Mwa, dan zal ik wel niet in aanmerking gekomen zijn. Ik heb een Hi 20 abbo zonder extra's (geen internet of onbeperkt sms). En ik blijf vrijwel altijd binnen m'n bundel, houd meestal nog over zelfs.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb een Hi 25 met onbeperkt sms. Ik moet wel zeggen dat ik vaak over mijn abonnement heenga qua bellen en zo gemiddeld rond de ¤ 40,- per maand betaal. Ik zou niet weten waar KPN die rating op baseert maar ik denk dat het met je verbruik te maken heeft...
Kan iemand anders een nieuwe openen, thanks.
Ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan. We zullen het binnenkort weten. Ben er stiekum nog altijd een beetje huiverig voor, dus hoop dat het goed zal zijn!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef Adelante het volgende:
T-mobile in Arnhem is vrij redelijk, alleen op Malburgen (nieuw gedeelte) heb ik nooit bereik.
spelletjes?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:26 schreef NanKing het volgende:
tvp, ik zoek wat leuke (free voornamelijk) apps. Niet iets speciaals.
verschil tussen Ping en Ping(lite) is er toch nog niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Whatsapp of Ping(Lite) zijn ook handig als je veel vrienden met een iPhone hebt.
Oeps...quote:
Ik laat het er liever even op staan. De reden dat ik een restore moest doen was omdat ik Cydia niet meer opstartte. Wanneer ik toen met SSH kon werken hoefde dit alles niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Donder SSh eraf man ik gebruik t nooit...
cydia packages installeren met terminal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:53 schreef mime_negert het volgende:
Heb net even een restore gedaan op mijn iPhone. Alle programma's weer geinstalleerd, Cydia met afc2add en openSSH (natuurlijk ook het wachtwoord veranderd).
Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie allemaal met SSH doen.
VW Rijbewijs is gratis, wel handig voor mensen die graag theorieproefexamens doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mwah niet speciaal. Gewoon wat echt toffe dingetjes.
Zoveel packages blijf ik niet installeren maar zal er ook eens naar gaan kijkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
cydia packages installeren met terminal.
cydia is geweldig voor al zijn packages, maar omdat hij zo lang moet laden download ik alle .deb files gewoon met Cyder, duw die vervolgens in /private/var/mobile en dan met terminal installeren, gaat ongeveer 3x zo snel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |