nou, hij is wel te doen, er waren een paar die wel heel lastig warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar over het algemeen en zeker in het begin is het gewoon super, helemaal de stijl van de game is geweldig, alles is gewoon gemaakt van klei.
oh en een tip: save af en toe, hoewel je er wel zelf naar maakt door b.v. op een ravijn te klikken (oid) kun je namelijk wel degelijk dood gaan in het spel
nee, jij dan!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef PPL het volgende:
Komt deze maand ook niet deel 2 van BTTF?
Is dat die met die russische poppetjes zag er wel cool uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Aanrader voor mensen met een PS3 of Xbox 360: Stacking. Ontwikkeld door Double Fine, de studio achter Tim Schafer (al heeft hij zelf niet veel met het spel te maken gehad)
Ook de fan-made Broken Sword 2.5 al gespeeld?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:59 schreef kruimel_20 het volgende:
super lijst, thanks!
Broken sword heb ik ook gespeeld
Vergeet de Engelse voice pack niet te downloaden en te installeren, want dat Duits is echt afschuwelijk (sorry makers!).quote:Op maandag 14 februari 2011 13:32 schreef kruimel_20 het volgende:
Nee, dus ik ben em nu aan het downloaden
hij is alleen erg kortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef lizardtattoo het volgende:
Aanrader voor mensen met een PS3 of Xbox 360: Stacking. Ontwikkeld door Double Fine, de studio achter Tim Schafer (al heeft hij zelf niet veel met het spel te maken gehad)
Ik heb van de week Sam And Max season 1 episode 1 gespeeld. Ik moet zeggen dat het er best goed uit zag op de Wii. Veel beter dan Tales of Monkey Island.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:07 schreef kruimel_20 het volgende:
ja, ik vond het al vreemd klinken toen ik begon
Ik ben nu eerst Monkey island 2 (SE) aan het spelen, heerlijk! AAARRRR
ja vond ik ook, al moest ik me hier iets meer achter de oren krabben. Ik ben erg benieuwd naar deel drie die voorstukjes zien er veel belovend uit!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:14 schreef PPL het volgende:
Vermakelijk hoor, BTTF2: Get Tannen.
Wel meer het gevoel dat ik toeschouwer was dan dat het echt lastig werd gemaakt.
hoezo moeilijk ? http://www.scummvm.org/downloads/ daar staat gewoon een scummvm versie voor de mac kun je al die spellen gewoon spelen (met uitzondering van grim fandango)quote:Op maandag 21 februari 2011 12:16 schreef RobBor het volgende:
jammer dat ik nu een mac heb, moeilijk om die oude spellen te spelen
DOTT, Leisure suit larry, Grim Fandango![]()
Echt geweldig dat ze MI op de xbox hebben uitgebracht![]()
Zijn er nog leuke adventures voor op de mac? Die waarbij je moet nadenken ala lucasarts ?
jep die heb ik alquote:Op maandag 21 februari 2011 12:28 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
hoezo moeilijk ? http://www.scummvm.org/downloads/ daar staat gewoon een scummvm versie voor de mac kun je al die spellen gewoon spelen (met uitzondering van grim fandango)
Syberia vond ik wel spannend/mysterieusquote:Op zondag 3 april 2011 13:04 schreef robert842 het volgende:
Monkey island (weer) uitgespeeld op de xbox
Ik ben wel toe aan een spannende/mysterieuze sfeervolle adventure (sfeer van die BigFish games, maar dan wel echte adventures).... zonder bloed en zombies
iemand suggesties?
Die heb ik nog nooit gespeeldquote:Op zondag 3 april 2011 16:36 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Syberia vond ik wel spannend/mysterieus
Syberia heeft echt een prachtig verhaal en er zit zeker spanning in. Een andere aanrader is de klassieker indiana jones and the fate of atlantisquote:Op zondag 3 april 2011 18:22 schreef robert842 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gespeeld
Bovennatuurlijk zaken zijn altijd wel spannendmaar niet te serieus, een beetje geromantiseerd moet het zijn
Heeft Syberia dezelfde gameplay als the longest journey?? Vond het namelijk nogal weinig puzzelen in die laatste, meer het verhaal doorlopen...quote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Syberia heeft echt een prachtig verhaal en er zit zeker spanning in. Een andere aanrader is de klassieker indiana jones and the fate of atlantis
Dat klinkt goed. Ik houd er ook niet zo van als je alleen van punt a naar punt b moet lopen en door conversaties moet klikken. Het interactieve film idee zeg maar (zoals Alan wake...bah).quote:Op maandag 4 april 2011 12:06 schreef NutKees het volgende:
Syberia is inderdaad meer puzzel-georienteerd dan The Longest Journey. Gewoon spelen zou ik zeggen, het zijn beide prachtige spellen met erg veel sfeer.
The Longest Journey is een ouderwets goede adventure.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:38 schreef kruimel_20 het volgende:
heeft iemand nog suggesties voor spellen die hier op lijken?
ik krijg helemaal zin om weer te verdwijnen achter mijn pc!
Syberia, mijn ouders vonden het een geweldig spel, ze gingen er met volle overtuiging doorheen, maar mijn moeder baalde als een stekker toen deel 1 zomaar ineens ophield... en dus moest Syberia deel 2 in huis gehaald worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Syberia is vooral verschrikkelijk mooi getekend. Persoonlijk vond ik het middenstuk van het adventure wat minder (het betere backtracking werk zeg maar), maar het spel zet wel meteen een enorm goede sfeer neer.
Je kunt 'm hier voor een tientje aanschaffen, volledig compatible tot en met Windows 7. Deel 2 is eigenlijk verplichte kost wil je het einde van het verhaal weten (en dat wil je echt wel na het spelen van deel 1), maar persoonlijk vond ik die iets minder dan 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |