Ik ben hopeloos in mijn eigen stadquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Zuid helemaal niet, en Stadshagen gaat voor 95% ook prima. Alleen het nieuwste stuk, achter de Havezathenallee, ken ik niet goed.
Er komen genoeg goede muzikanten uit jullie stadje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik luisterde altijd vrij weinig naar opgezwolle, vind de Fakkelbrigade wel leuk.
Als je in je eigen wijk, en de binnenstad maar weg weet komt alles goed.quote:
Ik duik meestal de Whijtmenerplas in of ergens anders open water in.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zwemmer.....de laatste keer in de Vecht (om daar een verdrinkende jonge duif uit te halen) beviel me niet zo
Brood.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Er komen genoeg goede muzikanten uit jullie stadje.
Herman Broodquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Er komen genoeg goede muzikanten uit jullie stadje.
Dat was ook de reden dat ie er zelf een punt achter gezet heeft. Zo als die man leefde houd niemand veel langer dan een halve eeuw volquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Herman Brood...echte reclame
....een Amerikaan zou denken dat we allemaal stoned en bezopen in Zwolle rondlopen....Herman was ver heen op het laatst...een kennis van me heeft met hem gewerkt bij de radio....hij was heel ver heen
Jammer alleen dat hij kinderen op de wereld had gezet waar hij de verantwoordelijkheid voor had..vader zijn brengt verantwoordelijkheden met zich mee...o.a. er voor zorgen dat je je kinderen op een goede manier groot kunt brengen en dus zelf gezond van lijf en leden blijven...Afijn dat is weer een andere discussiequote:Op dinsdag 8 december 2009 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ie er zelf een punt achter gezet heeft. Zo als die man leefde houd niemand veel langer dan een halve eeuw vol
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik vraag me alleen af in hoeverre hij dat aan het eind besefte.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij kinderen op de wereld had gezet waar hij de verantwoordelijkheid voor had..vader zijn brengt verantwoordelijkheden met zich mee...o.a. er voor zorgen dat je je kinderen op een goede manier groot kunt brengen en dus zelf gezond van lijf en leden blijven...Afijn dat is weer een andere discussie...als artiest heeft hij zijn sporen verdiend
Geloof me....aan het einde had hij niets meer door...die kennis is technicus bij de radio en ze moesten hem door het hele programma heenloodsen omdat hij totaal de weg kwijt was (wat niet zo vreemd is als je op dat moment tegelijk aan de drugs en drank zitquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik vraag me alleen af in hoeverre hij dat aan het eind besefte.
Hard erdoorheen gereden zeker.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
iik ben stiekum wel eens in zwolle geweest
Niet alleen Herman hoor... ook in de NL-talige hiphopscene scoort Zwolle hoog qua muzikanten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Herman Brood...echte reclame
....een Amerikaan zou denken dat we allemaal stoned en bezopen in Zwolle rondlopen....Herman was ver heen op het laatst...een kennis van me heeft met hem gewerkt bij de radio....hij was heel ver heen
. Enfin...net als Shaffy...hij heeft zijn leven geleefd...Trouwens wisten jullie dat hij dichtbij een andere kennis van me woonde...die heeft Hermannetje nog gekend als kind...ja ja de wereld is klein.
Waarom stiekum Zwabber:') Mocht het niet van je ouders...die enge Oosterlingenquote:
nee heb er een dagje rondgelopenquote:
Heette dat restaurantje toevallig de Librije? Als je er weer komt, doe de groeten aan Johnnie en Thérèse.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee heb er een dagje rondgelopen![]()
beetje in het centrum gebanjerd, en in een restaurantje gegeten
en een film gezien in de kroon, weet even niet meer welke
Als klein A-E-tje ben ik trouwens wel vaak in Zwolle geweest.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom stiekum Zwabber:') Mocht het niet van je ouders...die enge Oosterlingen
nee helaas, geen idee wat het wel was overigensquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Heette dat restaurantje toevallig de Librije? Als je er weer komt, doe de groeten aan Johnnie en Thérèse.
Ha kijk...zo ver ben je geestelijk niet van ons verwijderdquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als klein A-E-tje ben ik trouwens wel vaak in Zwolle geweest.
Woonde er toendertijd niet zo gek ver vandaan.
We hebben zat restaurantjes hier.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee helaas, geen idee wat het wel was overigens
De Librije zul je zeker niet geweest zijn, dat is niet te betalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee helaas, geen idee wat het wel was overigens
Neuh een jaartje of 35.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ha kijk...zo ver ben je geestelijk niet van ons verwijderd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |