neuh, even geslapen maar het mag geen naam hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds wakker dan?
ik zag je net wegglippen in jeweeetwel
Fijn is datquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Nu moet ik aan de grote inhaalslag gaan beginnen hier, een week werk
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Nu moet ik aan de grote inhaalslag gaan beginnen hier, een week werk
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:44 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, heb ik ff helemaal geen zin om te werken
Wat een zin vandaag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef nieslief het volgende:
Ben nu al aardappels aan het schillen bleeegh
quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:47 schreef nieslief het volgende:
Ben nu al aardappels aan het schillen bleeegh
Foto!!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ga ik vaker zeggen zo.......
Mijn pakje is binnen!!!!!!!!!!!!!!!
PICSquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ga ik vaker zeggen zo.......
Mijn pakje is binnen!!!!!!!!!!!!!!!
van de site van de raboquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:00 schreef Qwea het volgende:
hey, iemand enig idee hoelang de rabobank zelf terug kan kijken en uitkan printen van rekeninggegevens? Dus zeg maar afschriften?
Alloha zeg ik kan niet heksen.quote:
Ja, maar dan de vraag : als ik die papieren afschriften bestel, kunnen ze dan wel langer terug kijken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
van de site van de rabo
Digitale Rekeningafschriften bevatten exact dezelfde informatie als de papieren afschriften en worden vijftien maanden lang binnen Rabo Internetbankieren opgeslagen. Wilt u de afschriften langer bewaren, dan kunt u ze natuurlijk opslaan op uw computer. En heeft u toch nog eens een papieren afschrift nodig, dan is het mogelijk om deze achteraf te bestellen. Uw financieel jaaroverzicht blijft u overigens gewoon op papier van ons ontvangen.
Ik weet niet hoor, maar wellicht als je gewoon de klantenservice belt (quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dan de vraag : als ik die papieren afschriften bestel, kunnen ze dan wel langer terug kijken?
Ik heb van 2 jaar terug nodig
dat denk ik nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dan de vraag : als ik die papieren afschriften bestel, kunnen ze dan wel langer terug kijken?
Ik heb van 2 jaar terug nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |