link?quote:
moet ik hier alles zelf doen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:18 schreef sinadO het volgende:
Ja weet ik veel, link jij maar, ik fok mobiel.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:15 schreef Seksgod het volgende:
Oke dus ik werk bij Blokker als chef, en.....
Wat een wereldpositie is dat man! (voor VMBO'ers)quote:
Lachen, totdat het allemaal op rolletjes loopt en je zwaar af gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:24 schreef BasEnAad het volgende:
Tip: laat ze voor een dagje jouw werk overnemen. Daarna mogen ze commentaar geven!
En jij bent? Zo'n onderkruipseltje?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:18 schreef zovty het volgende:
Bas?? Ben jij het?? Voormalig Blokker breda, later halfords breda?? Ben jij het Bas?
Want in dat geval: nee, je kunt geen leiding geven, je kunt niet met klanten omgaan, je kunt niet met mensen omgaan, je kunt niet met een kassa omgaan, je kunt niet met zo'n plakband ding omgaan. Je bent een dweil.
Vraag een uitkering aan, je bent nergens goed voor. Echt niet.
Nofi natuurlijk.
-edit- Oh, een seksgod ben je al helemaaaaal niet.
Mensen die denken dat ze meer zijn als de andere werknemersquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:15 schreef Seksgod het volgende:
Arbeiders die denken dat ze mijn functie beter kunnen
Wat doe jij dan? Zet dat er dan ook bij.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat een wereldpositie is dat man! (voor VMBO'ers)
Een blokker baas gebruikt toch geen ad hominem om een discussie aan te gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:37 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Zet dat er dan ook bij.
Ik ben sous-chef op vakantiequote:Op dinsdag 8 december 2009 12:37 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Zet dat er dan ook bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |