abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75495711
tja je moet doen wat je zelf denkt wat je moet doen.
Tell me please
Who the fuck did you want me to be?
Was it something that I couldn't see?
Never knew this would be so political
pi_75514761
Oh jee, begint het gezeik weer?
Ik hou mijn mond verder dicht, dat is wel het beste. TS moet er zelf achterkomen, I should have known better.
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:43:32 #253
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_75522504
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:18 schreef Alucart het volgende:

[..]

Dus je zegt dat ik eigenlijk met de relatie moet doorzetten?
Nee

Ik zeg dat je heel goed over je beslissing moet nadenken. Wat je ook doet, zorg dat je er 100% achter staat. Anders ga je twijfelen en dat moet je in dit soort zaken voorkomen.
pi_75531724
Zo na het hele topic doorgelezen in een uur.
Ben ik benieuwd hoe het dan nu gaat?
Heb je het afgekapt? ( ook al denk ik zelf dat je dat nog niet heb gedaan)
& hoe is het afgelopen met dat meisje?
Heb ze nou al hulp of toch nog niet?
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:16:02 #255
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75531778
Ik ben ook wel benieuwd naar een update.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75532712
Ok. dit is de update. Ze is uitzich zelf naar de pysciscoloog gegaan (na enig aandringen bij haar en dr ouders) en die heeft deze hele gebeuren afgedaan als puberhormonen . Dus laten we de profs maar geloven ik was zelf bij het gesprek... En ze heeft alles verteld.
Life is a Journey-not a destination
pi_75532751
en tussen jullie?
hoe is dat nu ?
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75532805
Eigenlijk een stuk beter na dat ze bij de kerel was geweest. Die heeft haar alle negatiefe gedachten uit het hoofd gepraat. Die kerel kan praten zeg... Ze gaat volgende week terug om te kijken of het nogsteeds goed gaat
pi_75532826
en dat blijft wel een tijdje duren
pi_75532865
Maar tussen onze is het een stuk beter we hebben elke dag telefonisch contact. Voor school tijdens school en na school ff bespreken wat ze die dag heeft gedaan en waar ze tegenaan loopt. (op advies van de pyschigoloog. Die had ook nog een gesprek je met mij over haar en vroeg of ze alles had vertelt en dat had ze ook.)
pi_75532946
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef Alucart het volgende:
Ok. dit is de update. Ze is uitzich zelf naar de pysciscoloog gegaan (na enig aandringen bij haar en dr ouders) en die heeft deze hele gebeuren afgedaan als puberhormonen . Dus laten we de profs maar geloven ik was zelf bij het gesprek... En ze heeft alles verteld.
Dacht je nu serieus dat het niet aan de pubertijd te verwijten was ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_75532969
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef Alucart het volgende:
Eigenlijk een stuk beter na dat ze bij de kerel was geweest. Die heeft haar alle negatiefe gedachten uit het hoofd gepraat. Die kerel kan praten zeg... Ze gaat volgende week terug om te kijken of het nogsteeds goed gaat
Het negatieve kan je niet in een keer uit iemand zn hoofd praten.
Dus dat is onzin.
En ik zou het vreemd vinden als het nu na 1x praten opeens weer goed met dr gaat

Maar enfin, Ik bedoelde meer of je de relatie nou afgekapt hebt zoals je eerder zei dat je dat dus zou overwegen of is dat nog steeds niet ter sprake geweest
pi_75533023
Nou dan vind ik het een rare pschygoloog. Als dit alleen maar met '' pubertijd'' heeft te maken..
pi_75533088
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:45 schreef Pixie. het volgende:
Nou dan vind ik het een rare pschygoloog. Als dit alleen maar met '' pubertijd'' heeft te maken..
Mijn idee; ik kreeg er de kriebels van toen ik het las. Vind het wel een hele makkelijke conclusie.

Ja, ik kan het toch niet laten om het te volgen
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:46:54 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75533103
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:45 schreef Pixie. het volgende:
Idd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_75533191
Ik wou eerst ff kijken of het gesprek met de pychigoloog ging. en ik vond dat daar door ze een stuk door is opgeknapt. ze zal waarschijnlijk nog niet 100% er overheen zijn maar langzaam maar zeker gaat het beter en beter. en ik kan gewoon ander zien dat ze heel veel steun aan me heeft.
pi_75533240
Nog een x dan maar ;

Ik bedoelde meer of je de relatie nou afgekapt hebt zoals je eerder zei dat je dat dus zou overwegen of is dat nog steeds niet ter sprake geweest?
pi_75533243
Maar zoals ik al gezegd had ze moet later weer terug komen dus waarschijnlijk is ie nog niet klaar met haar
pi_75533262
geen spraken van gekomen weet niet percies hoe ik het haar moet brengen
pi_75533328
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:48 schreef Alucart het volgende:
Ik wou eerst ff kijken of het gesprek met de pychigoloog ging. en ik vond dat daar door ze een stuk door is opgeknapt. ze zal waarschijnlijk nog niet 100% er overheen zijn maar langzaam maar zeker gaat het beter en beter. en ik kan gewoon ander zien dat ze heel veel steun aan me heeft.
Dat geeft alleen maar beter weer hoe instabiel ze is, als ze zo snel kan omslaan.
pi_75533526
Persoonlijk denk ik als ze vaker bij de pyscigoloog is geweest dat ze vanzelf weer meer vertrouwen krijgt. En daardoor weer meer op het rechte pad komt
pi_75533561
indd daar heb Seam gelijk in.

Kijk ik heb hetzelfde ong ook een half jaar terug meegemaakt.
en geloof mij zulke personen sleuren je mee in hun eigen ellende.
Als je echt zo volwassen bent als je zegt ( je had je puberteit overgeslagen ofzoiets)
Wees dan is verstandig en trek je handen ervan af
Je zal je dan nog wel kut voelen kwa schuld.
( heb ik ook nog soms )
Maar het is veel beter.
pi_75533593
Maar hoe moet ik het dan bij haar brengen?
pi_75533685
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:56 schreef Alucart het volgende:
Persoonlijk denk ik als ze vaker bij de pyscigoloog is geweest dat ze vanzelf weer meer vertrouwen krijgt. En daardoor weer meer op het rechte pad komt
Ik denk inderdaad ook dat ze vaker naar de psycholoog moet gaan, maar dat is ook niet wat ik bedoelde met mijn laatste post
pi_75533694
Wat wil je nou zelf
Eerlijk.
Doorgaan en steeds verder worden meegezogen.

Of jezelf eruit halen en verder gaan.

Ligt er maar net aan wat je zelf wilt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')