Ah mooi!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, hoop lui buiten de deur / vrij dus betere plek waar niet iedereen op mn scherm zit te kijken
ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:11 schreef bigbird het volgende:
Zou denk ik voor optie 1 gaan, maar ik zit wel eens fout
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:45 schreef Maes het volgende:
Arme Maes
Nou, ik heb Maes nu 3 jaar achter elkaar gemeet bij Asielacties en ik moet eerlijk zeggen dat ze er een stuk jonger uit ziet dan dat ze is en dat ze een heel lief en mooi koppie heeft
Mogguh Maes
En nu douchen en slapen
Ing, liefste lieve schat, ik hou van je
Ik zou A16 / A58 doen, tenzij je in Tilburg Noord moet zijn; dan kan A16 / A59 ook. A59 is wel vaak wat rustiger, dus in de spits zou ik die nemenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand enig idee wat de minst drukke route R'dam -> Tilburg is.
1) A16/A58
2) A15/A27 (die sowieso niet denk ik)
3) A16/A59
Heb je 't gezellig?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:45 schreef Maes het volgende:
Arme Maes
Nou, ik heb Maes nu 3 jaar achter elkaar gemeet bij Asielacties en ik moet eerlijk zeggen dat ze er een stuk jonger uit ziet dan dat ze is en dat ze een heel lief en mooi koppie heeft
Mogguh Maes
En nu douchen en slapen
Ing, liefste lieve schat, ik hou van je
013, dus dat is in de stad volgens mij?quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou A16 / A58 doen, tenzij je in Tilburg Noord moet zijn; dan kan A16 / A59 ook. A59 is wel vaak wat rustiger, dus in de spits zou ik die nemen
Ah, daar hebben we MrS met zijn konijn weerquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
013, dus dat is in de stad volgens mij?
Voel zelf ook het meeste voor die route, A15 valt sowieso af vanwege file, en die andere is mooie backup als de A16 druk blijkt te zijn, dan piep ik er halverwege uit ipv hem verder uit te rijden
Vergeef me ik ben oudquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Oh wacht, je bent ergens quote tags vergeten volgens mij?
Het is nu net alsof je een gesprek met jezelf aan het voeren bent
Nee, mooi en lief.quote:
Ha!quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, mooi en lief.
Dat las je toch?
Ik ga even heul hard werken, dan ga ik vanmiddag even de ideale jeans kopen die ze voor me apart hebben gelegd(In de stad hadden ze de maat niet meer, wel de lengtemaat maar hij was iets te groot (oh joy!
) maar in het Alexandrium hadden ze hem nog wel!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |