abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75427076
Dat NIEMAND ook zegt "Als je bedankt voor Oranje dan flikker je maar op!".

Hij bedankt voor Oranje, dus flikkert ie maar op. Mag ie het in het buitenland zo goed doen, ik heb dat nooit en dan bedoel ik ook daadwerkelijk NOOIT terug gezien in het Nederlands elftal.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  woensdag 9 december 2009 @ 18:32:42 #52
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_75454610
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Karrs het volgende:

Hij bedankt voor Oranje, dus flikkert ie maar op. Mag ie het in het buitenland zo goed doen, ik heb dat nooit en dan bedoel ik ook daadwerkelijk NOOIT terug gezien in het Nederlands elftal.
1. Denk na over het waarom!
2. Dat je het niet ziet ligt aan jou.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_75483623
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Barca het volgende:

[..]

1. Denk na over het waarom!
2. Dat je het niet ziet ligt aan jou.
Eens.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 10 december 2009 @ 17:21:39 #54
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_75488514
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef Karrs het volgende:

Het verleden biedt geen garanties voor de toekomst
Deathlift or Die.
pi_75496367
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:15 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
als voetballer is hij geweldig, als persoon past hij niet in het elftal. hij schijnt nogal een bemoeial te zijn.. toch zonde...
Heel dat Nederlandse scheitvolk ( of althans een gedeelte er van ) is die mening toegedaan, maar is het niet gewoon sommige van die mediamensen napraten?
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_75516593
Als hevig Milan-fan heb ik al veel matchen gezien van Seedorf. Ok, hij is al eens nonchalant of speelt al eens barslechte matchen, maar bovenal is hij echt wel een heel goede speler. Denk je dat je al 8 jaar basisspeler bent bij Milan als je maar middelmaat bent ?? Don't think so hoor. Spelers komen en gaan, maar uiteindelijk stond/staat Seedorf nog altijd in de ploeg. Een ploeg die twee CL's heeft gewonnen én één CL-finale gespeeld heeft.
Dus mensen die zeggen dat Seedorf niet goed is, dat slaat gewoon nergens op en is enkel gebaseerd op vooroordelen of subjectiviteit.
Over zijn al dan niet spelen voor Oranje spreek ik me niet uit, ik zie te weinig matchen van NL daarvoor. En uiteindelijk haalde NL ook behoorlijke resultaten zonder hem. Maar individueel is ie beter dan het gros van de Nederlandse internationals. Het meerendeel zal nooit naast hem kunnen staan qua carriere.
pi_75516706
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Alsof er in Italie fantastisch wordt gevoetbald()!) Er zijn 3-4 teams in staat om goed te kunnen voetballen (doen ze ook lang niet altijd), en verder is het zwaar drama daarzo.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')