Niet leuk om naar te kijken dus...quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Oh God, ja.De linkse is de oprichter.
[ afbeelding ]
Ik zie 2 afvalligen met dat middel-korte haar. Als die 2 niet heel spoedig naar de kapper gaan is het snel afgelopen met dat clubje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Oh God, ja.De linkse is de oprichter.
[ afbeelding ]
Mijn dochter vindt roze nou eenmaal leuk. Daar heb ik niets actief aan bijgedragen. Moet ik haar dat nu dan verbieden omdat een feministische mevrouw nu loopt te verkondigen dat het een kwalijke zaak is?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:19 schreef Prutzenberg het volgende:
Ik probeer mijn dochter van het roze af te krijgen maar ik vrees dat het genetisch ingebakken zit.
Dit soort feministen halen de ook in mijn ogen wenselijke morele opvatting dat alle mensen gelijkwaardig zijn door de war met het idee dat alle mensen gelijk zijn (op biologisch vlak bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Mijn dochter vindt roze nou eenmaal leuk. Daar heb ik niets actief aan bijgedragen. Moet ik haar dat nu dan verbieden omdat een feministische mevrouw nu loopt te verkondigen dat het een kwalijke zaak is?
Ik heb liever dat mijn kind haar eigen voorkeuren leert ontwikkelen. Die roze-periode waait heus wel over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |