Neequote:Op donderdag 10 december 2009 20:18 schreef Alucart het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik eigenlijk met de relatie moet doorzetten?
Dacht je nu serieus dat het niet aan de pubertijd te verwijten was ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef Alucart het volgende:
Ok. dit is de update. Ze is uitzich zelf naar de pysciscoloog gegaan (na enig aandringen bij haar en dr ouders) en die heeft deze hele gebeuren afgedaan als puberhormonen. Dus laten we de profs maar geloven ik was zelf bij het gesprek... En ze heeft alles verteld.
Het negatieve kan je niet in een keer uit iemand zn hoofd praten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef Alucart het volgende:
Eigenlijk een stuk beter na dat ze bij de kerel was geweest. Die heeft haar alle negatiefe gedachten uit het hoofd gepraat. Die kerel kan praten zeg... Ze gaat volgende week terug om te kijken of het nogsteeds goed gaat
Mijn idee; ik kreeg er de kriebels van toen ik het las. Vind het wel een hele makkelijke conclusie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:45 schreef Pixie. het volgende:
Nou dan vind ik het een rare pschygoloog. Als dit alleen maar met '' pubertijd'' heeft te maken..
Idd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:45 schreef Pixie. het volgende:
Nou dan vind ik het een rare pschygoloog. Als dit alleen maar met '' pubertijd'' heeft te maken..
Dat geeft alleen maar beter weer hoe instabiel ze is, als ze zo snel kan omslaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:48 schreef Alucart het volgende:
Ik wou eerst ff kijken of het gesprek met de pychigoloog ging. en ik vond dat daar door ze een stuk door is opgeknapt. ze zal waarschijnlijk nog niet 100% er overheen zijn maar langzaam maar zeker gaat het beter en beter. en ik kan gewoon ander zien dat ze heel veel steun aan me heeft.
Ik denk inderdaad ook dat ze vaker naar de psycholoog moet gaan, maar dat is ook niet wat ik bedoelde met mijn laatste postquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:56 schreef Alucart het volgende:
Persoonlijk denk ik als ze vaker bij de pyscigoloog is geweest dat ze vanzelf weer meer vertrouwen krijgt. En daardoor weer meer op het rechte pad komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |