abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:34:15 #176
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_75427904
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef Alucart het volgende:
ze trekt me volgens mij gewoon hart haar put in
You just said it
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_75427918
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef Alucart het volgende:
en waarschijnlijk ook in de mijne want ze trekt me volgens mij gewoon hart haar put in.waar ik haar probeer uit te steunen Als jullie begrijpen wat ik bedoel
Ja, ik snap precies wat je bedoelt.
En na deze relatie (want het is echt niet voor altijd) ben jij waarschijnlijk degene die nooit meer onbevangen in een relatie kan staan.
pi_75427929
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:30 schreef donthate het volgende:
Wat ik wel vind als iemand kwaad wilt is TS wel makkelijk te manipuleren zijn karakter is veelste goed soms moet je maar iets meer een *klootzak* zijn
maar dat is iets wat ik zelf moet zien te creeren. Maar waarschijnlijk is deze goedaardigheid ook wel mijn bron van waarom mensen mij snel in vertrouwing nemen.
Life is a Journey-not a destination
pi_75427985
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, ik snap precies wat je bedoelt.
En na deze relatie (want het is echt niet voor altijd) ben jij waarschijnlijk degene die nooit meer onbevangen in een relatie kan staan.
What she said.
pi_75428049
maar betekent dat dat ik deze hele relatie moet afkappen? want dat kan ik niet zo makkelijk ik ben iemand die niet al te makkelijk relatie creered en beindigd,
pi_75428123
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:37 schreef Alucart het volgende:
maar betekent dat dat ik deze hele relatie moet afkappen? want dat kan ik niet zo makkelijk ik ben iemand die niet al te makkelijk relatie creered en beindigd,
Dat is voor jezelf wel het beste, maar dat moet je zelf inzien. Dit is geen kwestie van makkelijk een relatie beginnen en beëindigen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:40:21 #182
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75428209
quote:
Wat bij jou goed voelt als ze je wel misbruikt dan heb je der niks aan en het feit dat ze op haar 15de a;l jij haar 15de vrend bent geeft aan dat ze toch een beetje.. Ergens mee bezig is maar je kan nooit zomaar iemand gaan beschuldigen dat is het kutte eraan.En wat het nog vervelender maakt is dat je pas 17bent dus advies geven is ook een stuk moelijker Maar je moet de adviesen wel mee nemen maar het is uit eindelijk jou ding.En zoals ik vanmiddag al aan geef dit zijn wel belangrijke jaren in je leven dat je moet gaan genieten
pi_75428211
want probleem 2 is dat ik nogsteeds liefdes gevoelens voor haar heb hoeveel ellende ze ook bezorgd ze is toch iemand waar ik me goed bij voel. en dat komt niet omdat ze labiel is maar dat komt omdat ik ook haar echte kant ken. en die is erg mooi daarbij is ze een van de weinige mensen waar ik ook mijn ei kwijt kan. en dat gevoel is van 2 kanten dus we begrijpen elkaar wel.
pi_75428232
quote:
Wat zou jij een vriend adviseren als hij in jouw schoenen stond?
pi_75428297
Vragen of hij nog echt van haar houd? en als het een ja is kan je moeilijk zegen uitmaken die hap
pi_75428323
Ergens begin je in te zien dat dit niet goed is, maar je bent nog niet zo ver dat je ermee stopt/wilt stoppen. Het is uiteindelijk echt het beste om voor jezelf te kiezen en haar over te laten aan de professionals die ze nodig heeft.
Maar nogmaals, dat moet je zelf in gaan zien en dat kan een ander niet bij je bereiken.
pi_75428369
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:54 schreef steve.T het volgende:
Dude je moet 1 ding afvragen: IS ZEI AL DEZE ELLENDE WAARD!! Want ik zie dat je heelveel tijd in haar steekt. Geeft zie je terug wat jij haar geeft of is het een eenrichtings weg. Daarbij bekijk je punten die je hebt van haar haar positive en negatieve kanten is dat in balans. En denk ja dat ze naar x jaar behandeling nogsteeds om je geeft en bij je blijft of een andere jongen zoekt. Veel geluk met je probleem. Maak er het beste van. En:Keep the mood buddy!
een beetje wat steve.t zegt
pi_75428439
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:42 schreef Alucart het volgende:
Vragen of hij nog echt van haar houd? en als het een ja is kan je moeilijk zegen uitmaken die hap
Ik denk niet dat je dat zou vragen. Ik denk dat je het dan wel van een afstandje zou kunnen bekijken, zonder meegezogen te worden door emoties en drama. Ik denk dat je je vriend zou aanraden een beslissing te nemen op basis van zijn verstand en niet zijn gevoel.
pi_75428538
Gewoonlijk ben ik ook de gene die de raadgever is. Maar nu sta ik een aan de ander kant van de balie. En dat is vrij kut want gewoonlijk weet ik wel goede oplossingen te vinden die eigenlijk altijd wel werken maar als er bij mij stront aan de knikker komt sta ik met een mond vol tanden maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik er nu emotioneel bij betrokken ben en gewoonlijk een neutrale omstander ben
pi_75428574
Ik vind dat je er veel te `volwassen` over doet.
Je bent 17, zij 15.
Om dan al na twee maanden verkering woorden te gebruiken als relatie, liefde en houden van geeft al aan dat je het veel te serieus neemt allemaal.
Ik snap dat je blij bent dat je een vriendinnetje hebt, maar probeer ook lol te maken en het luchtig te houden.
Dat is moeilijk als zij zulke problemen heeft, maar je bent nog zo ontzettend jong en je hebt nog je hele leven voor je. Je bent jong, gedraag je dan ook zo. Leef!
Toen ik 17 was, dacht ik ook dat ik heel volwassen was en alle wijsheid in pacht had. Nu, bijna 25 jaar verder, kan ik alleen nog maar glimlachen om die periode en bedenken hoe naief ik eigenlijk was en met weinig levenservaring. Dat zul jij later ook hebben.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_75428593
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:48 schreef Felixa het volgende:
Je bent 17, zij 15.
Om dan al na twee maanden verkering woorden te gebruiken als relatie, liefde en houden van geeft al aan dat je het veel te serieus neemt allemaal.
Ik snap dat je blij bent dat je een vriendinnetje hebt, maar probeer ook lol te maken en het luchtig te houden.
Dat is moeilijk als zij zulke problemen heeft, maar je bent nog zo ontzettend jong en je hebt nog je hele leven voor je. Je bent jong, gedraag je dan ook zo. Leef!
Toen ik 17 was, dacht ik ook dat ik heel volwassen was en alle wijsheid in pacht had. Nu, bijna 25 jaar verder, kan ik alleen nog maar glimlachen om die periode en bedenken hoe naief ik eigenlijk was en met weinig levenservaring. Dat zul jij later ook hebben.
Vooral het laatste.
pi_75428683
Maar ik ben ook niet iemand die een meisje wilt voor verkering maar ik wil er eentje om een goede toekomst te hebben ik heb die hele stap van Puber zijn eigenlijk overgeslagen
pi_75428706
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:48 schreef Alucart het volgende:
Gewoonlijk ben ik ook de gene die de raadgever is. Maar nu sta ik een aan de ander kant van de balie. En dat is vrij kut want gewoonlijk weet ik wel goede oplossingen te vinden die eigenlijk altijd wel werken maar als er bij mij stront aan de knikker komt sta ik met een mond vol tanden maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik er nu emotioneel bij betrokken ben en gewoonlijk een neutrale omstander ben
Dat snap ik, is ook logisch je zit er middenin. Daarom vroeg ik ook wat je een vriend zou adviseren.

Wat adviseren jouw ouders je? Heb je alles verteld wat je hier hebt verteld over haar?
pi_75428784
Jep die zeggen dat ik er rekening mee moet houden dat ze een zeer onstabiel meisje is en daardoor dingen kan roepen wat ze eigenlijk niet meent meer daarbij zeggen ze niet dat ik deze relatie moet afkappen maar er mee door moet gaan zolang het voor mij goed voelt. Maar ze zeggen ook dat het ook waarschijnlijk grote gedeelte puber hormonen zijn van een 15 jarig meisje. dus dat er grote kans is dat deze hele problemen situatie met de loop van de jaren afbouwt als de puber hormonen zakken.
pi_75428794
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:51 schreef Alucart het volgende:
Maar ik ben ook niet iemand die een meisje wilt voor verkering maar ik wil er eentje om een goede toekomst te hebben ik heb die hele stap van Puber zijn eigenlijk overgeslagen
Met haar ga je geen goede toekomst hebben. Hoe langer je hier in blijft hangen, hoe langer het duurt voor er wel iemand op je pad komt met wie je een goede toekomst zou kunnen hebben.
pi_75428923
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:48 schreef Felixa het volgende:
Je bent 17, zij 15.
Ik heb 2 maanden een relatie met haar maar we kennen elkaar al 1 jaar. we hebben op de zelfde vereniging gezeten
pi_75428961
Precies, Xennia verwoordt het wat subtieler dan ik. Je hebt recht op een goede, stabiele relatie en die ga je met dit meisje niet krijgen.

Trouwens, op een eerdere post van mij waarin ik vroeg of je vond dat je zelf geen recht hebt op een normaal leven, zei je "Om eerlijk te zijn nope."
Hoe zit het met je eigenwaarde omdat je dat zegt?
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:59:19 #198
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_75428991
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:54 schreef Alucart het volgende:
Jep die zeggen dat ik er rekening mee moet houden dat ze een zeer onstabiel meisje is en daardoor dingen kan roepen wat ze eigenlijk niet meent meer daarbij zeggen ze niet dat ik deze relatie moet afkappen maar er mee door moet gaan zolang het voor mij goed voelt. Maar ze zeggen ook dat het ook waarschijnlijk grote gedeelte puber hormonen zijn van een 15 jarig meisje. dus dat er grote kans is dat deze hele problemen situatie met de loop van de jaren afbouwt als de puber hormonen zakken.
Iemand die denkbeeldig vriendinnetje heeft of wattan ook zusje heeft niks met puber hormonen.. te maken en dat je dood wilt ook niet
pi_75429053
uhm die is al een tijd weg. Sind mijn middelbare school al. Daar hebben ze niks heel gelaten van mijn eigenwaarde het is echt niet leuk om nooit normaal aangesproken te worden en altijd alleen maar nerd genoemt te worden 3 jaar lang. en dan niet 2 mensen nee ongeveer de complete school op de mensen van mijn eigen klas na dat was wel maf
pi_75429058
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:54 schreef Alucart het volgende:
Heb je ook verteld dat jij haar letterlijk moet weerhouden om van een brug te springen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')