Ik denk dat de linkse multi-culti elite dat zo graag anders ziet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:09 schreef Casos het volgende:
Als ik de reclames van de diverse supermarkten (en ook vele andere producten) zie zo net na de Sinterklaas, lijkt het mij dat de kerstsfeer helemaal niet wordt afgebroken, sterker nog, ze doen ontzettend hun best om deze nog maar aan je op te dringen.
Maar de linkse multi-culti elite gaat het keihard verliezen van de commercie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat de linkse multi-culti elite dat zo graag anders ziet.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:11 schreef Casos het volgende:
[..]
Maar de linkse multi-culti elite gaat het keihard verliezen van de commercie.
Ja!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit je nou te pleiten voor een heidens symbool EchtGaaf?
Geen probleem, zolang de kerstboom maar geen afgod wordt.quote:Wat zal Jezus daar wel niet van denken?
Oh... hoezo? Daar weet ik niks van...quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Naar aanleiding van dit artikel:
Een kruis op de mijter mag niet meer,
Oh... hoezo? Daar weet ik niks van...quote:Zwarte Piet is al langer taboe
Er zijn massa's mensen die geen kerstboom plaatsen .... dat is een ieders individuele vrije keuze.quote:en nu is het Kerstfeest ook aan de beurt om stukje bij beetje te worden afgebroken. Te beginnen bij de Kerstboom..
Oh... hoezo? Daar weet ik niks van...quote:Het is stuitend hoe dit land haar identiteit te grabbel gooit.
de staatsgreep is op 30 april as... je kunt nog boeken voor Laplandquote:Hoe lang duurt het nog voor ons Kerstfeest wordt ingeruild voor het suikerfeest?
Hoe lang is Nederland nog Nederland?
Die vijfde colonne is wie ?quote:De vijfde colonne lijkt haar werk goed te doen![]()
ah.. je bent stiekem het vaak eens met die discriminerende schreeuwlelijkquote:De verleiding om Geert Wilders te stemmen wordt zo met de dag groter
Ohja, en als ik dat nu toch doe. Komt er dan een ambtenaar die mij een boete geeft? Laat mij het wetsartikel eens zien?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Een kruis op de mijter mag niet meer, Zwarte Piet is al langer taboe en nu is het Kerstfeest ook aan de beurt
Ja, je ziet er de ernst niet van in.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef Hexagon het volgende:
Moet hier nu echt een landelijke rel over worden gemaakt omdat een of ander schoolbestuur een duffe beslissing doet?
Het is wachten tot het moment dat ze niet meer veilig over straat kunnen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ohja, en als ik dat nu toch doe. Komt er dan een ambtenaar die mij een boete geeft? Laat mij het wetsartikel eens zien?
Oftewel gewoon onzin.
Kamervragen !!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef Hexagon het volgende:
Moet hier nu echt een landelijke rel over worden gemaakt omdat een of ander schoolbestuur een duffe beslissing doet?
wie niet meer veilig? ambtenaren ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is wachten tot het moment dat ze niet meer veilig over straat kunnen.
Ze hoeven niet weg. Ze moeten zich wel aanpassen. Of wij aan hun, als het aan jou ligt?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wie niet meer veilig? ambtenaren ?
je suggereert natuurlijk ... het is allemaal de schuld van 'allochtonen' ... en je hint op het mantra;.. 'ze motte allemaal oprotteuhhh'
Zeg dat dan !!!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, je ziet er de ernst niet van in.
Kan je als D66 weer moord en brand om Wilders schreeuwen. Maar de kiezer wordt zo in handen van Geert gedreven.
En terecht, de identiteit van het land wordt vergooid. In rap tempo.
Dit wordt, mijn inziens, door de motivatie van het besluit, namelijk dat de boom teveel verbonden is met het christelijk feest en het niet plaatsen de diversiteit benadrukt wordt, in de hand gewerkt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja ik zou als student daar ook niet heel blij zijn met zo'n politiek correct bestuur. Al verdenk ik ze er ook van dat het gewoon een bezuinigingsmaatregel zou kunnen zijn.
Maar je doet of het een nationale ramp is die de vrijheid van allerlei burgers aan banden legt. En dat is gewoon niet zo. Het speelt Wilders vooral in de kaart wanneer dit soort onbenulligheden worden opgeblazen als nieuwe waan van de dag.
Een bezuinigingsmaatregel? Een boom? Neuh.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja ik zou als student daar ook niet heel blij zijn met zo'n politiek correct bestuur. Al verdenk ik ze er ook van dat het gewoon een bezuinigingsmaatregel zou kunnen zijn.
Maar je doet of het een nationale ramp is die de vrijheid van allerlei burgers aan banden legt. En dat is gewoon niet zo. Het speelt Wilders vooral in de kaart wanneer dit soort onbenulligheden worden opgeblazen als nieuwe waan van de dag.
Daar tegenin gaan dat is nog altijd een zaak van de inspraakorganen die zo'n onderwijsinstelling heeft (bijvoorbeeld de medezeggenschapsraad) om dat af te handelen.
samenleven is ... gelijke investering .. gelijke aanpassing...quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze hoeven niet weg. Ze moeten zich wel aanpassen. Of wij aan hun, als het aan jou ligt?
Wij integreren? Als autochtonen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
samenleven is ... gelijke investering .. gelijke aanpassing...
en niet dat iemand gaat gillen: ..... ze vernietigen mijn identiteit...
als iemand van de dominant meerderheid dat gaat doen dan is het helemaal potsierlijk...
dus hup... jij... pas je een beetje aan en ga eens integreren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |