. Moet ik haar dat nu dan verbieden omdat een feministische mevrouw nu loopt te verkondigen dat het een kwalijke zaak is?
Ik heb liever dat mijn kind haar eigen voorkeuren leert ontwikkelen. Die roze-periode waait heus wel over.
Dit soort feministen halen de ook in mijn ogen wenselijke morele opvatting dat alle mensen gelijkwaardig zijn door de war met het idee dat alle mensen gelijk zijn (op biologisch vlak bijvoorbeeld).
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')