quote:TS faalt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." voor het minste of geringste.
Ja, het is soms van toepassing.
Maar blijkbaar hebben sommige mensen het idee dat je een post standaard moet beginnen met.
Ben ik de enige die hier problemen mee heeft(Ja, ook al is het maar een klein geel hoofdje) of zijn hier nog medestanders te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:36 schreef stoeroemang het volgende:
mee eens, meest kansloze reply ooit, vaak nog veel kanslozer dan het bericht waarom die reactie gepost word.
Doen ook alleen tokkies, trollers en post-count-hoertjes, dus het is wel makkelijker te zien wie je kan negeren
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:36 schreef stoeroemang het volgende:
mee eens, meest kansloze reply ooit, vaak nog veel kanslozer dan het bericht waarom die reactie gepost word.
Doen ook alleen tokkies, trollers en post-count-hoertjes, dus het is wel makkelijker te zien wie je kan negeren
Of je kijkt teveel in ONZ en KLBquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:57 schreef Dinthe het volgende:
Nouja, tenminste 1 medestander dus.
Ik voel me niet meer alleen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:57 schreef Dinthe het volgende:
Nouja, tenminste 1 medestander dus.
Ik voel me niet meer alleen.
Briljant, zeker.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:58 schreef Handschoen het volgende:
Het is de briljantste smiley. Dus Respect!!
Stuurt ze de postbode ook weer weg als ie lachend de voortuin in komt lopen. in plaats vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:00 schreef Jumparound het volgende:
zoals mn moeder altijd zegt...
een post zonderis geen post
welquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:59 schreef Dinthe het volgende:
[..]
Briljant, zeker.
Maar niet in elke post.
Die is aan overmatigquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:33 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey, dat doet me aan het volgende denken: Waar is de koning van de ":') " Jitzzze ?
dat is welquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die is aan overmatig-gebruik overleden.
Kun je daaraan sterven?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
oeps, ik zit in een risicogroepquote:
Hopen dat ze een Loller-vaccin hebben dan, wil geen :²')²-griep krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:37 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oeps, ik zit in een risicogroep
Snel langs de ggd voor een-vaccinatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
R.I.P. Jitzzequote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:53 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en voor een ieder die denkt grappig te zijn met een reactie welke enkel debevat;
.
Oh en voor een ieder die denkt grappig te zijn met een reactie welke enkel debevat;
.
.
nee jouw reactie in niet voorspelbaar en ook nog nooit geplaatst?quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef VatosLoco het volgende:
Ach gut, topic 2304920349823048209348204982340392842304982 over de- smiley
Inclusief verwachte reacties, beter eerst even zoeken voordat je een KLB topic opent lutser
En jouw reactie daarop zeker ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee jouw reactie in niet voorspelbaar en ook nog nooit geplaatst?
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:41 schreef Dinthe het volgende:
En toch blijf ik het kansloos vinden.
Het verbaast me dat er niet meer mensen zo over denken.
Ik denk dat diegenen niet in de klaagbaak komen. Of liever de tendens volgen.
Ah well, at least i spoke my mind.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:41 schreef Roi het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit quote ik maar, want is geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Play hard, go pro.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★![]()
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Forum Opties Forumhop: Hop naar: