En, was hij er ook nog bij in die tijd?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:37 schreef Nonneke het volgende:
heb nog eens een jointje met herman gerookt in harderwijk op bevrijdingsdag
Een jaartje of 1,5 van te voren!quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
De Librije zul je zeker niet geweest zijn, dat is niet te betalenen oh ja je moet reserveren
Zoiets ja, een buurman van me heeft daar ooit gegeten toen hij nog werkte (zakenetentje)...eten was goed hoor maar de hoeveelheid en het geld wat het kost....hij zei..je moet het meer zien als een smaakbeleving.....ja ja....ik heb honger...ik wil gewoon mijn buikje vol hebben als ik zoveel geld uitgeef....quote:
Ik heb ooit eens stiekem staan meeluisteren toen mensen afrekenden. Groepje van 5 personen mocht 1200,- afrekenen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets ja, een buurman van me heeft daar ooit gegeten toen hij nog werkte (zakenetentje)...eten was goed hoor maar de hoeveelheid en het geld wat het kost....hij zei..je moet het meer zien als een smaakbeleving.....ja ja....ik heb honger...ik wil gewoon mijn buikje vol hebben als ik zoveel geld uitgeef....
geen zeker?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens stiekem staan meeluisteren toen mensen afrekenden. Groepje van 5 personen mocht 1200,- afrekenen.
Weet je hoeveel fooi ik ving op die rit?
1200 euroquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens stiekem staan meeluisteren toen mensen afrekenden. Groepje van 5 personen mocht 1200,- afrekenen.
Weet je hoeveel fooi ik ving op die rit?
Geen cent inderdaad!quote:
*Rent heen en weer voor vlugzout.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:59 schreef trovey het volgende:
[..]
1200 euro....trovey valt flauw...........ja daar ben ik weer, de fooi op die rit....zal heel weinig zijn geweest als ze 1200 euro kwijtwaren aan de hap....
Dank je voor de moeitequote:Op dinsdag 8 december 2009 03:00 schreef JJH het volgende:
[..]
*Rent heen en weer voor vlugzout.
O, ze zit alweer.
Daar komt het vaak wel op neer. Ik zeg al, ik heb liever lekker normaal volk, die waarderen het een stuk meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Dank je voor de moeite...maar verbaast me niets dat ze jou geen fooi gaven....ik hoor ze praten.....[bekakte toon aan] tja een taxichauffeur...gepeupel al dat volk [bekakte toon uit]
Och....valt toch meequote:Op dinsdag 8 december 2009 03:05 schreef JJH het volgende:
Viergangen menu, 130,-
Hoofdgerechten vanaf 55,-
http://www.librije.com/tl(...)ten/menukaart_nl.pdf
Dat kan daarna ook niet meer want dan is je budget voor uit eten gaan voor de komende jaren opquote:Op dinsdag 8 december 2009 03:07 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik heb het zitten lezen
lijkt me leuk om een keertje te doen, maar daarna ook nooit meer
Ik verkeer helaas niet in de kringen die zich dat kunnen veroorlovenquote:Op dinsdag 8 december 2009 03:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar komt het vaak wel op neer. Ik zeg al, ik heb liever lekker normaal volk, die waarderen het een stuk meer.
Ik zou trouwens best een bij de Librije willen eten, gewoon om het een keer mee te maken. Wel op uitnodiging graag, ik ga geen half maandloon spenderen aan drie hapjes eten...
De Buik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Och....valt toch mee...als mijn broer en ik uit eten gaan dan is het totaalbdrag 55,00 euro incl. de drankjes
en dan eten we goed hoor...Buik van Parijs, de Belgische Keizer zoiets
Bij Johnny wel....hij zit trouwens bij dezelfde huisarts als ik...een tijdje geleden kwam hij ook daar binnen toen ik in de wachtkamer zat.....zat leuk te spelen met zijn Blackburry om de tijd te doden....toen heb ik mijn Nokia 1650 er maar bij gehaaldquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij Johnny wel....hij zit trouwens bij dezelfde huisarts als ik...een tijdje geleden kwam hij ook daar binnen toen ik in de wachtkamer zat.....zat leuk te spelen met zijn Blackburry om de tijd te doden....toen heb ik mijn Nokia 1650 er maar bij gehaald
Ik lunch zelden bij de deur...weer die centenquote:Op dinsdag 8 december 2009 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
De Buik.![]()
Bekend adresje.
Keizer kom ik ook geregeld, al is dat meer om de enorme hoeveelheid speciaalbieren die ze daar hebben. Trouwens, als ik in de stad lunch, ga ik ook meestal bij de Keizer zitten.
Nee, maar verklaart wel de beenruimte die we er hadden toen we boven bij het raam zatenquote:Op dinsdag 8 december 2009 03:12 schreef JJH het volgende:
http://www.belgischekeizer.nl/index.php?page=etenendrinken&pag_id=8&pim=2#
TRouwens, heb je bij de Keizer ooit al eens naar de buitenmuren gekeken? Dat pand is zo krom als een hoepel.
Alles goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |