Ja maar jij kan dat niet regelen hoe goed je bedoelingen ook zijn als ze opgenomen word moet er toestemming van de ouders zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:08 schreef Alucart het volgende:
[..]
je maar ze moet zo ie zo naar een pyscigoloog als haar ouders het niet doen doe ik het wel want er is iets mis met haar dat zal iedereen in deze topic met me eens zijn
Steunen is iets anders dan helpen. Zoals hierboven ook al staat, je bent 17 en geen professional. Laat haar ouders het oplossen. Dat betekent niet dat je haar gelijk moet laten vallen, maar jij bent gewoon niet de persoon die haar naar een psycholoog kan slepen of zelfs op lkan aten nemen. Het meisje is 15 haar ouders zijn daar verantwoordelijk voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:12 schreef Alucart het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik haar niet meer kan helpen. En er is geen enkele manier om haar toch via welke omweg dan ook te steunen
Hmm denk het niet want die ouders doen opzich niks verkeerds of ze moet echt een zware bedreiging voor zich zelf zijn en dat moet dan ook weer bewezen worden die ouders zijn voor grootendeels *baas* denk dat je in je 1tje niet veel kan doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:14 schreef Alucart het volgende:
is er geen weg via de kinderbescherming ofzo want ik zie dit dan wel als een soort van geestelijke mishandeling
Geestelijke mishandeling is heel iets anders, je maakt er nu iets van wat er niet is. Jij weet niet wat haar ouders doen, zij hoeven jou dat ook niet te vertellen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:14 schreef Alucart het volgende:
is er geen weg via de kinderbescherming ofzo want ik zie dit dan wel als een soort van geestelijke mishandeling
Je kan haar best steunen, maar laat de overige stappen over aan mensen die er wel verstand van hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef Alucart het volgende:
Ik ben ook niet van plan om zelf haar problemen weg te praten maar ik wil er toch laten zien dat ik er voor haar ben. Want zoals ik al eerder heb vermeld kan dat goed helpen met het procces om weer geetselijk bij zinnen te komen om het maar zo ff te noemen
Dat kan je hooguit weg stoppen maar je kan haar niet *beter* maken daar moeten echt mensen bij komen die er verstand van hebben:) want jij denkt dat je der kan helpen mischien knapt ze er wel van op maar voor hoelang dan 2weken? je wilt er toch helemaal beter hebben.Maar al met al denk ik dat ze mischien eerst een half jaartje *opgesloten* word voor observatie om nou aan te gaan zoeken wat ze heeft en zo maar mischien heeft ze psygoshe ik weet niet hoe je het schrijftquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:16 schreef Alucart het volgende:
Ik ben ook niet van plan om zelf haar problemen weg te praten maar ik wil er toch laten zien dat ik er voor haar ben. Want zoals ik al eerder heb vermeld kan dat goed helpen met het procces om weer geetselijk bij zinnen te komen om het maar zo ff te noemen
Hoquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:14 schreef Alucart het volgende:
Dat moet je ff buiten beschouwing laten dat vinden heel veel vrouwen onterecht dat ze zich lelijk en dik voelen en zijn onzeker over zich zelfquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Alucart het volgende:
Want ze heeft me wel eens vaker gevraagd of ze dood mocht. En dan antwoord ik natuurlijk nee en bleef op haar inpraten tot ze weer bijzinnen was want ze vind zich zelf ook dik terwijl ze het echt niet is ze vind zich zelf lelijk dat ook niet waar is. ze is ook heel erg onzeker over haar zelf.
Gets, ze heeft je volkomen in haar macht. Ze zit je te manipuleren en op je gevoel in te spelen waar je bij staat. En jij vindt haar alleen maar een zielig en weerloos slachtoffer. Je bent zo goedbedoeld vreselijk naief.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:21 schreef Alucart het volgende:
Want ze heeft me wel eens vaker gevraagd of ze dood mocht. En dan antwoord ik natuurlijk nee en bleef op haar inpraten tot ze weer bijzinnen was want ze vind zich zelf ook dik terwijl ze het echt niet is ze vind zich zelf lelijk dat ook niet waar is. ze is ook heel erg onzeker over haar zelf.
Iedereen is het er ondertussen wel over eens dat er iets mis is met haar, maar het is toch echt aan haar, haar ouders en professionele mensen om daar iets mee te doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:24 schreef Alucart het volgende:
En het grootste probleem is denk ik ook dat ze zich niet goed weet hoe ze zich moet gedragen in nieuwe gezelschapen als mijn ouders en groot ouders. Ze heeft nogal vaak foute opmerkingen gemaakt zie voorbeeld begin topic. En zo kan ik een hele rij van dat soort dingen opnoemen mijn ouders (die geschieden zijn) zijn allebei onafhankelijk over eens dat er iets mis is met haar.
door haar te weerhouden om van een brug af te springen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gets, ze heeft je volkomen in haar macht. Ze zit je te manipuleren en op je gevoel in te spelen waar je bij staat. En jij vindt haar alleen maar een zielig en weerloos slachtoffer. Je bent zo goedbedoeld vreselijk naief.
Jij bent eigenlijk het laatste wat zij nodig heeft. Je houdt het probleem in stand.
Zouden meisjes van 15 dat al doen? nja ze maakt er ook wel enigzins misbruik van maar ze is pas 15(of zou ik ook zo goedgeloevig nog zijn) nja het zou kunnenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gets, ze heeft je volkomen in haar macht. Ze zit je te manipuleren en op je gevoel in te spelen waar je bij staat. En jij vindt haar alleen maar een zielig en weerloos slachtoffer. Je bent zo goedbedoeld vreselijk naief.
Jij bent eigenlijk het laatste wat zij nodig heeft. Je houdt het probleem in stand.
Ze manipuleert de boel enorm!!! Het is een vorm van aandacht vragen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef Alucart het volgende:
[..]
door haar te weerhouden om van een brug af te springen?
Ach, ga toch weg. Als ze echt van een brug zou willen springen, zou ze het wel doen als ze alleen was. Ze doet het met jou erbij om een reactie van jou te ontlokken, je emotioneel te chanteren, bevestiging te krijgen. Ik zeg niet dat ze dit bewust van tevoren bedenkt, maar wel dat er een heleboel steekjes los zitten in haar bovenkamer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef Alucart het volgende:
[..]
door haar te weerhouden om van een brug af te springen?
Ik weet niet of ze bewust misbruik maakt, maar er lijkt (zonder een diagnose te stellen) sprake van psychiatrische problematiek te zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Zouden meisjes van 15 dat al doen? nja ze maakt er ook wel enigzins misbruik van maar ze is pas 15(of zou ik ook zo goedgeloevig nog zijn) nja het zou kunnen
Dat proberen we je hier al even duidelijk te maken... Het is gewoon water naar de zee dragen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef Alucart het volgende:
en waarschijnlijk ook in de mijne want ze trekt me volgens mij gewoon hart haar put in.waar ik haar probeer uit te steunen Als jullie begrijpen wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |